Ultra- ja neuvola

Mulla neuvola 3.6. eli rv 8+6 (jos äkkiseltään oikein laskin). Esikoisen kohdalla oli eka neuvola muistaakseni hieman aiemmin (rv 6-7?) ja silloin myös ultrattiin niinku varmaan nyttenki.
 
Muokattu viimeksi:
Eli voi olla mahdollista että ensi maanantaina meilläkin näkyisi sydämen syke 6+4 olisi silloin
 
Mullakin ar-ultra 6+6 käsittääkseni sillon pitäis kuulua! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
6+5 oli ultra ja mitään ei kuulunut mutta näkyi kyllä :) 8 millin öttiäinen oli ruudulla 8 senttinen ja sydän oli ehkä just sentin kokoinen alue, joka välkkyi :) ei siihen ääntä tarvittu ku näky oli :Heartred

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app
 
joskus_mamitsu. Varmaan meinasit ottaa laitteet matkaan sairaalasta kotia. Saikko ultrasta kuvaa matkaan? pitäskö semmoselle perustaa oma kansio :)
 
Kuvan sain ku eka lääkäri löysi paperia tulostimeen :) olis varmaan pitänyt kuvata ku yksin kävin niin olis voinu ukolle esittää :D

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app
 
Ensimmäinen neuvola 5.6!! Kovasti punnitsen tota varhaisultraa..meinaakos kaikki muut odottajat mennä? :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Noniin. Tänään tuli kutsu alkuraskauden ultraan. 2.6 pääsen sinne ja heti 3.6 neuvolaan. Hedelmöittymisestä on silloin kulunut reilu kuukausi. Raskausviikot eivät kerro paljoa kun kierto on niin pitkä ja epäsäännöllinen. Mies on silloinkin vielä työmatkoilla ja nyt pohdin, että pitäisikö pyytää joku ystävä tueksi jos jotain onkin pielessä...
 
Täällä kotiuduttiin juuri tosta alkuraskauden ultrasta! Kaikki oli just niinku pitää ja pikkuinen kasvoi oikeassa paikassa!
Sydämenääniä ei kuunneltu, mutta ruudulta näki kyllä selvästi, että siellä lyö pikkuinen sydän tuhatta ja sataa! :):Heartred
Raskausviikot täsmäsi ja kaikki oli muutenkin hyvin. Vähän reilu sentin mittainen pieni ihme siellä kasvaa!! :Heartred
 
Ihana lukea teidän ultraterveisiä, paljon onnea kaikille! itse vielä harkitsen tota varhaisultraa, nyt alkaa jo tuntua, etten jaksa odottaa kunnaliselle pääsyä :wink
 
Mulla saattaa kunnalliseen ultraan pääsy venyä pitkälle (15+0-16+0) lomien takia joten ar-ultraan oon menossa. En millään pystyis odottelee heinäkuun loppupuolelle. Ja toisaalta oon kyl innoissani että pääsen näkemään oman lapsettomuushoitoja tehneen lääkärin vielä kerran :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä soiteltu juuri neuvola aikaa. Ajattelin että olen turhan ajoissa liikkeellä, mutta varmistan josko kesälomat yms sotkee aikatauluja. Saako ajan normaalistikin jo heti alkuviikoille? Minulla olisi ensimmäisellä ajalla kuudes viikko juuri täyttymässä ja oletin, että aika menisi pitkälle kesäkuuhun o_O Kuulemma papereiden täyttöä? En hölmistyksissäni tajunnut kysyä, että onko tämä nyt sellainen käynti jolla olisi hyvä olla mies mukana kertomassa omaa taustaansa ja terveydentilaansa yms? :)
 
Mariel: mullakim tai esikolta olla eka neuvola rv 6+ mutta nyt tokalta rv 8+ . Kannattaahan se mies napata mahdollisuuksien mukaan sinne myös..Muistaakseni ne ekalla kerralla kyseli just kaikkea sellasta!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en kestä :grin Tulis jo maanantai. Mä olin tänään tän mun niskajumin takia lääkärissä ja lääkärinvastaanotolla oli ultralaite meinasin kysyy silt lääkäriltä et voitaisko kattoa.
 
Lissufin, täällä kans ootetaa maanantaita! Hui. Oon iha kauhuissani, että jos on tuulimuna. Oliskohan näkn kovat venymiskivut semmosesta.
 
Mä mietin et johtuuko se ku mä oon tavallaan just alkuraskauden kokenut et mulla ei nii pahoja liitoskipuja ole. Kyllä on taas tänää pikku kipuiluu ollu mut se on tosi pientä. Mä kans mietin et näkyyks mitään
 
Takaisin
Top