Mulla tämän raskauden oireet poikkeaa lähes täysin siitä kun esikoista ootin (poika). Sillon ei ollu aamupahoinvointia, ainoastaan viikon 10 jälkeen alko se oksentaminen aina kun haistoi jotain epämiellyttävää (palanut rasva, halppis-hajuvedet, avattu kinkkupaketti ym.) Ja muita oireita mulla ei sillon oikeestaan ollukkaan paitsi tietysti alussa väsymys ja kipiät tissit. Nyt sitten ihan säikähin ku alko jo viikolla 5+ ihan jäätävä aamupahoinvointi ja se oli niin hullua että piti istua vessan lattialla ja yökkiä ku ei yön jäljiltä ollu mitään mitä oksentaa ja heti ku yritti nousta ylös nii alko pukkaan kylmähikeä ja jalat meni ihan velliksi. Isä anto vinkin että pitäis ottaa lasillinen mehukeittoa ennen ku nousee ylös ja siitä on ollut apua. Lisäksi mulla on tässä raskaudessa kasvot alkanu kukkia niinku pottupelto, hyi saakeli, ja niitä näppyjä ei oo mitenkään vähän vaan ihan hirviästi ja ne on niin kipeitä että hymyileminenki tuottaa tuskaa :D Mielialat vaihtelee myös paljon enemmän mitä edellisessä raskaudessa ja alusta asti oon ollu ihan varma että tyttö siellä masussa kasvaa. Mutta varsinaisesti en toivo kumpaakaan. Olishan se kiva saaha tyttö ku on jo poika mutta toisaalta sitten kaks poikaakin olis aika ihanaa <3 kumpi tahansa, yhtä tervetulleita molemmat <3 :)