tyttö vai poika toiveessa?

Täällä vahva poikaolo ja kaikki on sanonu et meille tulee varmasti poika :grin sinänsä en yhtään ihmettelis, miehellä pelkkiä veljiä ja isänpuolen serkut on kaikki poikia.
En kyllä pistäis pahakseni jos esikoinen oliskin poika. Mutta niinku moni on sanonukki jo, että ei väliä, kuhan on terve.
 
Näin viime yönä unta, että meille oli syntynyt poika ja ajattelin siinä unessa poikaa imettäessä, että onkohan tämä nyt enneuni :D
 
En edelleenkään osaa sanoa oloista mutta tyttöä veikkaan. Poika myös ois kyllä iloinen yllätys joten ei mitään väliä kumpi siellä on. :happy:
 
Esikoinen poika, joten tyttö oli toiveissa. Ihan alussa oli vähän erilaisia oireita entä esikon raskaudessa, mutta sitten alkoi kova pahoinvointi. Pahoinvointia oli myös esikoista odottaessa, kesti silloin noin 3viikkoa. Nyt oli pahoinvointia vk 7-14 ja edelleen tulee herkästi pahoinvointia jos syöntiväli venyy liian pitkäksi.
Luulenpa siis, että tämäkin vauva on poika :)
 
Mulla oli kokoajan poikaolo, kaikki ennusmerkit näytti poikaa ja eilen ultrassa saatiin kuulla että pikku poikahan siellä [emoji4] Mies jotenkin taas oli asennoitunut tyttöön, joten sillä vähän mietittävää, mulla oli jotenkin niin vahva se tunne pojasta, etten tyttöä osannut ajatellakaan. Joka tapauksessa pääasia että kaikki muuten hyvin masussa, vähän jopa harmittaa et kysyttiin sukupuolta, ois ollu jännää yllättyä. Jos toinen joskus tulee ni ei kyl kysytä! [emoji3] päätettiin, ettei muille kuutenkaan kerrota ennen syntymää, ettei tuu pelkkää sinistä ja liian "poikamaisia" vaatteita. Aiotteko muut selvittää? Ja aiotteko kertoa muille?
 
Minimussukka onnea poika lupauksesta!
Me halutaan tietää, siis mikäli pikkunen suostuu "vilauttamaan" rakenne ultrassa:wink ja meinataan kyl kertoa sukupuoli sitä kysyville... Mut ei me sitä tuputtamaan aleta:wink
Edelleenkään ei vipoja suuntaan tai toiseen...
 
Voi, teille tulee pikkuinen poika. :Heartred
Me aijotaan myöskin kysyä kumpi tulee, jos vaan suostuu sen näyttämään, on nimittäin vilkas kaveri. :)
Ja mä en pysty varmana salaamaan muilta tuota sukupuolta.. :grin
 
Hahaha en usko et itsekään pystyn kauheen kauan! Mut yrittää voi [emoji23] pitäähän sitä jotain jännitustä olla mummoillakin [emoji6]
 
Me taas ei varmaan pidellä edes nimeä kovin kauaa salassa, sitten kun se on meille varma niin varmaan aika pian ainakin ensimmäinen nimi kerrotaan, "lempinimen" ajattelin laittaa jo nyt jouluksi muutamalle korttiin tai kuvaviestiin mukaan, siinäpähän pähkäilevät sitten hetkisen :wink sen tietävät jo että tyttö olisi tulossa..

Täällä kun ei ole tapana salata nimeä syntymään ja kasteeseen (kun sekin voi tapahtua vasta vuoden ikäisenä), vauvafoorumeilla on melkeen jokaisella vauvatrackerissa nimi merkitty kun ekasta kolmanneksesta selvitään :p
 
Mulle käy kumpi vaan, esikoinen on tyttö. Alkuun oli poikaolo ja se muuttui tyttöoloon. Nyt kuitenkin olen miettinyt, että mitäs, jos se kuitenkin on poika :D toinen tyttö olisi ihana, mutta voisihan se olla hauskaakin, jos olisi tyttö ja poika :)
 
Esikoinen on poika ja silloin oli vahvat fiilikset pojasta. Nyt myös tuntuu, et olisi poika tulossa, mut tunne ei oo niin vahva :) Toivottavasti selviää rakenneultrassa, jotenka en malttais odottaa :wink
 
Mulla ei edelleenkään oo mitään veikkausta sukupuolesta. Taitaa pitkä yrittäminen ja keskenmeno vaikuttaa. Reilu kolme viikkoa ja eka mahdollisuus saada tietää kumpaa odotetaan :) sit alkaa meidän hankinta rumba :)
 
Mulla oli alkuun tyttöolo, mutta vähitellen on muuttunu poikaoloks.. Nii otappa tästä sitte selvää ? :DD
No jospa se rakenneultrassa selviää. :)
 
Mulla on niin vahva tyttöolo että tulee olemaan kyllä yllätys jos poikaa luvataan.. Lapsen iskä ja isovanhemmat on veikannut pojaksi :D Maanantaina meillä on ultra jospa pikkunen innostuis vähän vilauttamaan :wink Molemmat toki sopii yhtä hyvin, kunhan on terve :Heartred
 
Takaisin
Top