Hei pääseekö mukaan treffeille? Minä onneton löysin vasta tänään tämän foorumin ja mielellään tapaisin muita samassa tilanteessa olevia. Mulla la siis 25.9. Tuo suunniteltu ajankohta ainakin käy sikälimikäli saikku jatkuu:)
Minäkin vasta tämän ketjun löysin ja tosi mielelläni tulisin mukaan tapaamiseen pk-seudulle! Mä olen jo lomalla ennen virallista äitiysloman alkua ja tekemisen puute alkaa pikkuhiljaa olemaan kova. Eli kaikki ajankohdat tapaamiselle käy!
Olojen mukaan pienellä varauksella tulossa! Viime yöt menny ihan kukkuessa, joten ei mikään virkein fiilis päällä :/ Mutta toivon, et keskiviikkona pirteämpi päivä!
Mä en kyllä neuvolan jälkeen tuu kun suoraan kotiin, vaihteeks en kärsi kävellä. On kun keilapallo alapäässä ja jokainen askel saa kyyneleet silmiin.. Onneksi enään viikko ja tää kipuilu ja tuska palkitaan sillä omalla pienellä tuhisijalla!
Mä en pääsekään, oon oksentanut nyt aamusta klo 5 lähtien lähes tauotta. Aivan kamala vatsatauti iski nyt kyllä tosi huonoon saumaan, ison mahan kanssa vaan kouristaa ja sattuu.. Ja supistaakin, kohta joudun lähtemään apua hakemaan jos ei helpota..
Ihania treffejä kaikille