treffipalsta

PojanÄiti

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voitais treffailla!!![:D]
Itse olen pk-seudulta (espoo, espoonlahti) ja kyselisin että kiinnostaisko lähistöllä asuvia vaikka leffaan mennä porukalla tai sitten vaan kahvittelemaan?

Ja jos jouku ihan nurkilla asuu niin lenkkeilyseurakin kelpaa!

Jos oikein innostutaan niin voitais jotain kesäksi harkita kaikille halukkaille, vaikka jotain edullista päiväristeilyä tai kotimaan kohdetta.
 
Tää kannattaa myös ideaa[:D]

Vielä toistaiseksi asun Pohjois-Pohjanmaalla, mutta tarkoituksena on muuttaa kesällä (toivottavasti jo kesäkuussa) Etelän suuntaan.

Tietysti, jos on halukkaita kahvittelijoita täällä Oulussa tai lenkkiseuraa kaipaavia, niin mielelläni lähden.

Vaikka asuisin edelleen täällä melkein lapissa, niin oikein mielelläni olisin halukas lähtemään kesällä vaikka sellaiselle päiväristeilyllekin.
 
Ihan loistava ajatus! Mä asun tosiaan Helsingissä (n. 20min bussilla keskustaan) eli mä pääsen helposti niin Espooseen ku Vantaalleki [:)] Päiväristeily vois olla tosi hauska idea [:)] Tai sit tyylii joku piknik-juttu jossain (esim. Suomenlinna tai mikä tahansa paikka) mihin pääsee helposti matkustamaan kauempaakin [:)] 
 
Ihana idea! Aivan mahtava! Kannatetaan! [:D]
Täällä asustellaan myös Pks suunnalla (Helsinki) eli hyvin pääsen kulkemaan.
 
Hyvä idea!

Mä pääsen kanssa keskustaan tai minne vaan kahvittelemaan- asun länsi-uudellamaalla.
Koulussa käyn pasilassa.
 
No mutta loistavaa!
Pannaanko pk-seudun kaffetreffit tilaukseen? Onko arkena vai viikonloppuna parempi? Itse olen keskustan kupeessa koulussa joten arkena sieltä näppärästi pyrähdän esim. asemalle ja vknloppuna kulkee koti-kamppi linja ovelta ovelle. Itselleni arki toimisi paremmin, mutta vknloputkin on järjesteltävissä.

Ja sitä risteilyä (tms) voidaan porukalla pohtia kesemmällä. Käsi ylös ketä moinen kiinnostaisi?

Laitoin tämän pinon jotta voivat mammat löytää mahdollisesti seuraa toisistaan, eli ei ole rajoittunut vain pk-seudulle. [:D]. Täällä kun melkein perhettä jo ollaan niin ajattelin että olisi kiva myös tavata[:)][:)][:)].
 
o/ <-- käsi ylhäällä

Mulle sopii pääsiäisen jälkeen melkeinpä paremmin viikolla.
 
Täällä Kuopiossa asustelen, mutta se risteily mua kyllä kiinnostais jos joku sellasen järjestää sitten kesällä.. Se piknik risteilyhän olis aika passeli.
 
Mulle taas noi arki illat on hankalia työnpuolesta mutta voin yrittää järjestellä, kun tietää tarkemman päivämäärän. [;)]
 
Jänö: Voiko udella että missäpäin Kuopiota asustelet? Itse kans kuopiolainen jo syntyjään. Minä kans innokas johonkin ryhmätapaamiseenkin, vaikka kesälle. Silloin varmaan reissailen etelässä päin. 
 
I'm in! Oon Itä-Pasilassa töissä ja asun Hiekkaharjussa, joten pääsee ihan kivasti liikkumaan päivästä riippumatta. Mulla on pääsiäisen jälkeen tiistaina aamulla neuvola, mutta enköhän voi luistaa töistä siitä huolimatta ihmisten aikaan pois. Tulee myöhään - lähtee aikasin... [;)]
 
Ihan pakko kysyä, että opiskeletko Kaika Haaga-Heliassa? [:)] 
 
Risteily/kotimaan kohde on tosi kiva idea PojanÄidiltä! [8D] Ehdotan ajankohdasi heinäkuuta.
 
Täällä myös kuopiolainen tai viime syyskuussa muutimme juankoskelle mieheni kanssa mutta kuopiossa käymme päivittäin, minä koulussa ja mieheni töissä :)
 
Mä en vielä työvuorojani tiedä pääsiäisen jälkeen, mutta ehdottomasti osallistun, jos näyttää siltä että on vapaata. Mulle pääsääntösesti sopii kaikki sunnuntait, kun yleensä mulla on töitä max.1 sunnuntai/kuukausi.  Arkipäiviä pitää kattella työvuorojen mukaan, mutta nekin sopii mainiosti, kunhan tosiaan näkee mikä vuoro millonkin on [:)] Ruokakaupassa oon siis töissä, ni työvuorot saattaa olla ihan mitä sattuu. Mut risteily kiinnostaa kyllä o/
 
Pitäisikö tuota ristelilyä/ kesän tapaamista varten pistää ihan oma äänestys pystyyn, niin olisi helpompi laskea, ketkä on halukkaita lähtemään matkaan?
 
joo, hei!!! Vois laittaa! Tosin aika alustavan, kun ei vielä tiedä MitäMissäMilloin :) Mut et tietäis kuitenkin kiinnostus asteen[:D]. koitan tän pvän aikana saada aikaseksi.
 
Tänään sain sitten tietää pääsiäisen jälkeisen viikon työaikataulun [:)] Kahviloista vois melkee valita Sanomatalon Wayne'sin ku sehän on semmonen mammakahvila [;)] Vaikka onhan noita tietty paljon muitaki paikkoja [:D]
 
Takaisin
Top