tyttö vai poika toiveessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tänne jo aiemminkin kommentoinut, että ei väliä oikeastaan. Sama olo jatkuu edelleen. Meillä 2 poikaa ja kolmas poika olis ihana lisä tohon jengiin :Heartblue Sit taas tytössä olis se hyvä puoli, että sais pukea mekkoja ja laittaa tukkaa :Heartpink

Musta on ihanaa että ollaan kaikki niin erilaisia, jotkut toivoo tyttöä että sais prinsessan ja mä kammoan siinä just sitä :grin mulle kelpaa siis ihan kumpi vaan tai molemmat, mutta itse kun kasvanut veljien kanssa niin nuo tyttöjen leikit on ihan tuntemattomia mulle :p en itsekään ole mitenkään erityisen tarkka mitä on päällä ja miltä naama ja tukka näyttää, kunhan ei ihan bedhead (ja miestä kiukuttaa), joten en tiedä miten osaisin jos oikean prinsessaneidin saisikin lopulta :shy:

esikosta oli tunne et tyttö ja kaikki oli et tyttömaha, no tuli poika, tytöstä oli poikaolo mut rv 15 lääkäri sano et juu tyttö tämä on, saapi nähä mikä on tällä kertaa, en ol kertaakaa pettyn mitä tullu. esim mein tyttö ei ol todellakaa tyttömäinen vaikka ikää on 1v9kk nyt vasta mut pehmolelut ei kelpaa, pikkuauto on kova sana ja pallo sekä vespan korjaaminen, ompelukonetta ois kiva tutkia kans, tietokone ja kännykkä on kans suosiossa. minä sanon alhamdulillah tuli kumpi tahansa. hiustenlaitosta tyttö ei perusta meillä, hyvä että saa kammata ne.

Esikoista odottaessa ultrassa meinasin pillahtaa itkuun kun kuulin että tulokas on tyttö. Lähinnä mieheni puolesta. Itkin kotona että nyt et saa prätkien rassauskaveria ja joudut rinsessa leikkeihin. Mies nauroi että hassu. Oothan säkin käet rasvassa prätkän kimpussa. Ei häntä haittaa yhtään. Tyttö tai poika. Kuhan on terve. Toista odottaessa toivoin salaa poikaa. Oon teinistä asti toivonut poikalasta.. .. No tyttö hän se siellä melskasi. :happy093:Heartbigred ja kumpikin on niin iskän tyttöä ja aina sen kaa touhuamassa pihalla tallissa ja retkillä. Esikoinen on aika "poikamainen" rymyyjä... kuopus myös. Ottaa mallia siskostaan. Mutta astetta rohkeampi ku siskonsa. Välillä tuntuu että meillä ssuukim 2 poikalasta :happy090 meno niin villiä. Ehkä kolmas tyttö ois ihan jees mutta poika menee tässä porukassa vallanmainiosti.
Tuosta mahajutusta että esikoisen kohalla meinasi iskee paniikki kun moni ultrassa sanoi että tyttö ja sitten pari pv ennen laskettua eräs mies joka ennustanut tuttujen vauvat aina oikein mahan muodosta katsahti mun mahaa ja tokas että ilmi selvästi poika. Juoksin kauppaan ostaa ees pari sellasta vaatetta joka menis myös pojalle :laughing025:laughing025kyllä nyt naurattaa.

Nyt kummatkin tervetulleita. Isoin toive on että olisi terve :happy::happy:

Meillä on perheessä 4 tyttöä, 2 molemmilla edellisistä suhteista ja ensimmäistä yhteistä odotetaan siis. Itsellä toiveissa olisi poika, mahtuisi meidän tiimiin loistavasti. Toki oikeastihan aivan sama, yhtä rakastettu ja toivottu, tyttö tai poika.:talk017

Olen aina toivonut tyttöä; keskenmenossa oli tunne, että tulossa olisi poika ja keksin jo nimiäkin. Nyt olisin tietenkin kummasta vain mutta on tällä kertaa tyttöolo, hassua miten keksii näitä omasta päästään :)

Meillä ennestään jo tyttö ja raskaus nyt jo vaikuttaa samanlaiselta kuin ensimmäinen niin veikkasn tyttöä, mutta toivon poikaa❤️

Veikkaisin poikaa, kun jotenkin erilainen olo, kuin esikoistytöstä. Mutta toivoisin ehkä silti taas tyttöä...

Meillä vähän toivotaan tyttöä. Mun sisaruksilla on yhteensä 4 poikaa, 0 tyttöä. Meidänkin esikoinen on poika. Ja tämä meidän tuleva vauva on viimeinen lisä siihen sukupolveen niin olisi kiva että olisi edes yksi tyttö... Toisaalta kun katsoo noiden poikien menoa, niin ehkä olisi parempi että on poika :wideyed: Mutta tärkeintä kuitenkin on että saamme terveen vauvan :dummy::dummy1:

Esikoisen kanssa oli alusta saakka ihan poikaolo ja niin siitä tulikin, hänellä on iskän puolella vain poikaserkkuja ja mieheni on aina sanonut et meiltä tulee siihen serkkuporukkaan ainut tyttö kun seuraava tehdään :p katsotaan menikö arvaus oikein

Meinaatteko muuten kysyä rakenneultrassa, jos näkyisi kumpi on tulossa? :) Ja te, joilla on jo lapsia, kysyittekö/näkyikö silloin?

Meillä ei kummastakaan ole näkynyt vielä rakenneultrassa, mutta sitten viikolla 35 kun olen käynyt kokoarvioultrassa niin silloin näkyi oikein selvästi, niin että näin ihan itsekin :)

Meinaan kysyä ja viimeksikin kysyttiin ja oli kyllä lähellä ettei saatu tietää kun poika piti visusti jalat ristissä. Hoitaja tökkäs sillä tikulla varmaan 5min ennen kuin vaihto asentoa :p

Me ei kysytty ekasta eikä meinata kysyä nytkään. Ite olin alunperin ajatellu et kysytään, onhan se normi, mut mies oli et ei kysytä, on jotain jännitettävää sitten synnytyksessä.. :wacky: siis vain mies voi sanoa noin :hilarious: mut siis suostuin siihen ja aika nopeesti se rupeskin tuntumaan ihan hyvältä idealta.. Oli hauskaa odottaa ja nähdä, osuiko omat arvaukset oikeaan, ja fiilistellä sinne loppuun asti sitä. Kyllä se vaan toi omanlaistaa odotusta siihen, en oikeen osaa selittää. Toiseksi senkin takia, kun sen kuukauden tuolla keskusteluryhmässä alkoi tipahdella ekoja synnytyksiä ja yhelle oli lupailtu tyttöä ja kaikki pinkit ostettu ja tulikin poika :D tuli sellai fiilis et onneks oon ostanu vaan unisex-vaatteita :p sisko kyllä kävi kuumana ku ei tienny mitä voi ostaa tulevalle vauvalle, heh.

Ekan kohdalla julkisella todettiin, että ei se ole poika, muttei näytä tytöltäkään. Mentiin yksityiselle katsomaan tarkemmin, halusin ehdottomasti tietää. Halutaan nytkin tietää, olen kaikkea muuta kuin spontaani ihminen ja haluan totuttautua ajatukseen etukäteen.

Me on kysytty molemmista ja molempien kohdalla on pitänyt myös paikkaansa. Esikoisesta ei kerrottu kellekään, että kumpi on tulossa, mutta toisen kohdalla sitten puhelias isosisko piti huolen, että kaikki sai tietää, että pikkuveli on tulossa. :grin Nytkin halutaan tietää, mutta en tiedä miten tehdään kertomisen suhteen. Jos kerrotaan lapsille, niin sitten tosiaan tietää kaikki muutkin etukäteen.

Meinaan kysyä taas, pakko saada varmuus. Esikoisestaki kysyttiin ja paikkaansa piti.

Kesäbebe, mä voin kuvitella, että se on omalla tavallaan hienoa odottaa ja sitten vasta synnytyksessä kuulla kumpi tuli :) Mä olen itse niin pirun utelias etten kykenisi olemaan kysymättä :D

Mä oon niin pirun malttamaton että mä en kestä jos en saa tietää kumpi tulee:D yksityiselle en kyl mee jos ei kunnallisella näy...

Takaisin