tyttö vai poika toiveessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoisesta ei pitänyt paikkansa, kun poika tuli, nyt lupaisi tyttöä. Ajatellut vähän samaa kuin PimpulaPampula, että saadaan varmaan vaan poikia.

Kahden tyttären jälkeen toiveissa olisi vielä poika. Ajatus on, että tämän kolmannen jälkeen lapsiluku olisi täynnä. Mutta kyllä sitä vaan takaraivossa kolkuttelee, että tyttöhän se tämäkin tulee olemaan. :wink

Esikon kohdalla meni väärin - joten en uskalla vetää itse siitä johtopäätöksiä.

Jos se olis et siitäjän ikä ja hedelmöityskuukausi, niin sit ehkä olis se pätevämpi.. Kun siittiöstähän se on kiinni kumpi tulee eikä munasolusta...

Tosin kyllä ennustaja mulle aikoinaan povas (kun olin vielä sitä mieltä etten omia lapsia koskaan halua) poikaa ensimmäiseksi ja hän oli oikeassa... :grin

Mulle käy kumpi vaan, mutta vähän on sellainen olo, että tyttö tulisi. Pojalle olisi kaikki valmiina ja tytölle myös siskolla iso säkillinen tyttöjen vaatteita. Eli ihan kumpi vaan käy noin materankin puolesta :laughing002

Mullekin joskus ennustettu viittä poikaa! :D Kyllä taitaa kahteen lapseen jäädä. Max. kolmeen. :)

Odotan innolla ihan kumpaa vain! Mies vitsailee että poika sieltä tulee, jos onkin tyttö niin se laitetaan paluupostina takaisin :D Mutta todellisuudessahan jos tulee tyttö niin siitä tulee niin isin prinsessa että taitaa mies olla ihan myyty ^^

klisee, mutta pääasia että olis terve (ja jompaakumpaa sukupuolta).. mies puhuu jo luontevasti pikkuveljestä :grin ite toisaalta toivoisin miehen takia poikaa, kun tyttö meillä jo on. Toisaalta en osaa kuvitella meiän perheeseen poikaa :eek:.. joku täällä kirjottikin että kun ei oo omassa sisarusporukassa ollut poikaa, niin ei tiedä mitä niiden kanssa tehdään, tajusin että ehkä itellä just sama syy sitten.. Tytön jäljiltä olis toki enemmän kaikkee vaatettakin tytölle, vaikka oon kyllä ostanu paljon myös unisexiä ja varsinkin kalliimmat jutut (haalarit esim) ostanu sellaisina et menis pojallekin. Silti en osaa kuvitella sitä poikaa :grin viime raskaudessa ei selvitetty sukupuolta, eikä varmaan nytkään. Näin silloin unia tytöstä ja olin ihan varma et tulee poika just siks, ku oon ihan varma et on tyttö :p mut kyllä se intuitio oli oikeessa ja tyttö tuli. saas nähä minkälaista intuitioo tällä kertaa tulee.

Jos tulis poika ni ois molempia sukupuolia yksi kappale, mutta jos tyttö ni esikolle samaa sukupuolta oleva kaveri ja sais suoraan vaatteet kaivettua tuolta kaapista käyttöön :) kummassakin tapauksessa tulos on winwin! :) tuo isihahmo varmaan haluais pojan ku sitä toivoi ekassaki raskaudessa :P

Meillä jo yks tyttö on eli nyt ois poika toiveissa mutta ilosia ja onnellisia ollaan kyllä tuli sieltä kumpi vaan. :)

Ei mitään toivetta sukupuolesta, eli kumpi vain on yhtä mieluinen meille. Esikoisesta mulla oli poikaolo hyvin pian ihan alkuraskaudessa. Ultrissa povattiin sitten myös poikaa, ja poika sieltä tulikin.

Esikoisesta mulla oli poikaolo, ja sehän siellä rakenneultrassa näkyikin. Myös maha oli ihan perinteinen poikamaha.

Nyt naama kukkii ja kamala maitosuklaanhimo (Laktoosi-intolerantikolle tosi kiva). Eikö se niin mene, että tyttäret vie äidin kauneuden ja mitä kaikkea vielä. Nyt on aika vahva tyttöolo. Ja tytölle ois nimikin valmiina.

Mutta tosiaan oon aina ajatellut että saan kolme lasta, eka yksi ja sitte kaksoset (tyttö ja poika). Katotaan kuin käy! Kummalle vain tervetuloa!

Mä en usko yhtään tuohon tyttö-/poikamahahommaan. Ehkä siksikin että mun maha kuulemma oli tyttömaha vaikka poika sieltä tuli. :)

Roze mulla oli "poikamaha" mut tyttö sielt tuli :D sama juttu, en noihin ulkonäöstä pääteltäviin sp arvauksiin perusta yhtään. En tiiä sit miten ois poikaa odottaessa ku kroppaan erittyy enemmän testoa, tuleeko odottajasti aggressiivisempi? :P oon ennen aina vihannu pinkkiä mutta viime raskaudessa huomasin ostavani pinkkejä vaatteita ITELLENI ja sisustukseen kotona oli pakko saada jotain vaaleanpunaista :D tyttöhormoonejako lie ollu vähän liikaa kropassa :hilarious: tyttöä siis odotin

Esikoisen kohdalla olin varma, että poika tulee kun kummankin suvussa on todella paljon perheitä joille on syntynyt ensin yksi tai useammin kaksi poikaa ja sitten vasta tyttö kolmanneksi. Itselläkin kaksi isoveljeä ja miehellä isoveli sekä pikkusisko. Veljellä kaksi poikaa jne... Ärsytti kun oma äiti sanoi alun alkaen että tyttö sieltä tulee (kun olin varma pojasta ja tyttöä toivoin), mutta alkoi se vatsakin kasvaa tasaiseksi renkaaksi ympärille vaikken myös niin 100 varmasti luota tuohon tyttö- ja poikamahaan.. :grin Vielä ultrassa olin aivan varma kuitenkin, että poikaa lupailee ja kun tulikin tyttölupaus niin oli todella vaikea kääntää omat ajatukset siitä pojasta tyttöön :grin

Takaisin