tyttö vai poika toiveessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me kysytään :) mulla on pojalle jo nimi valmiina :D jos paljastuu tytöksi, niin pitää nimi miettiä uusiksi :D esikoinen on tyttö ja tytöt on kyllä ihania <3

Mää en kysyny esikoisesta enkä halua tästäkään tietää kumpi on. :) esikoisesta oli kyllä selkeät poika olot ja mieskin kaivoi kaikki faktat pöytään minkä takia se olis ennemmin poika kun tyttö. :D tästä siis vahvasti erilainen olo, uskoisin nyt tämän olevan tyttö ja tyttöä toivoisinkin :) vaikka loppuunsa aivan sama kumpi se on, mutta aina saa haaveilla. ❤ tytölle olis nimiki valmiina. :)

Esikoinen oli tyttö. Ei tiedetty etukäteen, mutta minulla oli tyttöfiilis. Minun isoäitikin sanoi, että tyttö sieltä tulee. Tyttöä myös itsekin vähän toivoin.

Nyt en tiedä. Kummassakin on puolensa. Minulle käy kumpikin. Miehelle ja hänen suvulleen vähän toivon poikaa, mutta tiedän, että miehelle käy kumpikin. Itsellä ei ole mitään oloa. Sen olen huomannut, että syötyä tulee hieman useammin, näin alkuraskaudesta ainakin. Pysyy pahaolo paremmin aisoissa. Ja makeaa ei tee yhtään mieli, vaalea vilja ja sokeri enneminkin tuo huonon olon. Muuten alkuraskaus on mennyt todella samalla tavalla kuin esikoisenkin kanssa.

Minä haluan ehdottomasti tietää etukäteen. Ei tarvitse silloin panikoida/vääntää/epätoivoontua kahden nimen kanssa.

Minä haluan ehdottomasti tietää etukäteen. Ei tarvitse silloin panikoida/vääntää/epätoivoontua kahden nimen kanssa.
Me mietittiin miehen kanssa eilen ihan tätä samaa! Niin pian kuin mahdollista halutaan tietää, juuri tämän takia. Meidän nimien pitää sopia kolmelle kielelle (oma äidinkieli, miehen äidinkieli ja kotikieli), joten yksi "nimisota" riittää.
Toisekseen mietittiin myös siltä kantilta ettei haluta tosissaan ihastua johonkin nimeen ja sitten sitä ei pääsekään käyttämään, ainakaan tällä kertaa. Mulla olis tytölle yksi ihan must ehdotus kyllä, mutta en edes ole tosissani ehdottanut, enemmän ollaan käyty keskustelua aiheesta muodossa "tätä ei ainakaan ikinä".

Meillä on kans pitkät listat mietittinä nimi tytölle ja pojalle...
Edelleenkään ei mitään oloa suuntaan tai toiseen:p mies on sata varma et tyttö tulee;) mitäs muutakaan voi 4 tytön jälkeen tulla:D
Rv 7+1

Veena: Meillä myös useampi kieli (ja eritoten kulttuuri, mikä vaikuttaa vielä enemmän, kuin puhuttu kieli), niin on ihan erilaista nimen valitsemisen kanssa. Huoh! Ei hirvitä se synnytys, vaan nimen valinta!

Meillä on kolme tyttöä ja heille oli nimivaihtoehtoja kasapäin. Nyt en keksi yhtään kivaa tyttönimeä, poikien nimiä vain.. Toivottavasti sukupuoli selviäisi jossain välissä niin voisi pohtia nimeä kunnolla.

Meillä on kaksi poikaa ennestään. Kieltämättä haaveilen, että tämä masukki olisi tyttö. Kuitenki nimet löytyy jo sekä tytölle, että pojalle. Kolmas poika ei siis olis ollenkaan pettymys. Pojatkin ovat tosi ihania. Olishan kuitenki ihana kokea myös tytön äitinä oleminen :happy:

Me ei otettu selvää sukupuolesta esikoista odottaessa, oli jännää kun ei tiennyt mutta nyt on sellanen tunne että haluan kyllä tietää. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä että saan lajiteltua vaatteet valmiiksi. Esikoinen on tyttö ja kaikki vauva vaatteet pestynä ja pussitettuina lastenhuoneessa. Jos sattuisikin olemaan poika niin ei muuta kuin pinkit röyhelöt pois ja muut käyttöön. Uskon että ekoina viikkoina tai no, päivinä ainakaan ole energiaa alkaa vaatteita miettimään vaan haluan että kaikki olis mahdollisimman valmista ja helppoa :smiley-bounce022

Meillä esikoinen on tyttö. Kysyttiin ekasta jo ultrassa sukupuoli ja niin aiotaan tehdä nytkin. Mulla on poikaolo, mutta niin oli esikoisestakin, joten se ei kerro mitään, kumpikin sukupuoli olisi kyllä ihan yhtä toivottu :)

Aina kun olen kuvitellut mahdollisen tulevan lapseni (vuosien ajan jo siis), olen ajatellut jotenkin automaattisesti sen olevan tyttö. Ja kyllä nytkin, jos tilauksen saisi tehdä, olisi se tyttö. Nyt on kuitenkin ollut jotenkin ihan poikaolo, en edes ymmärrä miksi. :D Uskon myös jonkin verran kaiken maailman "huuhaa-juttuihin", ja sekä kiinalaisen kalenterin että sormustestin mukaan poika olisi tulossa. Jää nähtäväksi! :)

Aiotaan varmaan kysyä sukupuoli, mies varsinkin haluaa tietää etukäteen. Itselle oikeastaan ei ole niin väliä tietääkö etukäteen vai ei, vaikka kärsimätön olenkin, kun aion joka tapauksessa hankkia kaiken suht neutraaleissa väreissä. (Vaikka prinsessamekot on kyl aika kivoja)

Mutta kunhan olisi terve! <3

Meillä ei ole väliä kumpi tulee, kunhan saadaan vaavi. Lähipiiristä löytyy melkein yhtä monta tyttöö ja poikaa eli vaatteita ja tavaroita saadaan oikeissa väreissä, jos etukäteen selvitetään sukupuoli. :)

Mua vähän jänskättää, kun olen päättänyt tällä kertaa ottaa sukupuolesta selvää etukäteen, että entäs jos veikkaus meneekin mönkään ja hankinnat olis tehty vaan vaikka poikaa ajatellen ja tulisikin tyttö :D

Ei väliä kumpi. Vanhin on poika, keskimmäinen tyttö. Mulle riittää että syntyy elävänä ja terveenä :)

Ei väliä kumpaa sukupuolta, toive on että syntyis terveenä.<3
Mulla on ollu kaks raskautta, jotka on päätynyt sitten keskenmenoon, mutta molempien kohdalla on ollut poikaolo. Nyt taas raskaus tuntuu ihan erilaiselta ja vahva tunne et pikkunen ois tyttö.<3
Onhan molemmissa ne erit puolet, tyttöä jos ajattelee, niin ois niin ihana pukea sille mekkoja, laitella hiuksia, ja puhua tyttöjen juttuja. :D Poika jos taas tulis, niin sille ois huippu hommata kaikenmaailman vehkeet(mönkkärit,moottorikelkat jne) ja siitä tulis varmasti yhtä rämäpää kun äidistä ja isästä. Tottakai se tyttökin voi olla villi hurjapää, oonhan minäkin. :D
Mutta niin, väliä ei sukupuolella ole, rakastetaan sitä yhtä paljon oli se sitten minkälainen hyvänsä.<3

Tää on ensimmäinen raskaus ja voin rehellisesti myöntää että joka toinen päivä tyttö ois kiva ja joka toinen päivä poika. :smiley-angelic001 Eli en osaa sanoa. Mitään "oloja" ei oo että kumpi tulee. Ainoa miks luulen että ehkä tyttö kun lähipiirissä tullut enempi poikia viime aikoina. Tasapainon säilyttämiseksi. :dance008

Meillä selviää sukupuoli ensi viikolla, koska kävin ottamassa NIPT-testin ja pyysin sen sitten samalla selvittämään. Olen jotenkin ihan varma, että tämä vauva on poika, mies taas höpöttää pienestä kiltistä tytöstä. Kumpaakin sukupuolta meiltä jo löytyy, joten sinänsä se on aivan se ja sama, kumpi sieltä tulee. Oma fiilis vain on niin vahva, etten ole osannut muuta kuin poikaa edes ajatella...

Takaisin