tyttö vai poika toiveessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole noihin kalentereihin tutustunut, koska en oikein usko niihin. Ja vaikka onkin ihan sama, kumpi meillä nyt sitten lopulta tulee, kunhan vain tulee, olen aina ollut jotenkin sillä mielellä, että ensimmäinen on poika. Tytölle tosin olisi jo nimi valmiina, mutta ei sen tarvitse päästä vielä käyttöön.

Meillä on 4 tyttöä joten "pieni" haave olisi pojasta:) vaikka eipä sillä niin kalmalasti oo väliä kumpi tulee, tytölle olis vaan kaikki valmiina:)
Te ootte jutellut tosta kiinalaisesta kalenterista ja ne on ainakin meillä pitänyt kutinsa ja nyt lupaa sitä poikaa, tiedä häntä;) poika/tyttö mahaan en kyl ite usko kun mulla itellä ollut vaan ja ainostaan poikamaha, ja tyttöjä vaan tullu:D

Mä en ole tippaakaan taikauskoinen, mutta nyt haluan uskoa kiinalaiseen kalenteriin, ja siihen, että pojasta tekee mieli suolaista. :D Näköjään siis on poika haaveissa, mutta tyttö sopii tähän myös oikein hyvin. :)

Olin tähän asti toivonut kolmanneksi tyttöä kun on jo kaksi poikaa. Nyt on kuitenkin alkanut mietityttään, kun minulla itsellä on 3 veljeä, ja heillä vain poikia ja kun omatkin on poikia, niin on elänyt koko elämänsä poikapuolisten kanssa, että mitenkähän siitä osaisi tytön kanssa olla ja elää :D kumpi onkaan, niin tervetullut on omana itsenään <3

Kauhean vaikea on päättää, että haluaako kysyä rakenneultrassa sukupuolta. Aiemmista kysyin ja oikein meni, mutta nyt mietityttää, että josko jättäisi kertomisen lapselle itselleen.. ainoana ongelmana päätöksenteossa toimii tämä mun malttamaton luonne :)

^ Olen miettinyt tuota samaa, itse olen yksinhuoltajaäidin ainut tyttö. Jotenkin tytön kasvatus tuntuu luonnolliselta, pojan kasvatus vähän vieraalta.

Kylläkylläkylläkyllä, 100 varmaan halutaan tietää lapsen sukupuoli jo ultrassa!!!! En kyl sit alkuunkaan jaksa odottaa synnytykseen asti:D kunhan lapsi nyt olis yhteistyökykyinen ja vilauttais jalkoväliään:p

Mua kyl toisaalta mietityttää et osaisiko 4 tytön jälkeen tehdä pojan kaa yhtään mtn? Mut sit toisaalta, mä olin pienenä poikatyttö, mulla ei oikein oo ollu nyt tai nuorena muita kun miespuoleisia kavereita... Ja olisihan se miehelle kiva jos sais sen pojan;)

Mulle on tullu kans monta kertaa mieleen et osaisko olla pojan kans :) jonsson täälä kans suolasta pitäs saada kaikki makee oksettaa :D

Pitihän toi kiinalainen kalenteri testata. Pieleen meni, ainakin esikoisen kohdalla. Ja nytkin povaa poikaa, vaikka luulen tytön olevan tulossa.

Hauska kalenteri. Ihan kuin noilla spekseillä ois mitään tekemistä lapsen sukupuolen kans...

Mä yritin tänään masulta kysellä, että kukas siellä, mutta ei ryökäle vastannut mitään. :grin

Kyl niitten tyttöjen ja poikien kanssa voi tehdä ihan samoja juttuja :) Ainakin alkuun ja siihen sitten vuosien myötä tietty tottuu ja kasvaa olemaan myös sen toisen sukupuolen äiti :) Mäkin olen miettinyt että kun on kaks poikaa niin se poika olis tuttu ja turvallinen vaihtoehto, mut kyllä se tyttökin siinä samassa menee! :)

Mää oon koulutukseltani lastentarhanope niin on töiden kautta tullu oltua jos minkäkinmoisten tyttöjen ja poikien kanssa tekemisissä. Uskoisin että kummatkin menee oikein hyvin :) Jotenkin miehen puolesta toivoisin poikaa, löytyis maatilahommille jatkaja.. Mutta kumpi vain on meille lämpimästi tervetullut ja kauan kaivattu ❤️

Miehellä jo 6 poikaa ja minulla yksi poika. Toisaalta unelmoin prinsessasta, mutta mieheni kanssa tulevaisuuteen katsoen haluaisin molemmat.

Esikoinen on poika, joten olisi jännittävää jos tyttö tulisi. :) samaan aikaan mietin, että jos tyttö tulisi, tuntuisi se oudolta kun on tottunut tähän äijä - elämään. :p Mutta loppupeleissä mulle on se ja sama kumpi tulee, ei tule pettymystä sukupuolen suhteen vaan kumpikin on tervetullut, kunhan vain terveenä syliin asti pääsee! :)

Tein myös kiinalaisen kalenterin, esikoisesta piti paikkansa ja nyt lupasi tyttöä, saas nähdä... :wink

Mä ajattelen kanssa että kyllä molempien kanssa voi tehdä samoja asioita, eikä meillä tuu just kasvatuksen tai vaikka harrastusten kanssa oleen eroja oli tyttö taikka poika, enkä kuvittele esim pukevani lasta sukupuolen mukaan mitenkään erikoisesti. Toki jos on tyttö niin enemmän mekkoja ja niin, mutta värien puolesta jos miettii. :)
Eniten huolettaa kun miehen äiti haluaa tyttöä, siis ihan suoraan on monesti sanonut että tyttö ois saatava, kun aina itse halus mutta mun mies on perheen ainoa lapsi. Että jos tuleekin tyttö niin mummo tulee omimaan koko lapsen ja ei varmaan hyväksy mitään muuta kun pinkkiä röyhelöä päälle ja ostelee sille kaiken maailman lelut ja prinsessamekot ja kaikki, eikä mitään reipasta ja rohkeeta ja sottaista sais tehdä, ja huh, en kestä edes ajatella! :nailbiting:

Esikoista odottaessa ajateltiin miehen kans että on tyttö, puhuttiin jopa jo seurustelun alussa että olis kiva saada eka tyttö ja oltiinkin jotenkin varmoja että tyttö meille tulee! :D tulikin poika, aivan ihana poika :Heartred seuraavan sukupuolen suhteen ei ole mitään odotuksia, poika olis kiva siks että olis esikoisen kans ehkä enemän yhteisiä juttuja ja vaatettakin olisi jo valmiiksi. Ukko taas haluais tytön, mutta kyllä se on tyytyväinen tuli kumpi tahansa :)

Mulle on tässä vaiheessa tärkeintä, että vauva saadaan syliin asti. Saa olla tyttö tai poika, kunhan on.

Takaisin