tyttö vai poika toiveessa?

Me oltiin miehen kanssa molemmat varmoja tytöstä ja nyt on jotenkin epäuskoinen olo tuon NIPT:n tuloksista joissa luki poika :grin Ei kyllä mikään uskomus pitänyt sitten paikkaansa tyttö- ja poikasiittiöiden eliniästä lähtien.. :eek: Kaikkien ajoitusten ja oireiden yms puolesta oli varma tytöstä joten on vähän ajatuksissa tekemistä kääntää pojaksi :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mariel onnea poika lupauksesta:) mulla ei kyl edelleenkään oo mitään oloo suuntaan tai toiseen, ennemmin luulen et meille tyttö olis tuloillaan:D[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Onnea Nakeroinen poika lupauksesta:Heartred
Mulla ei edelleenkään mitään oloa siitä kumpi tuolla masussa oleskelee:) jospa se selviäis tälle malttamattomalle mammalle sit tammikuun ultrassa:p
 
Mullakaan ei ole mitään oloja siitä, kumpi tuolla masussa myllertää! Alussa oli hetkellisiä tyttö- ja poikaoloja mutta nyt ei yhtään mitään. En kestä jos ei saakaan rakenneultrassa tietää :wacky::nailbiting::grin

Onnittelut Nakeroinen ja Mariel poikalupauksesta :smiley-bounce013
 
Onnea poikalupauksista :Heartred
Alkuraskaudessa oli vahva tuntemus että poika se on, mutta nyt ollut viikon pari ihan tyttöfiilis. Mieheltä eilen taas kysyin kumpaa hän toivoo, mutta molemmat kuulemma käy yhtä hyvin. Molempien esikoinen kun on kyseessä niin ehkä senkään takia kumpikaan ei osaa toivoa suuntaan tai toiseen.
Mutta noin kuukauden päästä ultra, jospa se selviäis :)
 
Me on vaan jotenkin koko ajan puhuttu tytöstä. Tytön etunimikin oli valmiina jo varmaan kuukauden jälkeen ja koko nimi parin kuukauden kohdalla :joyful:. On kyllä varmaan pikkaisen haastavaa kääntää ajatus, jos kuukauden päästä selviääkin, että poika tulossa vaikka onnellisia ollaan joka tapauksessa :p. Vaatteita ostaessa olen huolehtinut suht. neutraaleista väreistä, et jos synnärillä todetaan, et ultrassa sattuikin virhe, niin ei oo sit ihan vääränlaisia vaatteita odottamassa.
 
Alussa oli ihan tyttö fiilis, mutta nytte on enemmän ehkä poika fiilis.. Miehelle kuulemma ihan sama kumpi tulee kunhan on vain terve. Pojalle onkin koko nimi jo keksittynä, tytölle ei olla edes mietitty nimiä :D ehkä kumminkin enemmän poikaa toivotaan. Mutta tosiaan ei väliä kumpi kunhan syntyy terveenä ja kaikki menee hyvin:) tammikuun 2 päivä saadaan tietää kumpi sieltä nyt sitten tulee :)
 
Meillä on just ennen joulua ultra niin sillon toivottavasti sitten selviää.
 
Sama täällä, ultra ennen joulua.

Kerrottiin tytölle (3+v.) pari päivää sitten. Vaikka hän tajuaa ja ymmärtää ja ollaan sanottu, että ei vielä tiedä onko tyttö vai poika, niin nyt koko ajan puhuu pikkuveljestä. Minullakin on jotenkin poikaolo. Saa nähdä!
 
Kyllä se oma tunne on vahvimmaksi osottautunut. Tyttöä olen neljästi uumoillut kun se on vaan tuntemus päälimmäinen ja näinhän on käynyt. Poikaoloa on voinut hetkinen olla mutta se on ohimenevää.
 
Kummallekin nimi valmiina, miehen ehdottomana katsottiin ja sovittiin ne kk sitten! Yhtä tervetullut oli poitsu tai typykkä :dummy1::dummy:
Mies on enemmän nähny unia tulevasta jossa hällä on esikoinen Lumi toisessa kainalossa ja kuulemma poitsu nukkuu kapalossa toisessa kainalossa :Heartblue
Saa nähä kuin käy, itellä ei oo yhtään oloja kumpaankaan suuntaan vielä ja parit vaatteet mitä oon ostanut, niin neutraaleilla väreillä..
 
Tyttöä toivoisin ja alusta asti on ihan tyttöfiilis ollutkin. Saa nähdä oliko oikeet fiilikset vai ei. :D
 
Meillä odotetaan ensimmäistä ja ei mitään väliä kumpi on tulossa, kunhan pikkuinen vaan olisi terve :Heartred Sen sijaan jotkut sukulaiset on ennustaneet tyttöä, koska suvussa ennestään paljon poikia. Silmää iskien ovat todenneet, että nyt olis tytön vuoro. Saa nähdä käykö ennustukset toteen vai yllättääkö heidät pieni prinssi.

Itse aavistelen joka toinen viikko tyttöä ja joka toinen viikko poikaa, joten saapa nähdä. Rakenneultraa odotellessa :wink
 
Jos miehen puolella on paljon poikia niin tsänssit et tuleva pikkunen ois kanssa poika on suurempi kun et olis tyttö:wink sama toimii myös toiste päin:p
Jostain näin muistan lukeneeni... Mä luulen et meille tulee tyttö, onhan noita jo neljä tullu niin jotenkin epäilen että mahkut poikaan on kovin pienet:wink meidän poika on kattomassa pilven reunalla, hänellä oli siis patau ja hänet menetettiin rv 13...
 
Poikaolo vaan jatkuu, ultrassakin sivuprofiili oli suoraan isänsä naamasta :D vaan oishan se hauska nähdä miltä näyttää isin näköinen tyttö :P .. tosin ukolla on erittäin miehekäs nenä ni ei sellasta tytölle :-D
 
Meillä miehellä 3 veljeä joista yks nukku pois nuorena ja 1 sisko. Vois siis jopa tulla poika jos toi mitään meinaa. :) Onkos sillä mitään väliä mitä vaimon puolella on? Miehen veli vaimoineen yhden tytön vanhempia mutta heilläkin toinen tulossa. Jännää ootella nyt että kumpi meille tulee ja entäpä sitte tuleeko serkkupoika vaiko tyttö. :smiley-bounce013
 
Juu näinhän se onkin että se nopein uimari sen päättää kumpi tulee. Käyn vähän hitaalla täällä. :banghead:
 
Takaisin
Top