Tyttö/poika fiilis?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mutter
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alan kallistua pojan kannalle. Dopplerin sydänäänet kuulostavat jotenkin hitaammilta kuin edellisessä raskaudessa, jossa odotin tyttöä. Jännitys tiivistyy! Maha on kyllä mallia tyttö, eli leviää niin eteen kuin sivuillekkin.

Ootteko tehny sormustestiä? Meillä näyttäs sen mukaan tulevan poika-poika-tyttö!? Ollaan aateltu, et lapset ois tässä, kunhan tämä syntyy. Lisäksi vatsan päältä liike ensin heiluu, vaihtuu lennosta pyöriväksi, lennosta heiluvaksi ja lennosta pyöriväksi: eihän tämä vain povaa kaksosia? :D
Esikoinen vain heilui ja poika tuli.

Sormus pujotetaan pitkään hiukseen ja asetetaan mahan päälle. Siitä sormus nostetaan hiuksen varassa ylös (vasemmalla kädellä). Jos sormus pyörii ympyrää, se povaa tyttöä. Jos heiluu eestaas, povaa poikaa.

Itselläni on jostain syystä alusta asti ollut ihan tyttöfiilis, alitajuntaisesti jotenkin havahdun välillä huomaamaan, että ajattelen mahdollisia tulevia "tyttöjuttuja". Mies tokaisi myös yhtenä päivänä, että musta tuntuu, että se on tyttö. Aikaisemmin ei oltu näistä tuntemuksista ääneen puhuttu. Vau -testi ehdotteli myös tyttöä. :dummy1:

Mä taas aattelen koko ajan et tyttö :) Vaikka kiinalainen meinasi et poika. Tää raskaus muistuttaa enemmän esikoisen odotusta, ei oikein muita perusteita :)

Jos sikiön sykkeistä tosiaan sukupuolen voi tietää niin nyt syke 140 hujakoilla eli poika olisi tulossa ja pitkään poikafiilis jatkunut (molemmat sukupuolet toki yhtä tervetulleita) :) tosin sykkeet eivät myöskään kaikkea kerro, esimerkiksi aiemmassa raskaudessa sykkeet oli korkeat ja neuvolatätikin sanoi siksi että tyttö selkeästi tulossa sykkeiden mukaan. Tulikin poika jolla sydämen rakennevika ja siksi tihentynyt syke, onneksi nyt sydämessä ollut reikä umpeutunut eikä sydänleikkausta tarvittu <3

Tietysti mulle kelpaa kumpaa sukupuolta vaan edustava vauva mutta kahden tytön jälkeen olishan se poikakin kiva ♡ mies kyllä sanoi jo heti varhaisultrakuvan nähtyään että tyttö tulee ja se on aina ollu oikeessa :D

Just juttelin tänään yhden ystävän kanssa ja mietin että nyt ku oon lietsonut itseni niin varmaksi että tyttö tulossa ni mitehän mun suu pannaan jos vauva onkin poika :p

Ehkä hieman pessimistinen asenne, mutta ihan sama kumpi kunhan saa elävänä syliin asti. Mutta jotenkin kuvittelen pikkuveljeä tuon esikoiselle kaveriks :)

^^ Samaa mieltä et pääasia, että saisi elävän vauvan! Kyllä mä ihan varmasti rakastan tulokkaankin puhki, kuten nuo edellisetkin :) Meillä on nyt vähän poikaenemmistö niin tyttö ois kiva mut kyllä meille poikiakin mahtuu :)

Aavistukset vaihtelee. Olotilani perusteella oon varma että tyttö. Mulla on entuudestaan sekä tyttö ja poika ja tytöstä voin pahoin. Nyt tää pahoinvointi on tosin paljon pahempaa, niin myös väsymys. Jostain syystä mietin silti poikien vaatteita. ;)
Nyt on masu yhtäkkiä ihan turvoksissa eikä sitä kohta pysty piilottamaan. Ja viikkoja vasta 9+4! Jostain syystä mietin että mitä jos niitä on kaksi? Uskalsin pari päivää sitten sanoa sen miehelle ja se sanoi miettivänsä samaa... :nailbiting:
Aikoinaan esikoisen varhaisultrassa lääkärillä oli paperit sekaisin ja kun käveltiin sisään tokaisi; no, katsotaanpa niitä kahta! Me molemmat pysähdyttiin paniikissa ovelle... :) Mä oon meinaan aina jotenkin aatellut että kaksoset on pelottavia. Yksi oli onneksi silloin mutta kunna tämä etiäinen nyt. No se selviää sitten NT ultrassa muutaman viikon päästä...

Mä oon nyt ku siel nt ultrassa veikattiin poikaa ni alkanu elää ihan sen mukaan et se onki poika :) kutsutaan häntä jo oikealla nimellä.

Odotan nyt rakenneultraan asti enneku alan myymään esikoisen pinkkejä vaatteita pois:)

Mun synnytyssairaala on legendaarinen siitä että siellä ei sukupuolta kerrota vaikka ultraaja sen selkeästi näkisi... En siis taida edes kysyä asiasta mitään kun ultran aika on.

Takaisin