Tyttö/poika? olot, toiveet, ajatukset, lupaukset, ennustukset..

Mulla on jotenkin todella vahvasti sellainen olo että odotan poikaa. Sanoin tästä miehelleni ja sekin on koko ajan elänyt siinä mielentilassa että meille tulee poika. Tyttö tai poika, pääasia kuitenkin että on terve :Heartred
 
Miehen vaari sano heti, kun sille kerrottiin et poika tulee. Asiaan saattaa toki vaikuttaa sekin, et sen kolme lastenlasta on kaikki tyttöjä... :smiley-bounce022.

Useimmat on kyl veikkaillu, et meille tulis tyttö, mut ens kuussa selviää kun on se rakenneultra :happy119.
 
Kerrotteko kuovi kellekkään, vai piättekö salaisuutena loppuun asti? :)
 
Täällä TOSI varma tyttöolo! Ei edes mitään perusteluja miksi, musta vaan tuntuu siltä :)
Jos nyt saisi valita, niin ehkä mielummin haluaisin, että esikoinen olisi poika, mutta kaikki varmasti ymmärtää, että kumpi tahansa on enemmän kuin tervetullut! Kummankin sukupuolen edustajan kuitenkin toivoisin joskus saavani, joten senkin puolesta on sama kumpi tulee :Heartbigred
 
Jenni: Kyllä me varmaan kerrotaan jossain vaiheessa. Mun raskaudesta ei vielä tiedä juuri kukaan muutenkaan :)
 
Tosiaan pääasia, että terveenä syntyisi ja kaikki menisi loppuun asti hyvin :)! Haluatteko te muut saada tietää sukupuolen ennakkoon vai jätättekö ylläriksi? Me kyllä aiotaan siitä rakenneultrassa kysyä, kun nyt halutaan saada vauvasta kaikki muukin mahdollinen informaatio mikä irti lähtee, ei varmaan maltettais jättää arvoitukseksi :grin.
 
Mulla ollu alusta lähtie sellane olo et tyttö tulee. Mun isällä on taito nähdä naisen silmistä raskaus ja aika usein on kyllä tiennyt silmien perusteella kumpi tulee. Väitti tänään kivenkovaa, että poika sieltä tulee. :D ollaa kerranki eri mieltä! :D

Me ei haluta sukupuolta tietää, jätetää yllätykseks synnärille. Mies o kuulemma pojan tilannu et kattoo ny mimne viron tuliaine meil tulee. :Heartred
 
Miulla ei oo vielä mittää ertyistä olloo tullu sukupuolesta, mutta eiköhän se tässä ajan mittaan tuu :)myö varmmaankkii kysyttään. Miusta ois toissaalta kiva arvuutella ite ultrassa kumpi on ja jättää yllätykseks, mutta saa nyt nähä. :)
 
Mul ei ollu eikä tullu esikosta mitään oloja, eikä toistaseks oo tästäkään tullu. Yks ulkolainen asiakas kysyi ensin koska vauva tulee ja sen jälkeen ilmotti että se on poika. :) Sopis mulla. Mut oikeestaan ei oo väliä...
 

Luin nyt ekaa kertaa ohjeet ja kyl toi on mulla pitänyt paikkaansa. kaikki poikia, nyt lupais tyttöä :)
Hiukan hankala jälkikäteen miettiä niitä hedelmöityskuukausia kun kaikki on tulleet etuajassa, mut tosiaan väittäisin että on pitänyt paikkaansa. Aikasemmin en oo muistanut lisätä sitä vuotta mun ikään :)
No katotaan kuin menee, en oikeen keksi nimeä pojalle, mut tytölle on parikin mielessä.
Ois kiva saada tyttö mutta ihan yhtä kiva ois voida sanoa olevansa seitsemän pojan äiti.
 
Multa kyseltiin aiemmin että meinataanko kysyä sukupuoli, enkä osannut vastata eikä mieskään oikein tiennyt halutaanko kuulla se etukäteen mutta nyttemmin ollaan päädytty siihen että halutaan tietää niin tulee ehkä vielä todellisempi olo tästä raskaudesta. :)
 
Miehen toive poika tai arvas sitä. Testejä tein ni molempia eri testeis. Ja muuten ei mul väliä mut saatii tietää tnä kumpi tulee kun kromosomi testi valmis:)
 
Paljonko teil on jenzku ollut sykkeet? Vai onko vielä kuunneltu? :)
 
Miulle on tullu tyttöolo taas. Mutta lähemmä puoltavällii se vasta miulla vahvistuu jommaks kummaks. :)
 
Miulla kasvo mahhaan karvat molempien tyttöjen aikkaan, eli ei se oo varma merkki vielä :D
 
Mulla kans "vanhan kansan merkit" kaikki menneet pieleen :) Kaiken mukaan ois pitäny tulla tyttö, mutta tulikin ihana poika! Siksi en luota noihin merkkeihin sitten yhtään :D
 
Takaisin
Top