tyttö vai poika toiveessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä nyt kaduttaa ku meidän lapsi luku piti jäädä kahteen se mieli kuitenki muuttu niin kyllä jo suosikit on tytöillä käytössä molemmilla 3 nimeä :D saatikaa että samalla kirjaimella alkaa ja pienemmällä alkaa sitte kaikki illä samalla kirjaimella eli 4 c llä alkavaa nimeä kyllä on kovan työn takana löytää vielä yksi sillä kirjaimella jos tyttö on :D ongelmana vielä että molempien tätien ja niiden lapsien nimet alkaa cllä

Mä toivoin aikaisemmin aina tyttöä, jos tulevia lapsia ajattelin tai raskautta niin mielessä oli aina tyttö. Mies taas puhui aina pojasta ja minä ihan paniikissa että mitäs jos se sitten onkin poika? :grin Sitä kun jonkun aikaa ihmetteli että mitä sitä pojan kanssa muka osaisi ja pystyisi niin kyllä aikalailla on mieli muuttunut ja poikaa vähän jo toivoisi, ensimmäiseksi lapseksi vielä, isoveljeksi. tosin aivan se ja sama se loppujen lopuksi on meille molemmille, kunhan jomman kumman saisi niin voisi olla onnellinen!

Mutta haluaisin kyllä tietää kumpi on tulossa niin aikaisin kun vaan mahdollista, uskallan odottaa vaikeaa nimisotaa ainakin! :p ja uskon että sitten osaisin paremmin myös ymmärtää että ihan oikeasti joku pieni henkilö siellä muodostuu..

Minä olen aina halunnut tytön, mutta ihan sama se on kumpi sieltä tulee. Olen nähnyt joskus uniakin jossa sain poikavauvan (ennen kuin aloitettiin edes yrittämään) ja olin siinä unessa kyllä niin onnellinen että tajusin ettei sillä sukupuolella ole merkitystä. :happy: Itse haluaisin kyllä tietää etukäteen kuten mieskin. Eräs ystäväni sanoi että hänelle ei saa kertoa vasta kun on syntynyt. :woot: Mutta en varmaan pysty pitämään salassa vaikka yrittäisinkin...

Mä oon pitäny aina salassa siis minä ja mies tiedetty kyllä täytyyhän sitä muita pitää jännityksessä :)

Myö ajateltiin ootella että ite nähdään sukupuoli :)

Me ei myöskään oo kerrottu sukupuolta muille etukäteen. Ja mulla on muuten vähän sama ongelma kuin sulla Mytty eli lapsilla on samalla kirjaimella alkavat, vähän erikoisemmat nimet. Ja tietenkin haluaisin, että kolmas kuuluisi samaan sarjaan. Molemmilla on kolme etunimeä, joista yksi tulee suvusta ja yksi sitten on jotenkin muuten meille merkityksellinen. Eli aika tarkkaa hommaa on kolmannen nimeäminen. Siksi mulla on kaksi valmista ehdotusta. :grin Pojalle olisi jo koko nimi, tytölle vasta kaksi ekaa. Toisen lapsen nimestä käytiin miehen kanssa kamala vääntö, jonka mä lopulta voitin. (Miehen ehdotus oli musta ihan älytön.) Oon ollut kyllä tosi tyytyväinen meidän lasten nimiin. :Heartpink

Joo vähä työtä teettää kuulostaa hölmöltä jos yksi on eri kirjaimella alkava saatikaan että erikoisia tääläki.. ehkä ne joskus selviää :)

Mie pyörittelin et jos nimet olis niin että olis joku kivalta kuulostava nimi, sit yks nimi isovanhemmilta, ja yks joku luontonimi. Niistä tulis aika monta variaatiota jo :)

Meille on tärkeintä että lapsi olisi terve. Itellä ei oo niin toiveita sukupuolesta, mies ehkä vähän toivoisi poikaa koska esikoinen on tyttö. Mulle on oikeastaan ihan sama, kumpi vaan ois kiva:)
Esikoisesta aavistelin että vois olla tyttö, näin myös raskausaikana unen että ois tyttö ja rakenneultrassa luvattiinkin tyttö.

Viime raskaudessa katoin täältä forumilta jonkun linkkaamaa kiinalaista raskaus kalenteria? No sekin lupasi tyttöä ja tyttö siis tuli :)

Muokattu viimeksi:
Kalenteri lupailee poikaa. On kyllä pitäny edellisistä paikansa :woot:
Ei sillä niin väliä, kunhan on jompikumpi. En nyt muista mikä hieno nimi on kun ei oo selkee sukupuoli... pojalle olis kyllä varma nimi jo tiedossa. Tytön vaatteita olis paremmin jemmassa...

Lähipiirissä on veikattu paljon et tyttö tulee. Itse en osaa sanoa juuta tai jaata. Ja ei sillä sukupuolella juuri väliä kuhan terve olisi. Ei ole mieskään vahvasti toiveita ääneen sanonu :D

Meillä on tyttö entuudestaan ja kiinalainen kalenteri lupaa toista trinsessaa. Tyttö tai poika, ei sen väliä - kunhan saadaan syliin asti!

Meille olisi tuon mukaan tulossa poika! Esikoisen kohdalla pitää paikkaansa, mutta kuopuksen olisi tuon mukaan pitänyt olla tyttö eikä poika.

Meil ei toi kiinalainen kalenteri pitäny esikoisen kohdalla paikkaas, tokan kohdalla piti. Täytyy tsekata mitä nyt lupaa...

Muoks. Poikaa lupaa! En epäile :wink

En muistanu ees ton kalenterin olemassa oloa mutta esikoisesta piti paikkansa kakkosesta meni väärin nyt näyttäis poikaa :)

Esikoisesta on mennyt oikein, nyt lupaa tyttöä. En usko, enkä halua uskoa. :P Niin vahvasti aina ajatellut, että saan vain poikia, niin täytyy ihan ruveta asennoituun myös tyttöön, ettei tule hirveää järkytystä, jos niin käykin. En vain osaa ajatella tyttöä meidän perheeseen.

Takaisin