Treffit (PK-seutu)

Toivottavasti mariquu menisi tauti nopeasti ohi! Ja jennyhannelelle tsemppiä myös.

Me muut treffaillaan sitten Cafe Esplanadin edessä, paitsi jos sataa, niin sisällä. :)
 
Täällä on nyt niin nuutunut olotila, et en vaan yksinkertaisesti jaksa koota itteeni ja lähteä keskustaan :/ Harmittaaaaa! Kivoja treffejä kaikille paikalle pääseville!
 
Kiitos kaikille treffailijoille, oli mukava taas nähdä! :) En päätyivätkö viimeisiksi jääneet vielä sopimaan mahdollisesti treffeistä ennen vauvoja?
 
Hei oli kyllä mukavaa!

Ei sovittu uutta tapaamista vielä, mä ainakin voisin vielä voinnin puolesta hyvin tavata vaikka ennen syyskuun alkua.
 
Ei sovittu uutta tapaamista vielä, mä ainakin voisin vielä voinnin puolesta hyvin tavata vaikka ennen syyskuun alkua.

Seuraavaan tapaamiseen mäkin koitan viimein päästä mukaan! :)
 
Oli kyllä mukavaa nähdä ja juttua ois riittäny pitkälle iltaan asti:) Mä ainakin osallistun mielellään seuraavaan tapaamiseen ellen satu jakaantumaan tässä ennen syyskuuta
 
Juu ehdottomasti olisin valmis treffaamaan vaikka ei meillä oo vielä oikein muodostunu arkedn rytmiä :)
 
Pienellä porukalla nähtävästi, mutta parempi sekin kun ei mitään :D oisko jo ens viikolla tai sitä seuraavalla joku sopiva päivä?

Ens viikolla vois olla hyvä vaikka perjantaina ja sitä seuraavana itsenäisyyspäivän jälkeen keskiviikko, torstai tai perjantai? Tai ne ainakin meille sopis :D
 
Muokattu viimeksi:
Juu mulle käy paremmin tuo itsenäisyyspäivän jälkeen loppuviikosta ku ens viikko ollaan pojan kanssa reissussa
 
Vähän ajasta ja paikasta riippuen mekin saatettais yrittää päästä paikalle :) Ihan hyvältä kuulostaa noi Taskiksen ehdottamat päivät!
 
Itsenäisyyspäivän jälkeen siis ke, to vai pe? Onko väliä? Ja kellonaikojakin saa ehdotella, sen mukaan mikä teille parhaiten sopisi. Meille ois paras puolenpäivän aikoihin, mut ollaan tarvittaessa hyvin joustavia :D
 
Sama juttu, paikasta ja ajankohdasta riippuen myös me voitais liittyä seuraan :) puolenpäivän jälkeen olisi ehkä paras ajankohta, tarkemmasta päivästä ei oo ehdotusta kun meillä on mökkireissu suunnitteilla mutta ajankohta ei ole varmistunut vielä.
 
Minuakin kiinnostaisi treffata, mutta aikataulut on vähän haastavat. Isoveli on päiväkodissa aamupäivisin käyn hänet hakemassa aina puolihdeltä. Eli itselleni sopii parhaiten aamusta, mutta tämä on varmaan tylsä aika monelle, jolla on mahis nukkua pidempään. :)
 
Mua kanssa kiinnostais treffata mutta aikataulut melko samat kuin Tuulevilla, joten luulenpa ettei päästä paikalle.
 
Meille sopii kyllä aamutkin. Ihmisillä on niin monenlaista aikataulua, että jos kokeillaan ensin toisenlaista aikataulua ja sit vähän erilaista? :D

Meillä siis kävis kyllä ne aamutkin ihan yhtä hyvin. Vissiin tässä nyt ois paras päättää vaan päivä ja aika ja kattoa kuka pääsee paikalle :D

Pientä kuulostelua, että saadaan jotain joskus päätettyä: miltä kuulostais vaikka torstai 8.12. klo 10?
 
Mä voisin myös liittyä seuraan! Mutta toi torstaiaamu ei käy meille... Iltapäivä käy ja sitten perjantaina aamullakin. Siis silloin itsenäisyyspäivän jälkeen.
 
Mä olisin kiinnostunut kans, mutta meillä on iltapäivät parhaita ajankohtia kun Niklas heräilee usein vasta 10-11:30 välillä. :s
 
Takaisin
Top