Ultra-kuulumiset

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti [MayDay], 17 huhti 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Pitäiskö olla ultra-jutuille erikseen ketju? On kuitenkin usein eri kuin neuvolakäynnit.
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Joko ensimmäiset on käyneet varhaisultrassa? :) mun pitäis pari viikkoo vielä odotella..
  3. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Me käytiin torstaina varhaisultrassa :)
    Hyvin vastasi mun arvioita viikoista, silloin oli rv 6+4 ja sydän sykki hienosti.
    Käytiin Perhe-Artessa ja maksoi 85€! Palvelu oli aivan ihanaa ja kiireetöntä ja hinta ehdottomasti kohdillaan.
    Harkitaan kyllä kyseisen paikan 4D-ultraa, jos sinne saakka päästään :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Kuutio Tuttu foorumilla

Me käytiin viime to 6+6 ja syke löi normaalisti ja alkio/sikiön pituus oli 8,6mm mikä kuulemma hyvä/normaali pituus noille viikoille. Mennään vielä uudelleen 1,5vk:n päästä 8+6-viikoilla mielenrauhan vuoksi. Tuo ultrakäynti kevensi huolia sanoinkuvaamattoman paljon, en mitenkään olis kestänyt henkisesti jonnekin sinne kolmannelle kuulle vai milloin se julkisen kautta onkaan..
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla on aika varhaisultraan 2.5
    Oliko/onko teillä puoliso mukana varhaisultrassa?
  6. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Siis koko setti 85€?
  7. TK Tuttu foorumilla

On ollut kaikissa mukana ja tulee torstaina varhaisultraankin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Rita29, joo 70€ ultraus ja 15€ toimistomaksu eli 85€ yhteensä :) esikoisen kanssa käytiin aikanaan Aavassa ultrassa ja oli yli 100€...

Puoliso on kaikilla ultrakäynneillä ollut ja aikoo jatkossakin tulla :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Meillä mies haluaisi myös tulla ultraan mukaan. Toivottavasti saadaan aika varattua niin että pääsee töistä lähtemään. :)
  10. iskallt Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Tänään on ultrat isolla joukolla: Helmi81, Tirlis, Leppälintu, Moona ja hoppip.

Kuulumisianne kaivataan ultran päätteeksi! :happy:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  11. Helmi81 Aloittelija

Ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred Sydän sykki ja koko vastasi lääkärin laskemia viikkoja 7+3. Ite olin kuukautisten perusteella laskenut 7+1, mutta lääkäri laski viikot alkion iän mukaan (alkionsiirrolla kun raskaus sai alkunsa). Laskettu aika on nyt 2.12. Ihanan helpottunut olo on nyt! :)

Ai niin, mies oli mukana ultrassa! :) Ja ultraus tehtiin siis hedelmöityshoitopaikan puolesta.
    • Tykkää Tykkää x 11
  12. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Ultralista:

7.4. / pookkana
    11.4. / MomToBe2
    11.4. / June83
    12.4. / Korento86
    13.4. / Meritähti
    13.4. / Selzzi
    13.4. / Kuutio
    18.4. / Helmi81
    18.4. / Leppälintu
    18.4. / Moona
    18.4. / hoppip
    18.4. / Maikkis_
    20.4. / TK
    20.4. / ellikki85
    20.4. / Tirlis
    24.4. / rubiini
    24.4 / Cottondreams
    25.4. / Eevinen
    27.4 / Pulla2017
    29.4. / kriba

2.5. / iskallt
  13. Tintti-8 Ihastunut foorumiin Maaliskuunmammat 2016

Onko vinkkiä Tampereen suunnalle mihin vois mennä ar-ultraan? Harkitsen vielä että menisinkö vai en.. Ekasta en käyny ollenkaan. Tuntuu niin pitkältä ajalta odotella ekaan viralliseen ultraan.
  14. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Musta on niin ihanaa kun mies haluu tällä kerralla mukaan :) Viime kerralla menin yksin ja tuntu jotenkin oudolle kun ei ollu mukana.
  15. iskallt Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Höh, miksi minä oon viimesenä! Saan kaikista eniten jännittää! :p

Mies tulee mukaan ar-ultraan ja hän itseasiassa ehtikin ehdottaa ensin, että mennään ultraan jos vaan tahdon.
  16. Leppälintu Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Tänään käyty varhaisultrassa, kyllä jännitti aamulla, mutta onneksi kaikki oli ok. Mulla on nyt viikkoja 7+3 (alkionsiirrosta laskettuna) ja ultrassa pikkuinen vastasi viikkoa 7+5. Kaikki vaikutti oikein hyvältä. Seuraava ultra on sitten toukokuun lopulla.
    • Tykkää Tykkää x 15
  17. Maikkis_ Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Täälläkin oli ultra tänään. Kaikki kunnossa. Vastasi viikkoja 7+4. :Heartred kylläpä on huojentunut olo!
    • Tykkää Tykkää x 11
  18. Pampula88 Aloittelija

Varattu ultra 2.5 kyllä jännittää..
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mä en saanutkaan vielä varattua ultra-aikaa. Ens viikolla vasta aika lääkärille, joka sitten tekee lähetteen ultraan ja vasta sitten voin varata ajan. Höh..
  20. Sydänkäpynen Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Voi hitsi. Mulle soitettiin sairaalasta että ottavat mut ar-ultraan ja aika olis perjantaina.. mulla olis omien laskujen mukaan sillon vasta rv4+1 niin voiko silloin ees näkyä mitään ultrassa?

Jaa tämä sivu