Tyttö/poika fiilis?

Meillä taitaa miehellä olla tunne tyttölapsesta. Ollaan just risteilyllä ja se oli eilen tax freessä käydessään nähnyt vaaleenpuna-musta-valkoisen strutsipehmolelun, joka sen "oli pakko ostaa vauvalle"... :D
Tulevat isoveljet ihmettelivät hieman moista _vaaleanpunaista_ ostosta ja järkeilivät lopulta sen olevan äidille, kun äiti on tyttö.
 
Huomaan ajattelevani että tämä on tyttö mutta tilastojen valossa veikkaan poikaa [emoji4] Viime raskaudessa toivoin tyttöä mutta olin aika varma pojasta ja poika sieltä tuli!
 
Meillä taitaa miehellä olla tunne tyttölapsesta. Ollaan just risteilyllä ja se oli eilen tax freessä käydessään nähnyt vaaleenpuna-musta-valkoisen strutsipehmolelun, joka sen "oli pakko ostaa vauvalle"... :D
Tulevat isoveljet ihmettelivät hieman moista _vaaleanpunaista_ ostosta ja järkeilivät lopulta sen olevan äidille, kun äiti on tyttö.

Tää muuttui just vitsiksi, oon nauranut vedet silmissä :'D Luin tarkemmin lelussa kiinni olevas pahvista tägiä: se on koiran lelu! Ou jee! :D :D
Ne pari ruuan kanssa nauttittua olutta tais heikentää herran tarkkaavaisuutta...
 
Edellisessä raskaudessa oli tosi vahva tyttöolo ja se osoittautui oikeaksi :)

Nyt itellä vähän ristiriitainen olo, tytölle olisi ihana jos olisi toinen tyttö kaveriksi, kun itselläkin sisko ja tietää mitä se siskosten välinen rakkaus voi parhaimmillaan olla :Heartred Mutta toisaalta kyllä poikakin olisi kiva, varsinkin kun mies taitaa sitä vähän enemmän toivoa.. Kunhan on terve, niin muulla ei väliä :) Nyt ainakin oksettaa ja väsyttää paljon enemmän kuin edellisessä raskaudessa tässä vaiheessa eli sinäänsä voisi ehkä tulla poika :D
 
Poikafiilis, en tiedä miksi. Jotenkin kuvittelen odottavani pikkuveljeä. Ei kuitenkaan ole toive, koska myös tyttö olisi toivottu. Silti fiilis on pojasta, vaikka ei ole mitään tiettyä oiretta tai muuta, josta niin päättelisin. Miehellä taas on aavistus, että olisi tyttö tulossa :D
 
Esikoesesta kiinalainen synnytyskalenteri näytti väärin. Tuosta mayan versiosta en oo koskaan kuullutkaan, pitääpä tutustua :)
 
Esikoisesta aattelin heti alusta asti oottavani poikaa ja poika tulikin. Tästä aattelin ensi että tyttö, nyt taas että poika. Saa nähä :D
 
Meijän ykkönen soittelee koko ajan pikkusiskolle vaikka ei olla hänelle tästä mitään sanottu... saas nähdä.
 
Ensimmäisen kanssa oli poikafiilis heti alusta ja sellainenhan meille siunattiin, vaikka kovin merkit yritti väittää tytöksi. (Korkea syke, kukkiva naama, leveä massu yms.)

Uuden masuasukin kohdalla taas poikafiilis, vaikka monena yönä onkin nyt tullut nähtyä unta tyttövaavista :) Saa nähdä näkyisikö jo nt-ultrassa yhtä selvä poika kun viimeksi, uskalsi kätilökin silloin jo lupailla että poika tulossa.
 
Tää on niin kiero tapaus, että kyllä mun mielipide muuttui ja oon varma että tyttö sieltä on tulossa :grin:rolleyes:
 
Kaksi poikaa saaneena vahva poikafiilis ja nimikin pojalle mielessä joten jos tyttö rakenneultrassa sanottaisiin olevan uskoisin varmaan vasta synnytettyä :D
 
Intuitio sanoo tyttö. Monet oireet 'tyttöoireita', mutta eihän niistä ikinä tiedä.
 
Mun tyttöolo vahvistuu koko ajan.. tuon vaun testin mukaankin pitäisi tyttö tulla.. mutta kiinalaiset ja mayat sanoo että on poika.
 
Kiinalaiset, mayat, Vau:n testi ja oma ajatus ovat kaikki kallellaan tyttöön. Mutta. Kun perheessä on jo kaksi poikaa, joiden isän perheessä on neljä poikaa, joiden isän perheessä on neljä poikaa... Tulisko meille säännön vahvistava poikkeus? Vai jatkuuko suvun linja? Helmikuun puolella saatetaan olla jo viisaampia sen suhteen..
 
Takaisin
Top