Tyttö/poika fiilis?

Nt-ultran poikalupauksen jälkeen on ihan täys poikafiilis. Meil on nimi ja kaikki jo valmiina. Ja muutenkin tuntuu luonnolliselta ja täydelliseltä et esikoistytön jälkeen tulee se pikkuveli. :) saa nähdä pysyykö poikalupaus viel rakenneultrassa :)
 
Mulla vaan tyttöolo vahvistuu mut pitää pitää jalat maassa ja miettiä et voi olla poikakin :) Molemmille on etunimet mulla valmiina, miehelle ne sit ehdotan sit joskus :laughing002 Meillä meni nuoremman nimi sillai et mä olin jo oikeastaan vuosia sitten miettinyt pojan nimen ja pidin mielessäni siitä kiinni. Mies ehdotteli kaikkea muuta, mitkä tyrmäsin ja sit synnärillä sanoin mun ehdotuksen ja se kävi myös hänelle :) Esikoisen kohdalla päätin kolmannen nimen ja tokasta väännettiin vähän ja etunimi oli miehen ehdotus joka sit kävi mullekin. Molemmille on ollut nimet valmiina ja oon hyödyntänyt meidän molempien suvussa olevia nimiä, mm. tytön kolmas nimi oli mun isomummon etunimi ja pojalla on toisena nimenä miehen isän etunimi ja mun isän, papan ja isopapan kolmas nimi.
 
Onko muita jotka katsoneet ultrakuvia nub-teorialla? Tutustuin siihen vastikään ja sen mukaan ultrakuvassa näkyvä tappi yläviistoon meinaa poikaa mutta jos olisi ollut vaakatasossa niin tyttö, mikäli nub pitää paikkaansa niin meille poika tulossa. Rakenneultrassa maaliskuussa kuullaan varmaan kumpi tulossa, molemmat sukupuolet tervetulleita vaikka onkin mukava mielikuvamietiskellä masuasukkia:)
 
Muokattu viimeksi:
Googlailin innoissani nub teoriaa, mutten ymmärtänyt. Osaako joku enemmän asiaan perehtynyt (veikata) tyttö vai poika?
 

Liitteet

  • 1517990302889.jpg
    1517990302889.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 58
Googlailin innoissani nub teoriaa, mutten ymmärtänyt. Osaako joku enemmän asiaan perehtynyt (veikata) tyttö vai poika?

En mäkään hirmuisen perehtynyt siihen ole, mutta katkeaa kuva kai just siitä kohti mistä katotaan.

nub-teoria-sukupuolen-selvitt%C3%A4miseksi.1591628
 

Liitteet

  • nub.jpg
    nub.jpg
    116.2 KB · Katsottu: 49
Lueskelin yhtä onnelinhopeareunuksia-vauvablogia ja siinä selitettiin seuravasti: nub-teorian mukaan sukupuolen voi selvittää hyvin varhaisessa vaiheessa, jo rv.10 alkaen. Ultraäänikuvassa haetaan täydellinen sivuprofiili vauvasta ja verrataan sitten sellaista nubiksi kutsuttua väkästä selkärankaan. Jos se väkänen on selkärangan suuntainen, on tulossa tyttö, ja jos väkänen on hieman pystyssä suhteessa selkärankaan, on tulossa poika :)
 
Nt-ultran poikalupauksen jälkeen on ihan täys poikafiilis. Meil on nimi ja kaikki jo valmiina. Ja muutenkin tuntuu luonnolliselta ja täydelliseltä et esikoistytön jälkeen tulee se pikkuveli. :) saa nähdä pysyykö poikalupaus viel rakenneultrassa :)

Miten nt:ssä on voitu saada jo tehtyä poikalupaus? Ihan siis mielenkiinnosta, koska siihen aikaan vielä kummatkin sukupuolielimet näyttää aikalailla samalta :)
 
Olisi tosiaan mukava jos nt-ultran sukupuolesta ultraaja kertonut perusteita tarkemmin jos sanonut kumpi tulossa :) meille kätilö sanoi nt-ultrassa ettei vielä rv.12+6 voi sukupuolta veikata suuntaan jos toiseen niin jälkikäteen tehnyt kuvista omia päätelmiä jotka edellisissä raskauksissa osuneet oikeaan mutta suvussamme muutenkin lähes kaikki syntyneet poikia :D nub-teoriaakin voinut käyttää vain yhteen kuvaan vaikka kuusi kuvaa saatiin kun kaikissa muissa kuvissa asento ei teorian mukaisesti täydellinen sivuprofiili :)
 
Mä en luottais sukupuoliveikkauksiin nt-ultran perusteella just edellä mainitusta syystä. Sukupuolielimet alkaa kehittyä tunnistettavasti eri näköisiksi vasta rv 16. Jos sattuukin osumaan oikeaan niin eihän siinä oo kuin 50 pinnan chance veikata väärin. (;
 
Miten nt:ssä on voitu saada jo tehtyä poikalupaus? Ihan siis mielenkiinnosta, koska siihen aikaan vielä kummatkin sukupuolielimet näyttää aikalailla samalta :)

Mulla oli nt ultrassa viikkoja jo päälle 13. Koska se la vaihtus sillon. Ja ultrassa näkys jalkojen välissä "selvät" kivespussit. Eli ulokkeet. Verrattuna esikoisen (tyttö) nt ultra kuvaan ni ei sellasta ole.

Tietenkään ikinä noi sukupuolet ei oo varmoja, ei edes rakenneultrassa. Mut kätilö sanos meille et aika varmalta pojalta näyttää, et hänen mielestä tytöllä ei tollasta uloketta tule. Totta kai se voi viel rakenne ultrassa muuttua ja viel sen ja synnytyksenki välissä.

Mun kaverilla oli itse asiassa käyny ihan samalla tavalla. Nt ultrassa oli sanottu jo et ihan selvä poika ja poika tuli. Mut toki on niitäkin kenel sanotaan rakenne ultrassa joku tietty sukupuoli ja sit syntyessä onkin ihan muuta :D
 
Mut ne "kivespussit" voi myös olla turvonneet häpyhuulet. (; mun kaveria luultiin pojaksi ultrassa kun "kivekset" näkyi, mutta tyttö tuli. :D ja pippeli on näillä viikoilla vielä niin pieni (tässä vaiheessa vielä kuin tytön häpykieli), ettei sitä kovin hyvin voi erottaa.
 
Mut ne "kivespussit" voi myös olla turvonneet häpyhuulet. (; mun kaveria luultiin pojaksi ultrassa kun "kivekset" näkyi, mutta tyttö tuli. :D ja pippeli on näillä viikoilla vielä niin pieni (tässä vaiheessa vielä kuin tytön häpykieli), ettei sitä kovin hyvin voi erottaa.

Nii tai voihan se olla napanuoraaki... Eihän niistä koskaan tiedä varmaksi. :D synnytyksessä vasta !
 
Lisäyksenä viel et tä raskaus on ollu kyl ihan erilainen ku esikoisen tyttöraskaus, et niistä joa uskaltaa jotain verrata ni vois toi poika pitää hyvinki paikkansa.. Toki ei ne raskaudetkaan aina kerro kaikkea..
 
Joo ja ei hannaka ollu tarkotus siis torpata, mutta aika pätevä kätilö saa olla, jos uskaltaa sellaisen vaihtoehdon heittää. Meille ei lääkärikää vielä rv 16 esikoisesta uskaltanu sanoa mitään, vaikka kunnon pippeli mun mielestä kuvassa näkyi :D
 
Joo ja ei hannaka ollu tarkotus siis torpata, mutta aika pätevä kätilö saa olla, jos uskaltaa sellaisen vaihtoehdon heittää. Meille ei lääkärikää vielä rv 16 esikoisesta uskaltanu sanoa mitään, vaikka kunnon pippeli mun mielestä kuvassa näkyi :D

Joo ei huolta, en ottanu sun kysymystä torppauksena:)
Joo vähän oon itekki viel epäilevä ton lupauksen suhteen et esikoisen punaiset vaatteet on viel kyl laatikoissa säilössä. Katotaan sut rakenne ultran jälkeen onko tarvetta varata kirppispöytä:)
 
Nyt on tyttöfiilis voimistumassa, kun on sydänääniä kuunneltu niin sykkeet ovat olleet samat kun tokalla, tyttärelläni. Muutenkin raskaus on hyvin saman oloinen. Tyttö olisi kyllä mukava, kun tulee pieni 2v ikäero tokan kanssa, niin niistä voisi tulla hyvätkin kaverit. Ja voisin kierrättää tyttövaatteet suoraan... :)
 
Takaisin
Top