Tyttö/poika? olot, toiveet, ajatukset, lupaukset, ennustukset..

Jos mahan muotoon olisi uskomista, niin meille on tulossa tyttö. Äsken, kun kokeilin kotona paria vaatetta, huomasin, että on se maha kasvanut (eilen pohdin, että ei ole paljon yhtään kasvanut vikan kaahden viikon aikana), mutta se vain leviää sivulle eikä tule eteenpäin. Nyt siis näytän siltä, että olisin vain lihonut ja levennyt ja menettänyt vyötäröni. Sen tosin mieskin huomasi yhtenä iltana, kun silitteli ja totesi: "Tässä sulla oli ennen vyötärö...". Jee. No, kai tää tyttömahakin alkaa jossain vaiheessa näyttää enemmän raskausmahalta kuin lihomiselta.
 
Minulla on koko ajan ollu tyttöolo mutta nyt on ruvennu tuntumaan että vois se kyllä olla poikakin... Jotenki minä vaan oon ajatellut sitä koko ajan tyttönä, mutta....
 
Miusta on kans alkanu tuntuu, et se vois olla poika. Mut 11.päivä tietää, jos suostuu näyttää!
 
Ja pojat on ainakkii helpoin ultrassa tunnisttaa, vaikka sattuuhan niitä että on sanottu pojaks mutta ollukki tyttö :D
 
Meillä tätä kolmosta lääkäri sanoi rakenneultrassa pojaksi ja kätilö tytöksi :D Mimmi kun oli peppu alhaalla ultratessa, niin silloin on häpyhuulet niin turvoksissa,että voi erehtyä luulemaan kiveksiksi. Niin, ja tyttö tuli :) Omasta kokemuksesta olen huomannut, ettäpojat esittelevät melko antoisasti jalkoväliään ja tytöt on hieman häveliäämpiä. Tämä on ihan vaan omaa ja kavereiden kanssa todettua, mitään virallista tutkimusta ei ole.
 
Mie ennen toisen tytön rakenneultraa kahtelin netistä minkä näkönen on ultrassa yttö ja minkä näkönen poika, ni osas itekki kahttoo jos vilahti. Ja hyvin oikkeesseen osu itelläkkii veikkailut :)
 
Mulla on tullut varsin voimakas poikaolo, on niin erilainen raskaus kuin meidän tyttöä odottaessa. No, 18.2 voidaan olla viisaampia, jos tää kaveri suostuu jalkojaan levittelemään. :)
 
Mulla poika vatsa. Kaikki on veikkannut poikaa. Itsellä ihan poika olo. Saa nähdä nyt kumpi tulee
 
Mulla oli esikoisesta "tyttövatsa" ja kaikki oli varmoja, että tyttönen tulee. No poikahan sieltä tuli ja lääkäri sanoi, että vatsan muoto ei johdu sukupuolesta vaan äidin ruumiinrakenteesta :) Mää oonkin miettinyt, että meille vois olla nyt tulossa tyttö kun kaikki merkit viittaa enemmän poikaan :D
 
Miulla on taas samanlainen maha ku kahesta edellisestä. Siks kyllä aika vahvasti taas tyttöolo, mikä on nyt vaan vahvistunu :)
 
Mulla tyttöolo vaan vahvistuu! Mahan mallikin on samanlainen kuin edellisessä raskaudessa, tyyny, kun taas poikin odotuksessa oli koripallo! Juu, tiedän että mahan muodolla ei ole todellisuudessa mitään tekemistä sukupuolen kanssa, mutta musta on hauska vertailla :) Ja muutenkin tuntuu aika samalta kuin viime kerralla. No, jospa selviäisi sitten kuukaiden päästä :) Onneksi helmikuu on lyhyt kuukausi :grin

(Tämän kirjoitettuani tulin täysin varmaksi pojasta :confused:)
 
Terveydenhoitaja kysyi leikkimielisesti viime neuvolakäynnillä, onko minulla mitään oloja kumpi se voisi olla. Sanoin että en oikein uskalla veikata mitään kun eka kerta.. äitini oli sitä mieltä että voi olla poika, kun kerroin miten vilkkaaksi sikiötä on joka tutkimuskerralla sanottu. Tämä on kyllä ihan mahdoton poukkoilija! Mutta mitä enemmän olen lukenut merkeistä, sitä vakuuttuneempi olen siitä että niistä ei voi päätellä mitään.. :meh: :grin
 
Hahhah, nyt voidaan Pörtsä sitten jännätä että enteileekö sikiövaiheen vilkkaus eläväisyyttä myös ulkomaailmassa :nailbiting:
Ei se haittaisi, olisi ihanaa jos oma lapsi olisi sellainen energinen ja elämänjanoinen :Heartred (lupaan tulla nauramaan tälle lauseelle sitten kun olen sadannen kerran polttanut päreeni ylivilkkaan viipertäjän kanssa).
 
sukulaiset ja ystävät on arvuutellu KAIKKI että se on poika. Sanon vaan aina että höpöhöpö, tyttö se on :P
Viime yönä sit näinkin unta että tyttö se on :D
 
Takaisin
Top