treffipalsta

Mulla jää kaikki kesäkuun mahd. miitit väliin, ellei oo jotain tyyliin Suokkikeikkaa tai vastaavaa, mihin ei tartte maksaa mitään...
 
Ollaan suokkikeikkaa tms ettei jää rahasta kiinni seura-elämä[;)]. Ja jos sadetta pukkaa nin mä voin piffaa teet jossain kuppilassa! Tarjoot si toiste takasi päin, Toista ei jätetä, right[:D].

Mul käy nyt ens viikonloppu (es. sunnuntai klo X, puistikos pussikaljat???) tai sitten kolmen viikon kuluttua, arjet tiätty onnistuu melkein miten vaan...
 
Mulle käy nyt tää 6.6. sunnuntai tosiaan suokkityylillä [:D] sit oon 12-13.6 vapaalla (ellei joku sairastu töissä) sit vapaalla toistaiseks myös 14.-16.pvä.. (tosin toivon työvuoroja noille päiville, koska haluun rahaa!!!)mut sen viikon vkl oon kii eli 19.-20.6.... Ja PojanÄiti ehdottomasti tarjoon toiste takasin, jos nyt johonki teelle päädytään [:)] kiitosta vaan jo etukäteen tarjouksesta [:)]
 
Minä olin kans juuri tulossa sanomaan, että tottakai tarjoan kaffet jos jonkun pääseminen siitä on kiinni. :)

Itse olen nyt taas töissä ja ensi viikonloppuna ollaan muualla sukuloimassa. Ensi viikko on töissä ihan superkaaos ja pitkiä päiviä kun olen valvomassa valintakoevalvojia ja valintakokeita. Sitten onkin taas vähän hiljaisempaa ja ehtisi miittaillakin. :)
 
Ristiin menee[:D][8D]
Miten ensens vkloppuna, 12-13pvä, jos vähän raivaan kalenteria?
Silloin on lauantaina 12.06 klo 14 FB-ryhmän mammojan miitti, sinnekin voitais rynniä porukalla :)
Mut jos ei se käy nin oon sen sunnuntain vapaana?
 
voi vide, mäkään en pääse nyt ens sunnuntaina, seuraavan kerran sitten :)
 
säästelläänkö suosiolla treffei tonne juhannuksen jälkeen?
laitan jonkunlaisen uuden kyselyn yhteisreissusta...
 
Heissansaa! Minäkin EHKÄ voisin liittyä seuraan, mikäs päivä olis tarkotus sit? Pitää kattoo jos on käyntiä silleen kuopiossa niin voisin sit kyllä tullakin.
 
Miten onko liian aikainen jos tän viikon perjantaina treffataan klo 15 jälkeen?
Mites muiden työvuorot? mulla arkisin 9-15.

22.6 tiistai kävis kanssa ja juhannuksen jälkeisellä viikolla oon kokonaan vapaa illasta että jos jollain on jotain toiveita ni ehdotelkaa päiviä [:)]

Missäs me sit treffattas?
 
Mulle käy oikeestaan millon vaan. Työaika on 7.30-15.09. Oiskos se sit joku keskustan kahvila? Jos ilma jatkuu samanlaisena kun tänään, niin ei paljoo hotsita jätskille lähtee. :)
 
Mulle käypi oikeestaan juhannuksen jälkeen. En nyt muista (dementia) minkälaiset vuorot on tiedossa mutta kun illan mittaan saan työvuorot käsiin niin voisin katella ja laitella tännekkipäin ehotusta ? [:)]
 
Joo juhannuksen jälkeen sopii oikein hyvin. Laita piia84 treffipäiväehdotus sit ku tiiät ni sovitaan tarkemmin [:)]
 
hei vaan!

Mulla juhannuksen jälkeinen viikko menee niin että ma iltavuoro (14-21.30), jolloin ei sovi [8|] mutta ti, ke ja to ois aamuja(7-15), pe ja la vp, su taas ilta. Esim. noiden aamuvuorojen jälkeen joku päivä? käykö kaikille halukkaille iltapäivä?
 
Takaisin
Top