Musta on kyllä niin huvittavaa käydä lueskelemassa kuinka jotkut muijat niin kovana käy täällä varta vasten vaan syyllistämässä.. Joo eiköhän jokainen tupakoivista pode sitä syyllisyyttä asiasta, niinkun täällä viesteissäkin on tullut selväksi, ja kaikki varmasti tietää ne riskit ja jollei tiedä niin ottaa selvää. Tästäkin ketjusta olisi voinut tulla hyvä tsemppiketju tupakoinnin lopettamiseen, mutta vaikeetahan se on kun täällä suurimmaksi osaksi käy porukka pätemässä.. Itse siis lopetin tupakanpolton plussattuani ja olen ylpeä sekä yllättynyt siitä että oon pystynyt oleen tiukkana siinä. Mutta en todellakaan lähde ketään haukkumaan tai syyllistämään vaan ennemmin toivotan kaikille suunnattomasti tsemppiä lopettamiseen, koska se ei ole mahdotonta vaikka siltä tuntuiskin! Ja siis mistä minä tietäsin vaikka joillain se haukkuminen auttaisi siihen lopettamiseen mutta voisin kuvitella omalla kohdallani että se olis ihan yks paska hailee vaikka haukuttaisiin kuinka, tsemppi ja vertaistuki on mielestäni ehdottomasti se parempi vaihtoehto!