Tyttö/poika? olot, toiveet, ajatukset, lupaukset, ennustukset..

Tanjamus

Näppärä viestien naputtelija
Toukokuun äidit 2019
Onkos kenelläkään jo tyttö/poikaoloa? Ja minkälaisia toiveita, odotuksia ja ajatuksia teillä on vauvan sukupuolen suhteen? Tänne voisi keräillä sitten myös sitten ultrassa tulevat tyttö/poikalupaukset :)

Meillä esikoinen on poika. Hänen kohdallaan alkuraskaudessa oli tyttöolo joka muuttui myöhemmin poikaoloksi. Mahan perusteella kavereiden, sukulaisten, työkaverien ja tuntemattomien arvaukset menivät 50/50. Nyt ei ole sen kummemmin vielä kumpikaan olo, mutta alussahan tässä vielä ollaan.. esikoista odottaessa toivoin tyttöä (ja mies poikaa) ja sain maailman ihanimman pojan :Heartred rakastan omaa poikaani omana itsenään enkä rakastaisi häntä yhtään enempää tyttönä. Tässä raskaudessa ei ole sen kummempia toiveita sukupuolesta, toisaalta olisi kiva saada tyttö että olisi sitten kumpaakin sukupuolta ja toisaalta olisi kiva saada pojalle veli. Olipa lapsi kumpi tahansa, rakastan häntä varmasti aivan yhtä paljon juuri sellaisena kuin hän on. Olen myös paljon miettinyt, haluanko tietää ultrassa sukupuolta ollenkaan vai odottaisiko synnytykseen asti :) tämmöisiä pähkäilyjä täällä.
 
Enpä oikeen tiedä..eikä oikeen väliäkään kumpi tuloo:-D kuhan se on yterve:-D
 
Mulla ei ole vielä oikeen kumpikaan olo. Tavallaan toivon tyttöä, niin tulisi kuopuksen vaatteet uuteen kiertoon ja voisi laittaa poikien ja tyttöjen huoneen, mutta ei muuten ole väliksi, kunhan saadaan elävä vauva syliin asti :Heartred
 
Esikoisesta oli vahva tyttöolo ja tyttöhän sieltä tuli ♡ Nyt on vahva poikaolo ja se kiinalainen horoskooppi lupasi poikaa. Itellä kun on tyttö ja miehellä poika entuudestaan niin ihan sama kumpi tulee ♡
 
Nii joo, kakkosesta mulla oli tosi vahva tyttöolo, oli ihan erilainen raskaus kuin esikoisesta. Vielä synnärilläkin olin ihan varma tytöstä, vaikka ultrissa oli poikaa sanottu varmaksi. poika se oli sitten kuitenkin. Kolmosesta veikkasin myös poikaa, vaikka ei ollut oloja oikeastaan kumpaankaan suuntaa, tyttö tuli :)
 
Ekasta oli ihan varma poikaolo, tyttö tuli. Nyt on samat oireet ja oireettomuudet kun ekassa niin tyttöö veikkaan :D
 
Kyllä täytyy myöntää että tyttöä toivoisin kovasti, esikoinen kun on poika :) mutta toki onnellinen vauvasta sukupuolesta huolimatta. :)
Esikoisesta oli varma poikaolo. Tästäkin on jo tullut sellainen tunne, että poika olisi tulossa.. Nähtäväksi jää..
 
Tämä on hauska aihe! Itsellä on tällä hetkellä tyttöolo ja kun mies kutsuu mua prinsessakseen, niin tekee mieli korjata "siis sun prinsessat" :laughing002 Mies näki myös unen, jossa meille syntyi tyttö :Heartpink

Oletetulla ovisviikolla ja yrityksen alettua taas oli touhuilun jälkeen vahva olo siitä, että nyt se meidän poika sai alkunsa :Heartblue Jännittävä nähdä, kumpi sieltä sit oikein tulee. Olen yrityksen aloittamisesta kertoessani saanut kaksi arvausta, joista toinen oli tyttö ja toinen poika. Kukaan ei siis osaa odottaa, mitä täältä on tulossa :laughing002 Toivoisin tällä hetkellä ehkä enemmän tyttöä, mutta tärkeintähän toki on, että pieni pysyisi matkassa mukana ja saisi tulla terveenä rakastavan äidin ja isin käsivarsille :love017
 
Me toivotaan kyllä tyttöä, kun on jo kaksi ihanaa poikaa. Toki myös poika olisi ihana, mutta enemmän kuitenkin tyttö toiveissa, ymmärrätte varmaan:)
 
Mulla on vahva tyttöfiilis ollut ihan alusta asti. Mies toivoisi enemmän poikaa, mulle taas ei ole niin väliä. Saa nähdä, onko vaisto oikeassa :)
 
Mulla ei oo mitään fiilistä :O molempi parempi :Heartred toki olis kiva kokea myös pojan äitinä olo, kunhan kaikki menisi hyvin niin pääasia :)
 
Meil on tyttö, ni kyllä pienesti enemmän toivon poikaa. Kiinalainen kalenteri lupaili kylläkin tyttöä. Esikon kohdalla se oli oikeassa.
 
Mulla on jostain syystä semmonen tunne että tuo pieni tonttu tuolla masussa ois tyttö, mies tosin on sitä mieltä että poika sieltä tulee :)
Ei väliä kumpi tulee kunhan kestäis mukana loppuun asti ja kaikki menis hyvin :)
 
Poikaolo.. jotenkin tuo mies vaikuttaa sellaiselta ettei siltä ole luvassa kuin poikia :grin aika näyttää osuuko intuitio oikeaan.
 
Ihana ois tyttö saada....ehkä vähän ois semmonen olokin. Huono. Esikoinen poika ja voin todella hyvin koko raskauden. 5 kuullakin oli viel semmonen olo, et oonkohan mä edes raskaana..kun ei ollu mtn oireita mistään :D

Pääasia tietenkin et terve vauvva kaikin puolin :Heartred Mutta tyttöä mä salaan täällä toivon :)
 
Mulla ei oo minkäänlaista oloa mihinkään suuntaan. Ei oo oikeestaan missään raskaudessa ollu. Ehkä toisessa oli hetken aikaa poikaolo, kun oli esim. maha niin eri mallinen kuin ensimmäisessä, mutta sekin tunne hävis.

Ehkä hieman sitä poikaa toivois, mutta kaipa sieltä se neljäs tyttö tulee kuitenkin :wink Molemmat on tervetulleita!
 
Mie luulin esikoisen kohalla loppuun asti odottavani poikaa, ei siis kysytty sukupuolta. Yllätys oli kun oliki tyttö :D muistan vieläki sen "WTF?!" fiiliksen ku kätilö sano että täältä tuli emäntä :'D ja siis sukupuolella ei ollu mitään merkitystä, oli vaan niin vahva intuitio että olin puulla päähän lyöty :D

Ja tää on jotenki erilainen raskaus. Enempi on ollu huonovointisuutta ja väsymystä. Et oisko nyt sit poika :D
 
Mulla oli poikaolo alusta asti, mutta joskus rv20-25 tuli tyttöolo, joka häipyi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Poika sieltä sitten syntyi. Lainaten Iidis^:stä tämä raskaus on ollut erilainen. Huonompi olo alusta asti, eli oliskohan nyt sitten tyttö? :grin Viime raskaudessa ei tehnyt ollenkaan pahaa, mutta väsymys oli karsea. Sukupuolta en kumminkaan halua tietää ennen kuin syntyy.
 
Takaisin
Top