Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä meni nuoremman nimi sillai et mä olin jo oikeastaan vuosia sitten miettinyt pojan nimen ja pidin mielessäni siitä kiinni. Mies ehdotteli kaikkea muuta, mitkä tyrmäsin ja sit synnärillä sanoin mun ehdotuksen ja se kävi myös hänelle :) Esikoisen kohdalla päätin kolmannen nimen ja tokasta väännettiin vähän ja etunimi oli miehen ehdotus joka sit kävi mullekin. Molemmille on ollut nimet valmiina ja oon hyödyntänyt meidän molempien suvussa olevia nimiä, mm. tytön kolmas nimi oli mun isomummon etunimi ja pojalla on toisena nimenä miehen isän etunimi ja mun isän, papan ja isopapan kolmas nimi.Googlailin innoissani nub teoriaa, mutten ymmärtänyt. Osaako joku enemmän asiaan perehtynyt (veikata) tyttö vai poika?
Nt-ultran poikalupauksen jälkeen on ihan täys poikafiilis. Meil on nimi ja kaikki jo valmiina. Ja muutenkin tuntuu luonnolliselta ja täydelliseltä et esikoistytön jälkeen tulee se pikkuveli. :) saa nähdä pysyykö poikalupaus viel rakenneultrassa :)
En mäkään hirmuisen perehtynyt siihen ole, mutta katkeaa kuva kai just siitä kohti mistä katotaan.
Miten nt:ssä on voitu saada jo tehtyä poikalupaus? Ihan siis mielenkiinnosta, koska siihen aikaan vielä kummatkin sukupuolielimet näyttää aikalailla samalta :)
Mut ne "kivespussit" voi myös olla turvonneet häpyhuulet. (; mun kaveria luultiin pojaksi ultrassa kun "kivekset" näkyi, mutta tyttö tuli. :D ja pippeli on näillä viikoilla vielä niin pieni (tässä vaiheessa vielä kuin tytön häpykieli), ettei sitä kovin hyvin voi erottaa.
Joo ja ei hannaka ollu tarkotus siis torpata, mutta aika pätevä kätilö saa olla, jos uskaltaa sellaisen vaihtoehdon heittää. Meille ei lääkärikää vielä rv 16 esikoisesta uskaltanu sanoa mitään, vaikka kunnon pippeli mun mielestä kuvassa näkyi :D
https://www.vau.fi/testit-ja-tyokalut/odotatko-tyttoa-vai-poikaa-testi-paljastaa/
Tein tollasen leikkimielisen testin. Sen mukaan tulis poika.
Mitäs muille testi lupaa :)?