Tyttö/poika? olot, toiveet, ajatukset, lupaukset, ennustukset..

Mulla ei oo kumpaakaan oloa varsinaisesti, mutta jotenkin veikkaan et poika on tulossa :)
 
Olen nähnyt kahdesti jo ennen raskaaksi tuloa unta vauvasta. Eka, joka siis meni kesällä kesken, oli todella kaunis poikavauva.. hänessä oli piirteitä meistä molemmista. Ihastelin häntä siinä.. näin tämän unen noin kuukautta ennen kuin tulin raskaaksi.

Sitten taas syksyllä sama toistui, n. kuukautta ennen kuin tulin raskaaksi näin unta poikavauvasta. Hänellä oli mieheni niska ja päänmalli ja oli aivan kamala riiviö! Toivottavasti ei ole enne :grin

Kuinkahan lie että enteileekö poikavauvaunet poikavauvaa todellisuudessakin?
 
Vanha kansa sanoo että unet valehtelee sukupuolen, mutta mulla ei ainakaan esikon kohalla pitäny paikkansa :)
 
Minä olen nähnyt unia poikavauvasta, eikä ole tarvinnut edes oksentaa, joten olen näillä perusteilla olen alkanut epäillä että poika olisi tulossa. Poika, jolla on tuuhea tukka, koska närästys on ihan kamala! :grin
Kerroin tämän miehelle ja se tuumasi "onko noin? Voi ei, olisin halunnut päästä käyttämään sitä tytön nimeä joka ollaan keksitty." :) Mutta kyllä kumpikin on enemmän kuin tervetulleita. :)
 
Mies vinkkasi eilen, että poika olisi massussa. On aiemmin nähnyt unta tytön syntymästä. Sekasin ollaan siis kuin seinäkello :laughing002
 
Mulle on sukupuoli ihan sama, kunhan terveenä syntyis. Mies kutsuu vauvaa Pikku-R:ksi oman nimensä mukaan ja jotenkin sen takia tulee enemmän pojasta puhuttua. Mutta vähän kyllä epäilen, että tyttö voisi olla tulossa, ainakin jos laskee päiviä yhdynnän ja ovulaation välillä (tosin lokakuu oli juuri se kuukausi, etten ollut ovulaatiopäivästä varma, muissa kuukausissa päivä oli aika selvä kaikenlaisten tuntemuksien vuoksi). Mieskin on sanonut, että hänellä on ollut aina jotenkin sellainen aavistus, että hän saa kaksi vaaleaa tyttöä, jo ennen kuin me edes tunnettiin (eikä täällä päin näitä vaaleita äitiehdokkaita nyt kauheasti ole tarjolla). Aina kun on nähnyt raskausunia (kauan ennen raskautta, nyt ei ole ollut yhtään), on mulle tullut tyttö. Paitsi yhdessä unessa tuli neloset ja niissä taisi olla kaksi poikaakin mukana. No, saa nhädä. Luulen, että kysyään kyllä etukäteen.
 
Annalin: mulla oli ihan sama homma ovulaation kanssa. Itse myös tuntenut kun ollut ovulaatio (pistelyä vatsassa, limaa paljon ja seksihalut) ja lokakuussa tosiaan ei ollut mitään tälläistä havaittavissa ja muutenkin ajatukset muualla kuin seksin harrastamisessa, sitähän siis harrastettiin tasan kerran sillä viikolla kun oviksen ois pitänyt olla. Olin siis ihan varma että tästä ei raskaaksi tulla ja vielä kerkesin ukolle muistuttaa et ens kuussa ollaan sitten ahkerampia maakuuhuoneessa. :grin Ja tyttö ois täälläkin oletetun ovulaation/seksin perusteella tulossa, tosin siitähän en myös voi nyt olla varma että milloin ovis oli..
 
2013&15, juu, meillä oli aika hiljaista myös niinä päivinä, kun olin ajatellut ovulaation tulevan, kun mies oli juuri sinä viikonloppuna ihan hirveässä flunssassa. ja just samaa mietin, että marraskuussa vois kyllä yrittää ajottaa vähän paremmin ovispäiville. Mietin jopa, että ovuloinko ollenkaan... Näköjään kyllä, tosin olettamaani myöhemmin ilmeisesti.
 
Heii mulla oli ihan sama! Yleensä oon aina tuntenu oviksen ku on kivut olleet luokkaa synnytyssupistukset, eikä lokakuussa tuntunut koko ovulaatiota niin olin ihan varma etten ees ovuloinu ja marraskuussa sit paremmalla tuurilla. :D lokakuisen oviksen aikana harrasteltiin ehkä kerran eikä sekään sattunu hirveen lähelle oletettua ovista :D mitä tää on ku kaikilla ollu tärppi ovis ihan omituinen :D
 
Mä oon ahkerasti tikutellu ovista heinäkuusta lähtien ja tässä tärppikierrossa kävi jotain hupsua kun sain puolessa välissä kuuta hymynaaman digiin oviksen merkiksi, kuitenkin se oli seuraavana aamuna hävinnyt joten aattelin että mönkään meni!:F viikko siitä tuntu oviskipua ja olin ihan että taasko?? tein testin ja taas digiin hymyt. Totesin miehelle et nyt on kyllä maanantaimallit meille myyty tai sit mun kroppa on ihan sekasin ja olin tyylii varaamassa yksityiselle aikaa mut kappas ku plussat pärähti:) en kyl sit tiiä millon ovis ollu.. väliikös sillä, kohta 1/3 taputeltu:talk017
 
Liityn samaan kastiin..mulla kans oli melko kummallinen kierto :grin
Oon nykyään huomannu oviksen ajankohdan ihan ilman tikkujakin. Ovisoireita alko ilmaantua, mutta sitten iski hirveä stressi ja ne katosi, palaten taas viikkoa myöhemmin. Mutta puuhastelut ei kyllä sattuneet kohilleen kummallakaan kerralla :eek: Mutta niin sieltä vaan plussa tuli!
 
Sama täälläkin! Ovulaatiokivut kesti lokakuussa viikon, enkä tikuttanut, joten ei aavistustakaan, mikä oli THE päivä. Se kyseinen viikko oli lisäksi tosi kiireinen, ensin minä olin työmatkalla ja sitten mies, joten ei juurikaan edes oltu kotosalla samaan aikaan. Ihan samat ajatukset oli mullakin, että tästä kierrosta nyt ei ainakaan mitään saada aikaiseksi ja marraskuussa sitten paremmalla yrityksellä... :grin
 
Kummastakaan lapsesta ei olla haluttu tietää sukupuolta etukäteen. Esikoisesta epäilin kyllä odottavani poikaa, toisesta ei mitään hajua eikä kyllä nytkään mitään tietoa.
 
Mulla on kyllä ihan tyttö olo, mutta tiedä sitten. Ihan kumpi vaan tulee niin ihan yhtä odotettu.
 
Me saadaan todennäköisesti tässä kuussa tietää kumpi tulee, jos on kromosomit kunnossa. Ensin epäröitiin, että halutaanko, mutta esikoisestakin haluttiin :)
 
Esikoisesta oli tyttö olo koska näin unta tyttövauvoista, poika tuli.
Nyt on tyttöolo koska haluaisin että vauva olisi tyttö. Sormustesti lupailee tyttöä :wink
 
Takaisin
Top