Tyttö/poika fiilis?

Mutter

Varmaotteinen viestittelijä
Lokamammat 2018
Sukupuolella ei ole varmasti kenellekään merkitystä, vaan toiveena on jokaisella se oma ihana vauva, mutta siitä huolimatta on kiva arvuutella kumpi on tulossa. :-)

Itsellä on tästä raskaudesta niin poika fiilis! On kaikin puolin erilainen tähän mennessä kuin tyttöä odottaessa. Tytön raskaus oli täysin oireeton ja nyt alkoi pahoinvointi jo ennen plussaa.
 
Mulla ei ole erityistä fiilistä, mutta olis kiva saada yksi lapsi sitä mallia mitä meillä ei vielä ole :)
 
Mulla ei oo mitään fiilistä kumpi tulis, mutta jotenkin on tullu semmonen olo että toinen poika olis ihana :Heartblue mutta vaikka tulis tyttö niin silti yhtä onnellisesti odoteltais ja hän on tervetullut :love7
 
Meillä miehen kanssa on intuitiona molemmilla, että tyttö tulis, mut tiedä häntä :joyful: Ollaan todella onnellisia, jos tämä päättyy onnellisesti eli terveeseen, elävään, yhteiseen jälkeläiseen. Mulla on nyt vielä 500kertaa isompi keskenmenonpelko kuin esim. eilen eli tää pelko menee jo kohta ihan fyysisen kivun puolelle :sorry:
 
Ainiin ja kun tyttöä odotin, niin ei ollut mitään fiilistä kumpi tulossa. :-)
 
Täällä tyttöfiilis, esikoinen myös tyttö. Kumpi tuleekaan niin ihana juttu [emoji173][emoji7]
 
Viime raskaudessa oli hyvin vahvana, että syntyy poika. Tyttö tuntui jopa täysin mahdottomalta asialta. Tässä raskaudessa jo ennen raskaaksi tuloa olen ajatellut tyttöä tulevaksi, mutta poikakaan ei ole poissuljettu. Uskon, että tyttö tulee vaikka mies puhuu vahvasti pojasta ja pikkuveljestä isommalle :)
 
Mulla oli tytön raskausajan alku ihan erilainen kuin nyt, ja silloin oli kokoajan vahva tunne että kyllä sieltä tyttö tulee.:dummy1:
Nyt taas jotenki tosi poikafiilarit:dummy:

Tulee kumpi vaan niin molemmat on tervetulleita,mut jännä tosiaan miten nyt onkin näin vahva poikaolo:wink
 
Kaksi poikaa on niin tyttö olisi haaveissa.
 
Kun tyttöä odotin, niin oli ihan poikafiilis! Nyt ei ole vielä fiiliksiä. Oon haaveillut kahdesta tytöstä ja yhdestä pojasta, heh. Kumpi vain on erittäin tervetullut.
 
Ensimmäisen kohdalla tuli vahva tyttöfiilis ja tyttö sieltä tulikin mutta fiilis tuli vasta ensimmäisen ultran jälkeen.Nyt taas jotenkin tosin vahva tyttö fiilis ihan alusta.
 
Edellisessä raskaudessa oli tosi vahva poikaolo ja ehkä toivekkin. Tyttöhän meille sitten suotiin ja rakas onkin :-)

Nyt itellä hyvin ristiriitainen olo, tytölle olisi ihana jos olisi toinen tyttö kaveriksi mutta toisaalta kyllä meille yksi poikakin olisi mieluinen :p ehkä siis kumpi tahansa on hyvä :-)
 
Edellisessä raskaudessa olimme miehen kanssa alusta asti aivan varmoja pojasta, ja niinhän me pojan saimme! Olisin varmaan unohtanut ultrassa kaiken muun, jos lääkäri olisi kertonut vauvan tytöltä näyttävän :D

Nyt tällä kertaa ei ole mitään havaintoa sukupuolesta. Ja tietysti kumpikin olisi erittäin tervetullut! Tytölle olisi ihana ostella mekkoja, ja pojalle taas olisi vaatteet valmiina odottamassa esikoiselta, kumpi vaan parempi siis :)
 
Mie oon ollu molemmilla kerroilla varma et on poika tulossa (meillä kaks tyttöö :D ).. että en ihan luota omiin oloihin :'D
 
Ensimmäisestä olin lähes 100% varma siitä että tyttö tulee. Tuli poika. Toisesta oli vahva poikafiilis, poika tuli. Nyt on jälleen tosi vahva poikafiilis :)
 
Ekasta oli 101% varmuus että tyttö tulee, kunnes sitten 4D ultrassa näkyi pieni pippeli :D
Tästä en osaa sanoa, vähän molempia oloja vaihdellen :)
 
Ensimmäisestä minä olen vahvasti poikakannalla ja poikahan sieltä tuli. Nyt jostain syystä vähän tyttöfiilis.
 
Takaisin
Top