Tyttö/poika? olot, toiveet, ajatukset, lupaukset, ennustukset..

Tänään oltiin ekassa ultrassa ja pikkurakkaan sykkeet huiteli 171 kertaa minuutissa. Eittämättä tuli mieleen ennustus tyttövauvasta sitä tahtia katsellessa :laughing002 Mutta jotenkin olen palautunut poikamoodiin pääni sisällä. On tämä vain jännää!
 
Meillä ennestään jo kaksi tyttöä joten poika olisi toivottu tapaus! :wink Me kun ollaan ajateltu että tämä lapsimäärä jäisi tämän jälkeen tähän kolmeen, niin olisi mahtavaa vielä se poika saada. Mutta pääasia on kuitenkin että on terve lapsi! :) Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan pitäisi poika tulla. Mutta olikos siinä joku juttu, että piti lisätä siihen ikäkohtaan vuosi lisää...? Kun siinä on se että "äidin ikä hedelmöityshetkellä" niin siihen pitäisi lisätä vuosi lisää...? Joku kiinalainen homma siinä. Jos se niin menee nii sitten pitää paikkansa meillä :) Sormustestikin mulle on tehty monen monta kertaa ja aina sama: 2 tyttöä ja 1 poika. Joten toivottavasti pitää paikkansa :wink
 
Joo, tai siis laskea kuukalenterin mukainen ikä, siinä oli (siis täällä vaussa) linkki kalenterin yläpuolella että miten se lasketaan.
 
Siinä kuukalenterissa ja pitää lisätä tai miinustaa 1 vuosi omaan ikään, riippuen siitä koska uusvuos on vaihtunu kiinassa. Samoin kuluvasta vuosiluvusta jos vuosi on jo vaihtunu. Tosi vaikee selitää. Googlettamalla löytyy hyviä ohjeita :)

Kuukalenterin mukaan meille ois tulossa tyttö...hihihi :Heartbigred Tyttö ois haaveissa, poitsu kun ennestään on, MUTTA pääasia on tietenkin vain ja ainoastaan terve vauva.

Olin kummitytön synttäreillä tossa hetki sitten, siellä kaks äitiä, molemmat pojat sekä tytöt saaneena kerto et heillä oli tytön odotusaikana kauhea makean himo. Ja jos se yhtään pitää kutinsa ni sata varmana tyttö tulossa :grin

Muutenkin kyllä ollu vähän oireisempi tää alku kun esikoisesta. Poikaa kun odotin ni ei ollu yhtään mtn, yhtään missään. En melkei suostunu uskoo koko raskautta ennen ku kävin ultrassa. Ei niin mtn, missään.

Nyt on ollu huonoo oloo, selkäkipuja, kamala väsymys melkein kellon ympäri. Suolasta ei tekis mieli syödä kirveelläkään = kunnon ruokaa, mut sit taas karkkia, jätskiä ynnä muuta voisin (ja mussutanki) kellon ympäri :excited001
 
Äiti oli nähnyt unta tyttövauvasta ja jostain syystä mun isälläkin on kuulemma ihan tyttöfiilis. Enkä siis ole maininnut heille mitään omista tyttötuntemuksistani! Mistä lie nuokin sitten tulivat.
 
mä haluaisin joo ton pojan eddlleekii :D tänne miljoonaa kerta ku kirjottelen :D mutta mieten tytön nimeä? kahdenkin o;.. ja tytön vaatteet vaa mielessä pyöriii
 
Mulla oli aikasemmin vahva epäilys tytöstä, mut nyt enää ei ole mitään oloja. :think005
 
Mulla on ultra ylihuomenna ja jänskättää kovasti! Toivoaan että kaikki on pikkuisella hyvin :)
Mun raskausoireet ei oo eronnut kahdesa aikasemmasta raskaudesta mitenkää. Kaks aiempaa siis tyttöjä eikä ollut mitään oireita. Kaikki hyväskät kyllä maistu, eritotetn suklaa! Nyt taas maistuu ennemmin kaikki suolanen, suklaasta tuloo äkkiä äklö olo :) Mutta ei siis tosiaan oo tässäkään raskaudessa ollut mitään oireita.

Onkos nykyään mahollista saada täs niskapoimu-ultrassa sitä 4D-kuvaa vauvasta? Vai oliko se 5D? Vai mikä?! :D Kun yks tutun tuttu oli saanut tässä ultrassa noita kuvia joskus aikoinaan ja siinä oli ihan selvästi jo näkynyt että poika tuloo ja poikahan sieltä sitte tulikin :)
 
Miun sisko sano että meille tulee varmaan tyttö. Isäkin oli sitä mieltä. Mieheni haluaisi tytön. Noh, itse olen nähnyt unia poikavauvasta, varmaan kyllä johtuen siitä että haluaisin ennemmin pojan kuin tytön. Tai halusin ainakin alussa, enää sillä ei ole niin väliä kunhan jompikumpi ja terve ois :Heartred
 
Mulle on tullut aika vahva poikaolo. Siihen varmaan vaikuttaa se, että napakarvat rehottaa ja leuassakin on haituvia :grin. Kaikenlisäksi käly totesi ultrakuvia katsellessaan, että "ihan selkeä pojan pää". Mies taas päätteli vauvan rivakoista liikkeistä (ehkä hieman sukupuolinormatiivisesti), että taatusti poika. Itse ajattelin joskus ennen raskautta, että tyttö olis ehkä kivempi, mutta nyt raskaanaollessa lapsen sukupuoli on melkein se mitä vähiten miettii, eikä sillä ole enää väliä. Olisi ihanaa saada pieni poika siinä missä pieni tyttökin :Heartred!
 
mulla tällä hetkellä aika vahva tyttöolo.. Huonoa oloa on ollut enemmän kuin poikaa odottaessa ja sisko on voinut huonommin tyttöjä odottaessa.. Kyllähän se tyttö muutenkin olisi kiva tuon pojan kaveriksi. Mutta kumpi vaan on tervetullut, kunhan saisin paketin terveenä maailmaan ❤
 
Sinuski, näin raskaana ollessa sen "ei ole väliä kumpi, kunhan terveenä syntyy" -fraasin todella tajuaa. Tai siis onhan niin aikaisemmin itse ajatellut, mutta ei sitä enne tajuakaan, mitä kaikkea voi huolehtia ja sen huolen takia on sitten tosiaan aivan sama, kumpi tulee. kunhan tulee ja on terve!
 
Miulla ollu kyllä ihan samanlainen alkuraskaus ku edellisissä, ja tyttöjä jo 2. Miksköhän kaikki on sitä mieltä miun kohalla että ehottomasti on seuraavan oltava poika(ystävät jankuttaa "jospa se ois pojan vuoro").. Sama periaate täällä, kuhan vaan on terve ni se on pääasia. ❤

Ja ku jotkut väittää että jos on poika tulossa ni karvat kasvaa noppeemmin, miulla se mennee päinvastoin. Ja ei oo naama kukkinu tyttöjä oottaissa, ku eikös ne sano, että tyttö vie kauneuven?! :D mäne ja tiiä.
 
Mul ei väliä kumpi tulee kuhan terve.siihenki saadaa vastaus myöhemu ku oltii istukkapunktiossa tnä. Tytöl ois nimi jo.pojal ei tai miehen hyväksymä. Saadaa tietää sukupuoli tuloksis sit eli ei tarvu oottaa rakenneultraan asti ees,aika jännää:)
 
Tänään kaupoilla katse kääntyi koko ajan poikien vaatteisiin, tyttöjen vaatteita ei tehnyt mieli katella :O oiskohan joku enne tai sit ei :D ei kyllä mitään oloa muuten asian suhteen :)
 
Anoppi heitti sivulauseessa viikko uutisten kertomisen jälkeen että "kun tyttöhän sieltä tulee" :D itelläki ollu tyttöolo, mutta en ollut hänen kanssaan siitä puhunut. Saapi nähä, se on vähän semmonen ennustajaeukko kun uutisetki oli jo arvannut :P
 
Jouluna tosiaan kerrottiin perheille ja muutamille sukulaisille sekä ystäville ja he kaikki odottavat meille tyttöä. Itsekin näin viime yönä unta siitä, kuinka imetin meidän tyttövauvaa. Rakenneultra, tulisit jo :Heartpink:Heartblue
 
Takaisin
Top