Tyttö/poika fiilis?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mutter
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun synnytyssairaala on legendaarinen siitä että siellä ei sukupuolta kerrota vaikka ultraaja sen selkeästi näkisi... En siis taida edes kysyä asiasta mitään kun ultran aika on.

Meil kans esikoisesta sillon rakenne ultra tehtiin. Ja sit lopuks vaan kysys "onko jotain kysyttävää vielä?" ni sit oltiin silleen et jos se sukupuoli näkyy.... Ja nyt nt ultrassa mies sit kysys et nykyiskö siel se sukupuoli jo ku on niin pitkällä. Ni sit kätilö sanos et pojalta vaikuttaa mut kovin painotti et mikään ei oo ikinä varmaa :)

Tuolla kuulemma äyskitään aika tylystikin jos erehtyy kysymään... Mulle tehtiin esikoisesta lapsivesipunktio ni ei tarvinnut kysellä :p

Täällä lukee ultran kutsussa että jos haluaa niin saa tietää sukupuolen, eli täällä se ihan tarjotaan. Esikoisessa sanoi suoraan että ei sitä pystyis edes pitämään salaisuutena. Poika esitteli kaikki suoraan kameralle. Me ei edes saatu (vaikka kovasti yritti) sellaista hienoa profiilikuvaa... vaan sellainen edestäpäin pääkallokuva. :grin

Mun synnytyssairaala on legendaarinen siitä että siellä ei sukupuolta kerrota vaikka ultraaja sen selkeästi näkisi... En siis taida edes kysyä asiasta mitään kun ultran aika on.
Mulla on joka kerta ollut kiva kätilö ultraamassa ja on saatu kysyä myös sukupuolta.:)

Siis eikä :D Ei saa edes kysyä? No, kyllä mäki kysyin esikoisen ultrassa heti alkuun ja siihen kyllä topakasti vastas, että katotaan nää oikeet asiat ensin. Mut sit ku mitat oli katottu yms ja aikaa oli jäljellä, niin katsoi myös sukupuolen, joka oli nii selkee ettei ollu vaivaks.

Meillä esikoisen kohdalla ilman kysymisiä kätilö innoissaan kertoi että poika selkeästi on ja päätti antaa neljännen ultrakuvan extrana johon zoomasi lähikuvan poikulin sukupuolielimestä :D

Siis eikä :D Ei saa edes kysyä? No, kyllä mäki kysyin esikoisen ultrassa heti alkuun ja siihen kyllä topakasti vastas, että katotaan nää oikeet asiat ensin. Mut sit ku mitat oli katottu yms ja aikaa oli jäljellä, niin katsoi myös sukupuolen, joka oli nii selkee ettei ollu vaivaks.
Juu. Sellasta ku:
Eikö se ole tärkeämpää että lapsi on terve, Sukupuolen selvittäminen ei ole tämän ultraamisen tarkoitus ja Kyllä se sukupuoli siellä salissa sitten selviää... On näitä legendaarisia lauseita joita oon kuullu siellä sanotun :confused:

En uskaltanu np ultrassa kysyä, että olisiko voinut katsoa jospa näkyis. :D Ois kovasti tehny mieli, vaikkei se ois yhtää varmaa mut silti. Noh vielä kahdeksan viikkoa [emoji85]

Jep, "ei me täällä sitä varten olla", rakenneultrassa kun edes jotain hyviä uutisia toivottiin. :/

Ekan kohdalla ei jäänyt kyllä epäselväksi, haarat auki esitteli pyllyään ultraajalle niin että pippeli näkyi ihan selvänä ruudulla [emoji23]

Hirveän tökeröitä ultraajia ollut :( Tottakai vanhemmin on tärkeintä vauvan terveys, mutta jos siinä samalla kuitenkin sukupuoli näkyy, niin ei luulisi hirveästi sen kertomisesta olevan vaivaa :oops: Meillä just tänään nt-ultrassa kätilö sanoi samalla kun varattiin rakenneultra-aikaa, että siellä sitten katsotaan tarkemmin se ja se ja se ja sitten sukupuolenkin voi kysyä, jos vauva sattuu sen näyttämään :) Tämä siis Hyvinkäällä

Mulla on fiilis että poika tulee vaikka eka raskaus :) oikeasti ei ole mitään väliä kumpi tulee, mutta kaveripiiriin on syntynyt pelkkiä tyttöjä ja miehen mummo ennusti meille poikaa jo monta vuotta sitten [emoji3]

Mies on sitä mieltä, että tyttö on tulossa. Olen luullut hänen toivovan erityisesti poikaa 'poikien juttujen' takia, mutta valloittava pilke hänen silmissään häivähtää, kun mahdollisesta tytöstä höpisee.

Luulin etten haluaisi tietää sukupuolta ennakkoon, mutta nyt mieli alkaa kääntyä. Miksipä ei?

Raskaus on tähän asti edennyt täyain samoin kun esikoisen kohdalla joten tuntuu oudolla että tulisi toista sukupuolta mutta koskaan sitä ei tiedä.Onko monella kokemusta että on samanlainen raskausaika mutta tullutkin sitten eri sukupuolta?

Itselläni kaksi poikaa ennestään, jokainen raskaus erilainen mutta vahva poikafiilis ollut jokaisessa alusta asti ja mieheni suvussa lähes kaikki syntyneet poikia. Nt-ultra vahvisti poikatuntemuksia kun olen näkevinäni ulokkeen ultrakuvassa, maaliskuussa kuulee sitten tulkitsinko kuvan oikein :)

Minulla on blondifiilis! Olen itse tumma, ja kun odotin tummaa poikalastani niin masussa oli selkeä tumma linea negra. Nyt minulla on taas linea negra, mutta se on vaalea, hunajan värinen. Taitaa tästäkin pikkuisesta tulla isänsä tapaan vaaleampi. Sukupuolesta en tiedä, karvat tuntuvat rehottavan jäykkinä, ja finnejä on tuskin nimeksikään. Mitähän tuosta nyt sanoisi. Vatsa on levinnyt miten sattuu, kiitos edellisten raskauksien.

Mulle lääkäri sanoi rv 8, kun kävin ultrassa, että äitipolilla kun on jatkossa ultrat ja käynnit, sukupuoletkin voidaan katsoa, jos haluan. Todellakin. Esikoinen oli rakenneultrassa rv 20 90% tod.näk. poika, mutta synnärillä 32+6 sanottiin et tyttö tää on. Antoi odottaa itseään sit 40+2, kunnes tyttönä syntyi. Kuopus rakenneultrassa oli niin selkeä poika, ettei siitä muuta olis saanu millään.

Esikoinen oli kans nii selkeä poika, että pallit oli aina ekat mitkä ultraajan kuvaan sattui :D joka kerta kysyttii, että tiedetäänkö kumpi tulee :D
Nyt on hyvin samanlainen raskaus, ehkä toki vähän helpompi pahoinvoinnin suhteen, kun esikko.

Takaisin