Tyttö/poika fiilis?

Mulla useampi vastaus hieman muuttunut mutta silti aina vaan tyttöä lupaa. Itellä ollu koko ajan vahva tyttöolo. Mies puhuu tytöstä. Saa nähä... :wink
 
Tällä hetkellä itselläni on olo, että meille olisi tulossa toinen poika. Raskausoireet ja mieliteot ovat olleet aika samanlaiset kuin edellisessä odotuksessa. Ainoastaan väsymys on ollut paljon voimakkaampaa, varsinkin alussa. Esikoista odottaessani lepoon ja pitkiin yöunien oli tietty aika paljon paremmat mahdollisuudet kuin nyt.
 
Tällä hetkellä itselläni on olo, että meille olisi tulossa toinen poika. Raskausoireet ja mieliteot ovat olleet aika samanlaiset kuin edellisessä odotuksessa. Ainoastaan väsymys on ollut paljon voimakkaampaa, varsinkin alussa. Esikoista odottaessani lepoon ja pitkiin yöunien oli tietty aika paljon paremmat mahdollisuudet kuin nyt.

Aivan samat tuntemukset täällä, ei juuri eroa esikoisen raskauteen, pahoinvointi oli vain hieman lievempää nyt.

Mayat sanoo poikaa, sormustesti poikaa, tuo leikkimielinen testi poikaa, ite aattelen, että ootellaan poikaa, mutta kiinalaisten mukaan tyttö :D jännää ootella huhtikuulle näkyykö rakenneultrassa!
 
Mun tyttöolo vahvistuu koko ajan.. tuon vaun testin mukaankin pitäisi tyttö tulla.. mutta kiinalaiset ja mayat sanoo että on poika.
Nyt 1.5kk myöhemmin vaun testi edelleen veikkaa tyttöä. Itse en enää osaa sanoa, kumpia pienet ovat...
 
Odottelen kahta eri testiä postissa. Mammatutulle tuli jo, vaikka tilasi myöhemmin kuin minä. Tosin hänell molemmat testit näytti eriä. Mulla on tyttötoive, ja vk. 11+6 sykkeet 155-160, kun jonkun appin mukaan ois 150, eli toivon niidenkin kertovan tytöstä. Tosin miehen sukuun ei ole tyttöjä syntynyt vissiin ihan lähisukupolvissa lainkaan.
 
Noh, jos testailemisesta tykkää, niin onhan vielä ruokasoodatesti; eli aamupissat purkkiin ja soodaa perään, jos seos kuohuu niin poika pitäis olla tulossa. Jos ei reagoi, niin tyttöä veikattaisiin. Varmaan yhtä tarkka testi ku VAU:n kysely tai hiuksen ripustaminen sormukseen, tai se kiinalainen kalenteri...
 
Itsellä poika fiilis, samanlainen raskaus kuin ekakin tämä tuntuu olevan. Linea negrakin näkyy jo ja näkyy olevan sekä navan ylä ja alapuolella. Mutta tänään neuvolassa syke 166! Jos sykkeeseen uskominen, niin eikös tuo jo tyttösykkeeltä kuulosta. Esikoinen oli siis poika ja hällä sykkeet koko raskauden ajan 135-145 luokkaa. Toki on kumpi vaan niin on yhtä tervetullut, ei vaan ole yhtään tyttö ajastustakaan käynyt päässä vielä ennen tätä aamua [emoji5]
 
Poikaa kaikki testit lupaili mitä kaivelin netistä, mutta kaksi tytärtä jo takana ja erittäin vanha tyttö fiilis on :) Isäntä höpöttää kaino-irmelistä, että sille ei ole minkäänlaista väliä kuhan kolmas tulisi. :smiley-bounce015
 
Tuon testin mukaan meille tulisi poika.
Tässä yks päivä kun olin kaverin kanssa kirjakaupassa, avasi kaveri leivontakirjan ihan sattumalta poikavauvan ristiäisleivosten kohdalta. Senkin otin jonkinlaisena merkkinä, leikkimielisesti toki :wink
 
Musta on vahvasti alkanu tuntuu siltä, et toinen vauva on pakko olla tyttö. Sellanen vaiva kaverina, kun hiivatulehdus. Sitä ei ole mulla muulloin ollut, kun odottaessa tyttöä. Sillon oli kahteen kertaan. Sen jälkeen ei koskaan. Lihaa ei tee mieli yhtään, vaikka oon tavallisesti kunnon lihansyöjä. Ja iho on huonossa kunnossa sekä pahoinvointi vaan jatkuu (nyt 13+4). Pojasta pahoinvointia kesti vaan 6-10 viikot, tytöstä silloin 6-18 & 20-24. Nyt sitä on ollut 4-11 & 12+6-> ..

Mielenkiinnolla jään odottaa rakenneultraa, jos sukupuolet sais selville.. sinne on vielä monta pitkää viikkoa... tarkalleen 5+2..
 
Tämän päivän neuvolassa kuunneltiin sydänäänet. Syke 154. Vahvisti vaan mun tyttöoloa sekin :joyful:
 
Itelle on nyt tullu vahvasti sellai olo et meille tulee kolmas pikkutyttö:Heartred toivottavasti rakenneultrassa sit selviää kun kerranki ajateltiin etä kysyttäis siellä :) muista ei siis ole tiedetty etukäteen :Heartred
 
Tällä hetkellä itselläni on olo, että meille olisi tulossa toinen poika. Raskausoireet ja mieliteot ovat olleet aika samanlaiset kuin edellisessä odotuksessa. Ainoastaan väsymys on ollut paljon voimakkaampaa, varsinkin alussa. Esikoista odottaessani lepoon ja pitkiin yöunien oli tietty aika paljon paremmat mahdollisuudet kuin nyt.

Pientä tyttöepäilyä alkaa tulla, kun vauvan sykkeet ovat olleet koko ajan korkeammat kuin esikoisella. (Tiedän toki, ettei sykkeestä voi vetää mitään päteviä johtopäätöksiä.) Lisäksi epäilyyn vaikuttaa ehkä oma jatkuvasti ryytynyt olo – ja olemus – viime kerralla poikaa odottaessa oli kyllä hehkeämpi fiilis .
 
Sykkeet vaihdelleet 153-160 ja yhä vahva poikaolo, kaksi poikaa ennestään joilla oli myös korkeat sykkeet mihin toki voi vaikuttaa myös se että pikkuinen liikuksii mahassa. Mieliteot samanlaisia joka raskaudessa vaikka oireissa eroavaisuuksia. Kolme viikkoa rakenneultraan jonka suorittaa lääkäri niin kuullaan kumpi tulossa, molemmat sukupuolet yhtä tervetulleita :)
 
Täällä edelleen tyttöfiilis. Sykkeet yli 150, liha ällöttää, edelleen muutenkin kuvottaa rv 17, ei minkäänlaista raskaushehkua ja seksi ei kiinnosta. Samoja oireita oli siis viimeksi tyttö raskaudessa. N. kolmen viikon päästä toivottavasti selviää :)
 
Takaisin
Top