Ultra- ja neuvola

~ Mamma ~

Oman äänensä löytänyt
Tänää soitin ja varasin neuvolan ja ajan sain 20.5.2014. Ultra on 11.6.2014.
Jeij! ♥
.. sain lähetteen varhaisultraan koska olin tossa vajaan viikon vuotanu reilusti.. mut ei ollu minkäänlaisia kipuja.. varhaisultraan pääsen varmasti jo ens viikolla.. arvio rv 6+5.
 
Muokattu viimeksi:
~ Mamma ~ oi sulla ei enää kauaa jännittämistä kun pääset ihan tarkistamaan mitä sieltä löytyy! Ihanaa! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin tulin siihen tulokseen, että varasin varhaisultran. Saa ehkä sitten paremmin mielenrauhan, että kaikki on hyvin. :) Mulla se olis 20.05 eli rv 7+5 ja ensimmäinen neuvola 26.05. Nyt kun tuo varhaisultra on varattuna, niin aika varmasti matelee tän pari viikkoa....
 
Mulla on ensimmäinen neuvolakäynti 16.5. jo. Aika aikaisin, vai mitä? Ajattelin, et oottelen sit sinne varsinaiseen ultraan, ellei mitään kummallisuuksia tässä alussa nyt tapahdu. Neuvolan täti kuulosti iloiselta ja mukavalta. Se vähentää jännitystä... :) Jännittääkö teitä muita mennä neuvolaan? Pitäisi vissiin selvittää, onko sairastanut kaikki rokot. Vesirokon nyt ainakin tiedän sairastaneeni, mut muista en tiedä. En haluis kertoa äidille vielä raskaudesta.
 
Jännittää mut mullakin oli mukava täti joka kyseli ja valittelin sille miten piinaavia nää ekat viikot on ja se ymmärsi hyvin :) harmi vaan kun mulla menee kesäkuun puolelle toi neuvola, siis rv 9 tienoille... tekis mieli sijoittaa varhaisultraan...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mun oli tarkoitus mennä varhaisultraan, mutta sitten tuli rahakysymys ja totesin, että sijoitan nyt ennemmin ylimääräiset uusiin patjoihin, kun selkä on muuten niin rikki. Jos sitä loppuviikosta sais sen neuvolankin varattua, meillä saattaa olla eka neuvolakin vasta 10 viikolla.
 
Ou-mai-gaad..

Tää mamma pääsee jo huomenna varhaisultraan.. !! Just soitti hatanpään sairaalasta sairaanhoitaja ja kertoi, että lähete on tullut ja voisinko tulla jo huomenna 13-13:30.. vastasin että voin tulla vaikka heti :D

No, huomenna sit selvii missä mennää ja onko kaikki ok.. meen aamulla viel varoiks terkkarii antaa verestä testin et varmistuu kaikki ny sit huomenna.. huhhuh.. mä oon niin helpottunu..

Kiitos että ootte olemassa.. :Heartred
 
Toivottavasti menee hyvin :) jännää!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
:smiley-bounce016

Toi hymiö kuvastaa tän hetkistä mielenlaatua.. pääsispä jo.. :D No, eiköhä täs saa ajan jotenki kuluu.. koht vaik tiskais ja sit pesis koneellisen pyykkii.. :D
 
~Mamma~ oi oi, tsemppiä!! Tuu sit heti päivittää kuulumiset!!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Jes, mullakin eka neuvola-aika varattu 30.5. eli tästä se sit näyttäis ihan oikeesti alkavan...jälleen kerran :)
 
Arvio rv oli 6-7. Varhaisultras ei näkyny mitään mut en huolestu tästä koska mahdollisuus on vielä. Koska voihan se olla niin, että alkio on niin pieni ettei sitä havaita ja ku kierto on mul kuitenki 30pv ja silleee (:

:) ja jos ei tärppää nyt nii ens kuussa uus mahdollisuus :wink

Toivon että nyt ei surra ku ei oo mitään suremisen aihetta :)



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ultra lapsettomuuspoliklinikalla 19.5 ja neuvola 28.5 :Heartred :)

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ois eka neuvola 4.6, eli rv 8+4. Ultraa tässä enemmän odottelee mutta se aika varataan varmaan vasta sit neuvolassa.
Miten hei teillä, joilla lapsia entuudestaan? Tarviiko neuvolassa käydä yhtä usein ku ekassa raskaudessa?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä sitä ihan yhtä usein neuvolassa käydään ja samat tutkimukset teetetään kuin ekankin kanssa. Jokainen raskaushan on omanlaisensa. Mulla kyllä edelliset kaksi raskautta ovat olleet lähes identtisiä. Saa nähdä, minkälainen tää kolmas on :)
 
Takaisin
Top