Treffit (PK-seutu)

Hei kivaa, uusia tulijoita treffeille! Ja harmi Fanfa kun sulla meni viikot sekaisin, etkä nyt sit pääsekään.

Fanfan ehdottama Cafe Esplanad olis kyllä kiva, mutta mietin vaan, että noinkohan sinne isolla porukalla mahtuu? Mulla on nyt ihan hakusessa keskustan isot ja suht. rauhalliset kahvilat, mihin vois olettaa mahtuvan kymmenisen henkeä. Missä tämmöset foorumien mammaporukat aina kokoontuu? :D Help, anyone?

Johto (?) Kampin yläkerrassa ja Sanomatalon kahvila lienee aika suosittuja ratasväen keskuudessa. :)

Ei heti tule mieleen kahvilaa, jossa ei olisi viiden aikaan todennäköisesti ruuhkaa :D Kampin yläkerran Espresso house on myös kiva ja aika iso. Mutta aika täynnä myös.. Hmmm. Mitäs näitä muita nyt olisi.

Cafe Köket vois olla hyvä paikka. Tuomiokirkon lähellä. Järjestävät muuten myös babybrunsseja etc. Olis kiva osallistua tapaamiseen mutta en uskalla luvata mitään.

moi! Onko tähän kellään nyt hyvää paikka ehdotusta? :) vai yritetäänkö esim. sitä cafe Esplanadia, jos mahdutaan ja siirrytään toisaalle jos ei?

Hei kokeillaan sitä cafe Esplanadia joo, toivottavasti kaikille sopii? Eli keskiviikkona klo 17.

Ketkä kaikki olis nyt pääsemässä paikalle? :happy:

No niin, meitä on jo neljä! Alustavasti kiinnostuneita oli enemmänkin, olettehan edelleen mukana? :)

Mä alustavasti olen tulossa, jos vaan suinkin olot ja helle sen sallii :) Varmaksi en siis lupaa mitään!

Heippa!! Hieman viime tippaan olen liikenteessä, vieläkö voi ilmoittautua mukaan?

Itsellä syyskuussa laskettu aika (2.lapsi) ja olisi tosi mukava tavata muita äitejä!! :)

Keskiviikkona siis olette treffaamassa klo 17 Cafe Esplanadissa?

Tulisin mahdollisesti esikoisen kanssa paikalle, onko muita tulossa lapsen kanssa?

Muokattu viimeksi:
Mukaan vaan, mariquu!

Täällä vähän sama olo Jennyhannele, tarkkaan joutuu aina harkitsemaan, mitä sopii, koska jaksaminen aika vähissä näillä helteille... Mutta toivottavasti jaksat tulla huomenna :) Olojen mukaan, tietenkin!

Kiva juttu, huomiseen siis :)

Itselläkin kyllä melkoisesti rajoittuu helteellä nuo tekemiset mutta yritän puhista paikalle, kuulostaa niin kivalta tapaamiselta :)

Oletteko sopineet tavataanko kahvilan sisällä vai ulkona tai jotain merkkejä mistä toisemme tunnistetaan? Toisaalta ehkä masut pitää siitä huolen ;)

Mä oon se punaisena paikalle puhisten saapuva isomahainen blondi :D Nähdäänkö siinä ulkona?

Mä koitan kans päästä paikalle, nyt tullut oltua vaan sisätiloissa ilmastointilaitteen äärellä! :D

Mä oon myös viihtynyt tuulettimen äärellä sisätiloissa, kun mies pojan kanssa ollut mökillä pari päivää.

Mulle käy ainakin että nähdään siinä ulkona :)

Nähdään ulkona joo :) Mut tunnistaa sinipohjaisesta kukkamekosta ja pallomahasta.

Apua jos nyt tuleekin vaatekriisi! No raportoin sit tänne uuden asun. Ei vaan, eiköhän me toisemme bongata!

Takaisin