Treffit (PK-seutu)

Mäkin tulen, jos ei tuu mitään yllättävää. Mulla on kans maha. Ja mukana yksi sirkusapina, joka tosin tänään päätti ryhtyä koiraksi. Katsotaan mikä se haluaa huomenna olla...

Joudun myös jättämään väliin, tän helteen kanssa tulis matkoineen vähän liian pitkä päivä mulle.

Täällä kans helle pistää niin huonovointiseksi, että joudun jättämään väliin. Ei oo ihmisen yhtään hyvä oll nyt :D Pitäkää hauskaa ja katotaan viileemmällä ilmalla uudelleen! :)

Kiitos kaikille treffailijoille! :) Meitä oli lopulta seitsemän paikalla ja kahvilan perähuoneessa oli ihan siedettävän lämmintäkin. :)

Oli puhetta, että seuraavat treffit voisivat olla elokuun toisella tai kolmannella viikolla. Onko toiveita tai ehdotuksia?

Äh, ne treffit oli sitten eilen :/ mulla on ollut täällä täysi härdelli päällä kun tuli miehen vanhemmat pohjoisesta yökyläilemään enkä ole foorumilla käynyt. Ihanaa, että teitä oli kuitenkin 7 :) Jaksamista verottaa todellakin nämä ilmat!

Oli tosi kiva treffata ja toivottavasti uudestaan elokuussa :)

Oma toiveeni olisi 3. viikko eli siis 15.8. alkava, minulla keskiviikkoisin ja torstaisin esikoinen hoidossa joten jompikumpi niistä olisi minulle paras.

Mitenkäs muut?

Oli kyl tosi mukavat treffit!

Mä olisin ehdottanut kans tota 15.8. alkavaa viikkoa! Esim. ke tai to, mitä mariquu tuossa edellä ehdottaa, sopivat näillä näkymin oikein hyvin :happy:

Mulle sopii myös 15 päivä alkava viikko :) Mullekin käy siitä ke tai to. Torstaina tosin neuvola 15.30 Espoossa mutta silloinkin käy ennen sitä.

Minulla on tuolloin keskiviikkona 17.8. aamupäivällä synnytystapa arvio. Muuten ei kummempaa. Esikoinen on aamupäivät hoidossa, joten mieluiten heti aamusta tai sitten selvästi iltapäivän puolella. :)

Miltäs kuulostaisi sama viikonpäivä ja kellonaika myös toisilla treffeillä eli keskiviikkona 17.8. klo 17? :)

Harmittaa kun on tämä vuodelepo niin en pääse osallistumaan tapaamisiin.

Takaisin