treffipalsta

Minäkin voisin mahdollisesti osallistua pk-seudun treffeille jos vain ajankohta sattuu sopimaan :)

Minäpä heitän kaksi ehdotusta PK-seudun treffejä ajatellen. En ole kummassakaan käynyt, että kokemusta ei ole, mutta vaikuttivat ihan ok, kai. Kertokaa, jos oon ihan väärässä.

http://www.carusel.fi/cafe/index.php

http://www.ursula.fi/kaivopuisto/site.php?page=131

Custos Hei mahtavaa!! Päivä on mitä ilmeisimmin 31.7. lauantaina ja kellon aika varmaankin jossain puolenpäivän paikkeilla? toivottavasti kalenterissasi on tilaa[:D]

Mä en ole ikinä käyny legendaarisessa cafe Ursulassa ja haluisin kovasti sen tyypata.
Joten ehdotan vaik sitä...
Ehkä snadist hianosteluu,
mut hei!! koht meidän elämä on pelkkää vaippa ja maito sotaa,
josta kaikki hianostelu on kaukana joten voitais ihan hyvin vähän hemmotella itteemme,
SO I SAY!![:D][:D][:D]

Helsinki:

Olisko se paikka sitten Kaivarin Cafe Ursula, että päästään vähän hienostelemaan ennen vaavin syntymää[8D] Päivämäärä 31.7.

Mihin aikaan olisi  hyvä? Mulle ainakin käy kaikki ajat.

Jep, Oikein meni HaniMami[:D]
kaivarin cafe Ursulassa la 31.07, oisko se klo 11 hyvä, kerkeekö kaikki siihen? vai olisko klo 12 parempi?

Mulle käy kumpi vaan. Herään kuitenki viimeistää 10, jos en kelloa laita soimaan [:)]

Teinpäs sitten niin, että varasin meille pöydän tuolta, että on kivempi leikkiä[;)], kun ei tarvii paikkaa metsästää. Varaus on 10 hengelle, mutta kahvilan täti sanoi, että ei ole ongelma, jos tulee enemmän/vähemmän porukkaa.

Eli Tavataan Cafe Ursulassa, lauantaina 31.7.2010, kello 11.00
Pöytä on varattu nimellä Laura K. jostakin pavilijongista, sukunimeä en viitsi täällä kokonaan julkaista, mutta tuskin siellä on montaa samalla nimellä olevaaa pöytää, johon tulee mahakkaita ihmisiä[:D]. Ja jokainen ottaa linjastolta mitä ottaa, jos ottaa, mutta eipä tarvii pöytää arpoa.

KUOPIO!!!

Tuolla toisella osastolla tulikin jo tämä esille, mutta siis nähtäiskös vielä ennenkun pikkuset syntyy? Suurin osa meistä taitaakin jo olla lomalla. Jos ei äippä niin sairaus- tai kesä. :) Itsellä henk.koht. siis on vaan aikaa joten mulle käy milloin vaan. Jos siis muut on kiinnostuneita vielä treffailee?

Kuopiolaiset: Ehdottomasti kiinnostusta löytyy kyllä kun ei vielä kertaakaan ole päässyt messiin! :) Mites vielä muitten laita?

Mielellään mielellään...

Tällä viikolla ei käy mitenkään päin kyllä, on niin tekemistä täynnä, mutta ens viikolla joku päivä passais?!
klo 7-15 on mulla mahdollista olla kuopiossa.. Et mulla on neuvola tiistaina, et sillon ei käy mut esim. keskiviikkona passais kyllä mainiosti?? Kellon ajalla ei oo väliä, kuhan osuu tohon 7-15 sisälle [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

No siis, joo.. miten teille muille kävis? [:)]

Takaisin