Ultra- ja neuvola

Eipä noista oireista tai oireettomuksista voi liikoja päätellä, sulla ainaki se digi antanu hyvää suuntaa. Ite kävin eilen apteekista hakemassa koiralle lääkettä, ja mietin että ostasko testipuikkoja. Sitten aattelin että niihin tulis vain joku haamujen haamu :excited001. Nää tuntuu kyllä olevan pahemmat piinaviikot, kuin ennen raskaustestejä. :laughing002.
 
Te jotka ootte käyny varhaisultrassa: Saatiinko vattan päältä vai pitikö ultrata sisäkautta?
 
Lissufin, voiko liitoskipuja olla jo näin aikaisin? :D Ei mulla ollu ekassa raskaudessa, eikä kyllä oo ollu tässäkään.
Että eipä tuollainen sitten ainakaan mistään sellaisesta kerro että jokin ois vialla :wink

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Mrs. Em Ö ihania uutisia. Mä oottelen innolla omia uutisia :grin Millo sulla muuten oli ovis? Ku mulla itel heittää 3-4 päivällä laskurin mukaan ku ovis oli aikasemmin
Lisäys vielä :D laita ultrakuvaa jos viitsit
 
Muokattu viimeksi:
Kiitoksia♥ Mulla on epäsäännölliset menkat kun on PCOS, eli lapsettomuushoitojen ja ultrien takia tiesin että ovis oli KP18. :) ja tokihan se ovistestissäkin näkyi. Mä laitan ultrakuvan tonne toiseen ketjuun :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
vappu, mulla tehtiin toi ultra alakautta, mutta ilmeisesti se vaihtelee vähän paikan mukaan et miten ne sen tekee :)
 
Onnea Mrs. Em ö hyvistä uutisista!! Itellä tekis mieli kans ar-ultraan mutta päätin jo etten menis.. tää odotus on vaan piinaavaa :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Jenwu kiitoksia! :) Meillä onneks tuolla lapsettomuusklinikalla haluuvat että tullaan "näytille" niin ei ollu vaikee kieltäytyä :wink Mutta odottipa mitä tahansa niin tuntuu se odottavan aika olevan tooosi pitkä :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Minulle tehtiin ultra vatsan päältä, kun oli 6+4 ja sykekin kuulemma näkyi. Itse en ymmärtänyt koko kuvasta mitään. :)
 
Kiitos NooraMaria ja pikkis80! Mietin vaan, että kun se mies on vielä maailmalla, että kuinka härskiin tilaisuuteen kaveria kutsun tueksi. Alakautta ultraus on kyllä sellasta touhua, että en ihan kaikille esittelis... :grin sillon siis rv7-8
 
Vappu mulla ar-ultra tehtiin alakautta. Tosin oma mieskin istuu aina pää-päädyssä eikä näe mitään "härskiä" :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
No, jos tarvii housuja irrotella niin ehkä sit siinä vaiheessa ystävä saa astua oven ulkopuolelle. Läheinen on, mutta ei niin läheinen :wink
 
Mulla piti olla eka neuvola aika pari päivää sitten, mutta sieltä soitettiin et neuvolatäti on sairaslomalla ja mun aika siirty kaks ja puol viikkoo!! Ihan tuskaa odottaa vielä niin kauan :sad001
 
Huomenna 13.00 ultra. Aika sekavat fiilikset. Toivottavasti turhaan. Eilen katoin youtubesta varhaisultravideota ja se ultraaja laitto siinä sen ihanan sykkeen kuulumaan. Mulla tuli kauhean paha mieli, etten tuu koskaan kuulemaan tuota. Että oon kyllä oikea draama queen. Pannaan hormoonien piikkiin. :think005
 
Angeleyes: Mulla on puoli tuntia ennen sua. Mulla on ihan samat fiilikset ja tuo kello ei tunnu menevän yhtään eteenpäin. Tsemppiä kovasti sulle tuuhan kertomaan mitä siellä näkyi :)
 
Täällä ois eka neuvola 10.6. En tiiä miten pysyn pöksyissäni siihen asti :wink Jännitin niin soittaessani aikaa etten hoksannut kysellä mitään. Saati mistään varhais ultrasta, mistä? miten? tahtoo kanssa!! :)
 
Takaisin
Top