Ultra-kuulumiset

Joko ensimmäiset on käyneet varhaisultrassa? :) mun pitäis pari viikkoo vielä odotella..
 
Me käytiin torstaina varhaisultrassa :)
Hyvin vastasi mun arvioita viikoista, silloin oli rv 6+4 ja sydän sykki hienosti.
Käytiin Perhe-Artessa ja maksoi 85€! Palvelu oli aivan ihanaa ja kiireetöntä ja hinta ehdottomasti kohdillaan.
Harkitaan kyllä kyseisen paikan 4D-ultraa, jos sinne saakka päästään :)
 
Me käytiin viime to 6+6 ja syke löi normaalisti ja alkio/sikiön pituus oli 8,6mm mikä kuulemma hyvä/normaali pituus noille viikoille. Mennään vielä uudelleen 1,5vk:n päästä 8+6-viikoilla mielenrauhan vuoksi. Tuo ultrakäynti kevensi huolia sanoinkuvaamattoman paljon, en mitenkään olis kestänyt henkisesti jonnekin sinne kolmannelle kuulle vai milloin se julkisen kautta onkaan..
 
Mulla on aika varhaisultraan 2.5
Oliko/onko teillä puoliso mukana varhaisultrassa?
 
Me käytiin torstaina varhaisultrassa :)
Hyvin vastasi mun arvioita viikoista, silloin oli rv 6+4 ja sydän sykki hienosti.
Käytiin Perhe-Artessa ja maksoi 85€! Palvelu oli aivan ihanaa ja kiireetöntä ja hinta ehdottomasti kohdillaan.
Harkitaan kyllä kyseisen paikan 4D-ultraa, jos sinne saakka päästään :)
Siis koko setti 85€?
 
Rita29, joo 70€ ultraus ja 15€ toimistomaksu eli 85€ yhteensä :) esikoisen kanssa käytiin aikanaan Aavassa ultrassa ja oli yli 100€...

Puoliso on kaikilla ultrakäynneillä ollut ja aikoo jatkossakin tulla :)
 
Meillä mies haluaisi myös tulla ultraan mukaan. Toivottavasti saadaan aika varattua niin että pääsee töistä lähtemään. :)
 
Tänään on ultrat isolla joukolla: Helmi81, Tirlis, Leppälintu, Moona ja hoppip.

Kuulumisianne kaivataan ultran päätteeksi! :happy:
 
Ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred Sydän sykki ja koko vastasi lääkärin laskemia viikkoja 7+3. Ite olin kuukautisten perusteella laskenut 7+1, mutta lääkäri laski viikot alkion iän mukaan (alkionsiirrolla kun raskaus sai alkunsa). Laskettu aika on nyt 2.12. Ihanan helpottunut olo on nyt! :)

Ai niin, mies oli mukana ultrassa! :) Ja ultraus tehtiin siis hedelmöityshoitopaikan puolesta.
 
Ultralista:

7.4. / pookkana
11.4. / MomToBe2
11.4. / June83
12.4. / Korento86
13.4. / Meritähti
13.4. / Selzzi
13.4. / Kuutio
18.4. / Helmi81
18.4. / Leppälintu
18.4. / Moona
18.4. / hoppip
18.4. / Maikkis_
20.4. / TK
20.4. / ellikki85
20.4. / Tirlis
24.4. / rubiini
24.4 / Cottondreams
25.4. / Eevinen
27.4 / Pulla2017
29.4. / kriba

2.5. / iskallt
 
Onko vinkkiä Tampereen suunnalle mihin vois mennä ar-ultraan? Harkitsen vielä että menisinkö vai en.. Ekasta en käyny ollenkaan. Tuntuu niin pitkältä ajalta odotella ekaan viralliseen ultraan.
 
Musta on niin ihanaa kun mies haluu tällä kerralla mukaan :) Viime kerralla menin yksin ja tuntu jotenkin oudolle kun ei ollu mukana.
 
Höh, miksi minä oon viimesenä! Saan kaikista eniten jännittää! :p

Mies tulee mukaan ar-ultraan ja hän itseasiassa ehtikin ehdottaa ensin, että mennään ultraan jos vaan tahdon.
 
Tänään käyty varhaisultrassa, kyllä jännitti aamulla, mutta onneksi kaikki oli ok. Mulla on nyt viikkoja 7+3 (alkionsiirrosta laskettuna) ja ultrassa pikkuinen vastasi viikkoa 7+5. Kaikki vaikutti oikein hyvältä. Seuraava ultra on sitten toukokuun lopulla.
 
Mä en saanutkaan vielä varattua ultra-aikaa. Ens viikolla vasta aika lääkärille, joka sitten tekee lähetteen ultraan ja vasta sitten voin varata ajan. Höh..
 
Voi hitsi. Mulle soitettiin sairaalasta että ottavat mut ar-ultraan ja aika olis perjantaina.. mulla olis omien laskujen mukaan sillon vasta rv4+1 niin voiko silloin ees näkyä mitään ultrassa?
 
Takaisin
Top