Treffit (PK-seutu)

_hannah_

Puuhakas puhuja
Syysmammat 2016
Marraskuiset 2022
Heippa!

Oon jo jonkin aikaa miettinyt tämän ketjun avaamista ja nyt rohkaistuin! Olen ymmärtänyt, että joukossamme on jonkin verran pääkaupunkiseudulla asuvia ja olisi tosi kiva treffata ihan livenä. Löytyisikö muilla kiinnostusta lähteä miettimään tapaamista? Kesäaika saattaisi mahdollistaa myös sen, että muualla asuviakin saattaisi osua paikalle :)

Olin viime viikolla lounaalla kaverin kanssa ja viereen sattui porukka äitejä pienten lasten kanssa. En salakuunnellut, mutta korvaan sattui, että nettipalstalla tavanneita hekin! Tiedä vaikka täällä :wink Vaikutti mukavalla verkostolle, joten siksipä tämmöinen asia vireille!
 
Mielelläni mukana :) Esikoisen kanssa ollaan käyty hänen fb-ryhmänsä treffeillä vuoden sisään useamman kerran ja on kovasti tykännyt kun seurana on ikäisiään lapsia :) Meillä ei kotinurkissa ole ikäistään seuraa kun mun ystävät järjestävät jo ylioppilasjuhlia
 
Kaikki on tervetulleita tietenkin! :happy: Mä voin vaikka juhannuksen jälkeen tosiaan laittaa vireille kyselyä tapaamisen ajasta ja paikasta - nyt kun kiinnostuneita alkaa olla jo varsin mukavasti!
 
No niin, palailenpa pikkuhiljaa aiheeseen tärskyjen sopiminen! Pohdin tässä, että kuinka kiireisiä te muut olette tässä heinäkuussa? Itse ajattelin, että mukava olisi, jos saataisiin ekat treffit aikaiseksi jo tähän heinäkuun helteille :)

Miltä kuulostaisi joku päivä esimerkiksi 18.päivä alkavalla viikolla? Tai sitä seuraava viikko? Arki vai viikonloppu? Entä mikä olisi kullekin paras kellonaika? :) Näillä esitiedoilla voisi yrittää lähteä jotain sumplimaan!
 
Me ollaan pohjoses tuo 18pv alkava vko, mut se seuraava kävis, 25pv eteenpäin =) ja ei ois väliä päivällä kun itse jo lomailen sillon
 
Itse olen lomalla vielä tuon 18.pv alkavan viikon, joten kellonajoilla ja päivillä ei silloin ole mulle merkitystä. 25.pv alkavalla viikolla palaan töihin joten arkena olisin aikaisintaan 17 aikaan Helsingissä tai missä sitten tavattaisiinkaan.. Ja tuo klo 17 on aika nippanappa että ehtii.. Mutta tosiaan ei mun pakko ole mukaan tulla jos muille sopii silloin:grin
 
Täällä kans kiinnostunut! Lomailen synnytykseen saakka, niin mulle ei oo väliä ajalla tai päivällä. Mukana menossa siis, jos suinkin olot sen mahdollistaa! :)
 
Mulle sopii tolla 18 pv viikolla arkena miten vaan :) Lauantaina (23 pv) ois ilmeisesti tarkotus lähtee mökkeilemään ja siellä pysyä se 25.7. alkava viikko.
 
Takaisin
Top