Treffit (PK-seutu)

Meillä on perheen yhteistä lomaa 18. päivä alkava viikko vielä, mutta 25. päivä alkavalla viikolla ollaan sitten esikoisen kanssa kaksin lomalla, joten silloin sopisi paremmin. Tietty, jos siis esikoisen saa ottaa mukaan.

Ollaan miehen kanssa lomalla nuo viikot ja meillä on vielä täysin auki kaikki suunnitelmat, eli sopikaa vaan joku päivä ja mä katson sitten pääsenkö :)

No niin, ynnäilin tässä tähän mennessä kommentoineiden osalta tilannetta ja kuten arvata saattaa, kaikille sopivaa aikaa ei tietenkään löydy :/ Aika tasan meni äänet kahden ehdotetun viikon välillä ja päädyin sitten arpomaan näiden väliltä. Mun miestä voi syyttää huonosta ajankohtaehdotuksesta, koska hän pääsi kommentoimaan "kumman numeron valitset 18 vai 25?". 25 vastasi hän.

Joten: ehdotan nyt rohkeasti päivää ja aikaa ja katsotaan saadaanko me silloin ketään paikalle. Miten olisi siis keskiviikko 27.7. klo 17? Näin Sydänkäpynenkin ehtisi töiltään treffeille. Pohditaan paikkaa sitten kun saadaan selville, että saadaanko me ylipäätänsä treffejä sumplittua tälle ajankohtaa :)

Varovaisesti lupailen saapua paikalle. Mies on tuolloin vielä lomalla, joten reissun mahdollisuus on, mutta kumminkin. :)

Mä olen todennäköisesti vasta palailemassa kesäreissusta tuolloin. Tuun jos pääsen mutta hyvin epävarmaa.

Minä saavun myös täältä kauempaa paikalle, jos vaan olen maisemissa. On vielä yhteinen lomaviikko tuolloin ja suunnitelmat täysin auki.

Vinkki: Opehommissa olen saanut sumplia isojen porukoiden yhteistapaamisia, Doodle.com on ollu superhyvä. Yksi kirjautuu, luo tapahtuman ja antaa vaihtoehdot. Muiden välttämättä tarvitse kirjautuakaan, vaan merkitsevät vain heille sopivat ajankohdat. Ihan pirun kätevä!

Paikkaa ei ole vielä mietitty. Mutta nyt kun näyttää siltä, että porukkaa pääsisi treffeille ihan mukavasti, niin laitetaanko paikkakin pohdintaan?

Tähän hyviä ideoita? :)

Onpa tosi kiva jos/kun saadaan tämä toteutumaan. Toivottavasti ehkä-vastaajatkin pääsevät paikalla - lomasuunnitelmien ehdoilla tietenkin! Elokuussa ehtii sitten vielä hyvin uudet tärskyt!

Varmaan joku kiva kahvila tms keskustassa vois olla hyvä? Keskustaan varmaan kaikkien suht kätevää tulla..

Voi rähmä! Oon koko ajan ajatellut että tapaaminen on huomenna ja ihmetellyt kun ei oo keskustelu edennyt. Mutta siis se onki ens viikolla, eli en siis pääsekään kun sillon ollaan mökillä :(

Hei! Mä tulisin mielelläni mukaan kanssa, jos edelleen siis tuo 27.7 ja kello 17 olisi tapaaminen? Paikka ainakin vielä auki?

Takaisin