Treffit (PK-seutu)

Ilmeisesti torstaiaamu ei nyt saanu kovin paljoa kannatusta. Mites sit se samainen päivä, mut vaikka klo 13? Kuinka monelle se sopis? :)
 
Silloin on Finnkinossa vauvakino. Ajattelin että sinne voisi mennä.

Vauvakino kuulostaa kivalta! Täytyy joskus käydä. Ihan mahtavaa miten eri paikat järjestää kivaa puuhaa vauva-arkeen! Joka päivä oppii jotain uutta :D
 
Mulle sopii tuo torstai päivä tai siis meille kun vauvaltahan di kysytä :D
 
Olisipa kiva tulla myös, mutta meillä on silloin neuvola ja en sitä viitsi siirtää. Joku toinen päivä kyllä kävisi paremmin tai sitten toiseen kertaan. Alkuviikko ja aamupäivä ovat meille hyviä ajankohtia.
 
Perjantai tuntuu olevan tällä hetkellä parhain vaihtoehto? Lukitaanko se? :D ja sit vaan että monelta? Meille sopii monelta vaan :)
 
Mä en pääse perjantaina, mutta meillä on muutenkin tää joulukuu yhtä ähellystä joka suuntaan, niin mä jättäydyn näistä treffeistä pois. :)
 
Sopiiko vaikka klo 11? Sanomatalon alakerrassa muistaakseni on kahvila mihin mahtuu useampien vaunujen kanssa. Kampin 5. krs on myös avattu toissapäivänä, muttei hajuakaan millaisia kahviloita siellä on.
 
Kun ei kukaan nyt vastaan laita, ni pidetään toi klo 11. Päivääkään en enää uskalla lähtee vaihtamaan, ens kerralla sit joku toisenlainen vaihtoehto :D

Nähään vaikka Sanomatalon ovilla sillon (siinä Elielinaukion puolella) ja katotaan, jos mahdutaan Sanomatalon kahvilaan. Jos ei, ni sit mietitään toinen suunnitelma :D
 
Mä tuun myös jos Ossianin olo vaan on semmonen et päästään lähtemään (eilen 3kk rokotukset). Mummi tulossa esikoisen kanssa meille joten mahiksia on :)
 
Takaisin
Top