Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytyypä olla eri mieltä. Todellakin lapsi kärsii siitä jos menet tupakalta suoraan lapsen lähelle. Ensinnäkin ne myrkyt on edelleen sun hengityksessä ja kulkeutuvat lapsen hengitysteihin. Lisäksi se haju on niin kamala että lapsi varmasti kärsii siitä. Vai haluaisitko itse tunkea pääsi tuhkakuppiin ja oleilla siellä? Enkä yritä olla mikään besservisseri, olen itsekin polttanut. Raskausaikana en mutta esikoisen ollessa 2-3 kyllä! Ja sekös harmittaa nyt jälkikäteen. Tälle toiselle lapselle en halua tehdä sitä samaa ikinä! Että tuhkakupin hajuisena menisin toivottamaan hyvää yötä tai että lapseni joutuisi koskaan odottamaan minua sen takia että poltan tupakan. Itsekästä, typerää ja ennen kaikkea ajattelematonta! Sen lisäksi lapselle haitallista. Ja kyllä, myös isän tupakointi on vaaraksi lapsen terveydelle.tupakoin,olin nuori, lapsi "vahinko" ja en koko raskautta liiemmin ajatellut..(imetin vain kolme viikkoa jolloin myös poltin ja imetyksen kun lopetin niin lisäänty taas)raskaana ollessa vähensin ja poltin n.1-4 tupakkia mutta osissa eli mieheltä muutama henkone pitkin päivää. harmittaa nykyään vaikka lapsi täysin terve 3v, syntyessään 3,5kg. jos vielä lapsia siunaantuu niin varmasti tahdon voimalla tupakoinnin lopetan. vältän lapsen lähellä oloa heti tupakoinnin jälkeen ettei tarvi haistella,vaikkei lapsi siitä kärsi niin huono omatunto on.
mutta en puuttus muiden tupakoimisiin missään nimessä,jos en itse polttas,varmasti jokainen tietää riskit yms.