Kyumin
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Minä, ei sen PITÄISI tehdä ihmisestä täydellistä, mutta niimpä tuo vaan näkyy olevan että äidit, jotka eivät polta/ovat saaneet lopetettua ovat ainakin niin helvetin paljon parempia ihmisiä. Anteeksi nyt vaan, MUTTA MINÄ EN VAAN SAA LOPETETTUA KOKONAAN, olempahan sentään vähentänyt! Veikkaan että monella raskaana olevalla tupakoitsijalla on sama juttu. Ja ihan uskomatonta tässä hommassa on se, että kuvittelette teillä olevan oikeus haukkua muut pataluhaksi, paskaksi äidiksi ja vielä väittää ettei välitä lapsestaan! Kävikö mielessä miten itse reagoisit tuollaisiin syytöksiin?! Aivan käsittämätöntä..
Panda, olet aivan oikeassa sanoessasi että paasaaminen tuskin auttaa asiaa. Eikä haukkuminenkaan yhtään helpota.
Lopettaminen on todellakin yksilöllistä, ja jos se yhdelle onnistuu helposti, se voi toiselle olla täyttä helvettiä.. Paasasin muka nuorempana että jos joskus raskaudun niin tupakointi loppuu siihen, mutta mites kävi.. Ja jos olisi ollut suunniteltu juttu niin totta helkkarissa olisin lopettanut jo ajat sitten, vaan kun aina asiat ei mene niinkuin elokuvissa. Se taas ei tarkoita sitä, etteikö lapsi olisi tervetullut, haluttu ja rakastettu.
Panda, olet aivan oikeassa sanoessasi että paasaaminen tuskin auttaa asiaa. Eikä haukkuminenkaan yhtään helpota.
Lopettaminen on todellakin yksilöllistä, ja jos se yhdelle onnistuu helposti, se voi toiselle olla täyttä helvettiä.. Paasasin muka nuorempana että jos joskus raskaudun niin tupakointi loppuu siihen, mutta mites kävi.. Ja jos olisi ollut suunniteltu juttu niin totta helkkarissa olisin lopettanut jo ajat sitten, vaan kun aina asiat ei mene niinkuin elokuvissa. Se taas ei tarkoita sitä, etteikö lapsi olisi tervetullut, haluttu ja rakastettu.