Mulla ollut poika olo heti raskauden alussa, ja puhuttu paljon pojasta ja poikien nimistä. Noh tänään annettiin (alustava) poika veikkaus!:) rakenne ultra siis 2.1 mutta tänään kun ultrassa oltiin kyseltiin sukupuolta ja sanoi kyllä että hänen veikkauksensa on poika :)
Ja siis tähän mun "poika oloon" on kuulunut se että tehnyt mieli Toosi paljon kaikkee suolasta ja karvat kasvanu joka paikkaan ja sata kertaa nopeampaa [emoji3]
Ja siis tähän mun "poika oloon" on kuulunut se että tehnyt mieli Toosi paljon kaikkee suolasta ja karvat kasvanu joka paikkaan ja sata kertaa nopeampaa [emoji3]
ekassa raskaudessa oli ihan selkee tunne et on tyttö ja sehän sieltä tuli
toiveista en osaa sanoa, molemmat käy. Tosin oishan se kiva,jos poika tulis, niin sais kokemusta molemmista sukupuoleista. Mutta tytär toivoo pikkusiskoo ja kyllä sekin mulle käy. Haluan tietää sukupuolen ja kerron kaikille sellasille ketkä haluaa sitä tietää
Ru on 23 päivä, ja päivä päivältä jännittää enemmän et onko tyypillä kaikki hyvin 

Ja näytti se kyllä munkin silmään kovin erilaiselta kuin on kahden edellisen lapsen kohdalla näyttänyt :)