Tyttö/poika fiilis?

Mulla poikafiilis, koska ihan erilaiset oireet kuin ekassa raskaudessa, jossa etova olo tuli heti ja jatkui viikolle 12. Nyt tosin toivon vaan, että olisin edelleen raskaana. Kaikki oireet hävisivät ja tilalle tuli masennusolo.
 
Näin alussa en osaa sanoa. Mutta uskon, että pitemmälle päästyä jo tiedän. :)
Aiemmissa raskauksissa tiesin sukupuolet oikein. Joka kerta vaisto kertoi (en osannut edes katsella tytön vaatteita kun odotin poikaa ja päinvastoin). Ja kahdella viime kerralla myös oireet.

Pojista mulla on ollu halut normaalit ja paljon mielitekoja. Tytöstä (keskimmäinen) seksihalut katosi tyystin, mielihaluja ei ollut.

Kerta kerralta pahoinvointi on vähentynyt ja maha on ollut saman muotoinen, joten niistä en voi päätellä mitään.

Saa tulla kumpi vain, kunpa vain olisi terve. :Heartred poika-tyttö-poika on siis entuudestaan.:)
 
Meillä on suku täynnä pelkkiä tyttöjä joten en usko että mäkään teen poikkeusta :D vahva tyttöolo jos ja kunnes toisin todistetaan :D
 
Minulla ei ollut ekassa eikä ainakaan vielä tässä raskaudessa sen kummempia oloja suuntaan tai toiseen. Olen aina aikaisemmin toivonut tyttölasta, joten en uskaltanut sen kummemmin sitä sitten raskausaikana toivoa/odottaa ja hyvä niin, koska poika tuli. :D Kumpikin siis oli tervetullut, kuten nytkin. Nytkään en haaveile erityisesti kummastakaan. :)
 
Mies ja hyvä ystävä sanoivat, että heti ku kuulivat positiivisesta testistä niin tuli poikaolo. Mä en osaa ajatella ku että olis tyttö. Äiti näki unessa vaan pulskan vauvan sylissään, ei osannu sanoa kumpi on. Klisee, mut ihan sama kumpi, kunhan on terve ja raskaus sujuu hyvin loppuun asti :Heartred
 
Muistaako joku, millä viikoilla ihan alkuraskaudessa pitäisi näkyä sukupuoli ultrassa jonkun teorian mukaan? Ja että mikä teoria se oli? :D
 
Oon kuullut mutten muista. Jostain viivasta olen kuullut puhuttavan...? Joku viiva jossain...? Ultratessa siis.

Olikohan kuudennelta raskausviikolta eteenpäin, että pikkuhiljaa alkaa sukupuolirauhanen kehittyä, mutta ultralla sitä ei kykene näkemään vielä viikkokausiin. Nt-ultrassakin sikiön sukupuolielimet on edelleen melko saman näköiset oli kyseessä sitten tyttö tai poika, koska sukupuolielinten muodostuminen on vielä kesken. Joten ei kannata kovin varhain vielä arvailla. :D jos osuu oikeaan niin... no 50/50 chansella ei voi mennäkään paljon pieleen. (;
 
Ramzi teorialla päätellään sukupuoli istukan paikasta rv6-> ja nub teorialla vauvan sukupuolielimen suunnasta ~rv12. Sukupuolielimet erottuu ultrassa joskus rv16 paikkeilla.
 
Aika uskomattoman kuuloinen tuo Ramzi-teoria. Että istukan paikka ennustaisi sikiön sukupuolta. Pitääpä seurailla et toteutuuko se sitten omalla kohdalla. Nub-teorian tiedän toimivan, esikoisella nuppi sojotti pystyssä jo nt-ultran kuvassa niin ettei siitä voinut erehtyä. Tyttöjä sillä onkin sitten hankalampaa arvailla, kun nupin suunta pitäisi olla alaspäin.. ja toisaalta pojillakin joskus sojottaa alas, ihan mielialan mukaan.

Ei vielä ole tyttö- tai poikaoloa. Alavatsalle on ilmestynyt kevyt linea negra, liekkö se sitten pojan ennustaja... Tai sitten sen että syntyvä saa äitinsä tapaan tummat hiukset. Mielihalutkaan eivät osoita suuntaan tai toiseen. Hiukset rasvoittuvat hirveää kyytiä, mutta iho on pysynyt hyvänä.
 
Tuota nub-teoriaa ajoin varmaan takaa. Aika jänniä muitakin näköjään on olemassa :D Täytyy siis toivoa että saadaan tällä kertaa kuva np.stä niin voi yrittää tuota tiirailla. :)
 
Esikoisesta kun pärähti plussa niin samantien tuli poikaolo. Ja poika syntyi.
Nyt on sama poikaolo menossa tästäkin plussasta. Saas nähä miten käy.
 
Mulla on ollu poikafiilis mut meidänkin suvussa niin paljon tyttöjä että saas nähdä.. :D
 
Hmm... vielä en osaa kyllä sanoa, vaihtelee niin nää olot ja ajatukset, toki tyttöstä ehkä toisaalta haaveilen, mutta toinen poikakin olis kiva saas nähdä :)
 
Meillä on ollut puhetta vain pojasta, joka sopisi kyllä suvun tilastoihin. Kumpa saataisiin vain syliin saakka terve vauva:shy:
 
Mulla on todella vahva poikaolo, mutta saapa nähdä! Tyttöä varten olisi pitkä liuta nimiä mielessä, mutta pojalle ei oikein tunnu suuhun sopivaa löytyvän. Esikoisen kohdalla tyttöolo oli äärimmäisen vahva ja tyttö silloin tulikin.
 
Mul on alkanu tulee tyttöfiilis..
 
Takaisin
Top