treffipalsta

Hemmetti kun oon puusilmä... en ollu huomannu piian viestiä...mur mulle!!!

Hei onko tää viikko jo kaikilla täynnä? ke, to ? 15.30 houkutuksessa? tai aamupäivälläkin sopii ke-pe?
 
Heheh, sorry olen typerys mutta puhutaanko nyt tässä yllä Helsingin vai Kuopion miitistä? Aiemmin kyseltiin kuopion miittiin mut nyt en enää tiedä. Itte siis Helsingistä ja en millään muista kuka teist on kans :D
 
Mulle kävis ehkä torstaina, tai mies pääsee kolmelta töistä et ennen sitä mielellään ku pitää sit lähtee jo ajelemaan kotia kohti....? Käviskö puol kahden maissa niin kerkiis rupatella ja sellasta? mikä kahvila vain passaa, tai torilla vaikka jätskit nam :)
 
Joo mulle käy huomenna to klo 13.30 ja paikkana vois olla houkutus (carlssonilla siis)..

Pääseekö muita mukaan?
 
Okei! Minä tulen ainakin. [:)] Sielläpä näemme sitten.. yritän keretä puoleen mutta voi mennä hiukka yli kun pitää autolla tulla ja etsiä parkkipaikka jne, mut jokatapauksessa olen tulossa!
 
Jees näemme sillon sitten! Meen siinä puolen maissa ni varaan meille pöydän, jos vaikka sattuu olemaan ruuhkaa :)   
 
Kuopiolaisten treffeistä :) mie koitan ehtiä paikalle! on nimittäin vapaata muttajuurikin näillä minuuteilla lähdössä käymään nyt mökillä maaningalla kun laituria mies tekee isänsä kanssa. ei sitte satanutkaan tuon kummemmin niin piipahdetaan yön yli olemassa. ja anteeksi tytöt kun en sitä päivää tarkemmin laittanutkaan. e pahemmin oo joutanu nyt koneella olemaan töitten takia[&:]
 
Jos piia84 ehdit vielä koneella käymään.... Jos ehdit treffeille ni tunnistat meidät varmaan parhaiten isoista mahoista :)  (mulla on kuparin värinen tukka ja piti tähän pistää että mitä vois olla päällä mut en nyt keksi mitä laitan huomenna :) eiköhän sitten jotenkin päädytä samaan pöytään)
 
empä kerinnyt kun nyt vasta kotiuduttiin reissuamasta. pilveenhän tuo on nyt vetänyt [:'(] toivottavasti teillä oli kutienkin hauskaa :)
 
Enpä ole huomannut tätä palstaa, mutta minusta tapailut olisivat ihan kiva juttu. Asun Helsingissä ja metrolla pääsee keskustaan noin 20 minuutista.
 
Nii Just!!! Pk-seutu!!!
Oliks meillä jotain puhetta tänkuun vikasta viikonlopusta?
vai oonks taas eläny jossain omas jutus...
Mulle kävis se lauantai (vika pväkö se on???) Sunnuntain mies on jossain pikku-ukkopeli finaaleissa?
 
Olihan siitä jotain puhetta... Mulle käy oikeastaan kaikki päivät paitsi 26.7 ja 28.7... Mitäs paikkoja tulis mieleen? Vois toisaalta tehä puistotreffit? Espa, Kaivari, keskuspuisto, koffin puisto... ? Uudestaan Suomenlinnaan? 
 
Lauantai 31.7. käy näillä näkymin oikein hyvin.
PojanÄiti, valaise hieman pikku-ukko pelin taustaa --> ei kai sunkin mies pelaile Warhammer 40000:sta tms. figupeliä? [:-]
 
Celina Blood bowlia pelaavat ja ukko pelaa pronssista, tavallaan olen ylpeä vaikken tajuukkaan...
Iltaisin maalaillaan pikku-ukkoja kynttilänvalossa[:D][;)]

Teillä siellä kanssa yksi hurahtanut???
Kaikki sympatiat sinne!!!
 
Joo, kyllä miekin ihan mielelläni lähtisin treffeille uudestaan, vaikkapa sitten jonnekin puistoon tai muualle. 31.7 sopisi oikein hyvin. 
 
Hei mä tossa kattelin ja ihmettelin, että mitäs vois tehdä.. ni aattelin laittaa pari ehdotusta [:)]

Hakaniementorin laidalla on semmonen laivaravintola ku M/S Maria.. se ei siis liiku mihinkään suuntaan, vaan on ankkuroituna paikalleen, mut sieltä sais varmasti varattua pöytää ja jotain naposteltavaa.. Tai sit vois vaan olla siinä kansiterassilla ja ihmetellä maailman menoa..

http://www.msmaria.fi/

Sit just tänään katoin et WTC:n ikkunassa oli hurjan hyvännäkösiä jäätelöannoksia [;)] Oiskohan ne tarjolla siinä Coffee Housen puolella, tai muualla.. en oo varma.. käyn kyllä ihmettelemässä tänään niitä vielä ja ihan maistelemassaki [;)]

Sit pitänee pyytää anteeks meiä diabeetikkoystäviltämme..  Belgialaista suklaata myyvä kahvila Unionkadulla:

http://www.neuhaus.fi/index.php 

Noista kaikista pääsis sit jatkamaan johonkin puistoon tai muualle... Mutta laittakaa ihmeessä omia ehdotuksia tulemaan [:)]
 
Minua kiinnoistais joku tuolla kaupungilla, vaikka suomenlinna, vaikka en pitkiä matkoja jaksa kävellä jatkuvan kivun ja huonon olon takia. Merenläheisyydessä olisi kiva olla. vaikka jokin kiva kahvila.
 
Takaisin
Top