treffipalsta

Mä oon sillo 8. päivä 16-20:15 töissä, mut voin toki yrittää vaihtaa sitä vuoroa aamuvuoroksi. Se tiistai mulla ois 9:45-16 töitä... keskiviikko kävis mulle parhaiten kun on sillon vapaa.. mut jos muille käy toi torstai, ni sit yritän vaan vaihtaa vuoroa [;)]
 
HiH!
No mut sit vaihdetaan![:D][:D][:D]
Eli: pääsiäisen jälkeinen tiistai (6pvä????) Sanomatalon waynes klo 16:00?


Mulle ei valitettavasti käy tuo keskiviikko :( Olen silloin koulussa 6 asti.
 
Mulle passaa, mut oon luultavasti lähempänä 16:30 paikalla sitten, kun tosiaan 16:00 pääsen töistä (Vantaan Tammistosta), mut yritän olla kovin nopea [:)] Yritän sit paikallistaa muut [:D]
 
Voihan rähmä, mä olen iltaviikossa silloin joten odottelen seuraavaan tapaamiseen...

Oot Purri aika lähellä mua duunissa. Itse painan töitä jumbon vieressä kehän toisella puolella.
 
Mä ilmaannun kulmille vähän jälkeen 16. Kyttään kyllä tätä palstaa päivällä, eli laitelkaahan sitten jotain tunnusmerkkejä. [:D]
 
Niin , aivan. Mitenkähän me tunnistetaan toisemme?
Mä voisin toimia jonkun asteisena majakkana... jos laitan vaikka punaisen huivin kaulalle ja töherrän jonkun "syyskuu" lappusen pöytään. Voin siis pyrähtää paikalle vaikka 10minsaa ennen 4.
 
Niin ja minzkuli, voi harmi!!!! Ensi kertaan siis!!!! laitetaan seuraava sillain että sinäkin pääset[;)]!
 
Okei punainen huivi [:D]

Mulla on punainen tukka [;)]

Ja eiköhän siellä pyöriessä tyhmänä joka pöydässä, viimein osu oikeaa...[:D]
 
Yritän päästä lähtemään töistä sillai et kerkeisin neljäksi, mutta saattaa mennä muutamalla minuutilla yli. Tulossa ollaan kuitenkin [:D]
 
Mä ilmottelen sitten vaikka maanantaina mitä mä päälleni puen [:D] En osaa jo nyt suunnitella [:D] Mutta hyvin suurella todennäköisyydellä mulla on ainaki farkut ja lyhyt musta untuvatakki missä on hupunreunassa semmonen karva[;)] AI NIII!! Ja punaset lenkkarit!! [:D] Just ostin uudet. Mut tosiaan luultavimmin oon siellä vasta 16:30 tai niillä paikkeilla [:)]
 
Vitsit!!! Vähäks jo jännää, oon jo silittäny pyhävaatteet tiistaita varten, no ei!!! Mut melkein. ihnanaista pääsiäistä!!!
 
Hei mä sain vaihdettua mun tiistain työvuoron, että oonki ihan "oikeeseen" aikaan siellä [:)] Mut tosiaan vasta maanantaina laittelen ilmotusta, että mitä puen.. vaihtoehtoi ei kovin montaa ole, ku vaa 3 housut enää mahtuu päälle, ja hametta en viittis vielä laittaa.. ellen sit kerkeis käydä töiden jälkee kotona.. hmmm.. pitääki miettiä [;)]
 
Heissan! Elikkäs ilmottelen miltä tulen näyttämään huomenna [:)] Vihreet housut, punaset lenkkarit, musta toppatakki, ruskeet hiukset.. 
 
Yritän päästä tulemaan, mutta tuo työnantaja laittoi eilen illalla kauhean määrän ylitöitä. Saas nähdä ehdinkö [:(]
 
Mut tunnistaa seuraavista merkeistä: Normaalirakenteinen, 175 cm pitkä, pitkät vaaleta hiukset ja silmälasit. Vaatetuksena mulla on mustat maiharit, tummansiniset farkut, tummanvihreä kaulaliina, vihreävalkoinen takki. Jos ei takkia ole päällä, niin musta pitkähihainen alla ja puolihihainen tummanharmaa mammapaita siinä päällä.
 
Nähdään ihanaiset. [:)]
 
Pk-mammat!
pannanko treffit taas tilaukseen?!?!

Ehdottaisin : Sunnuntai, viikko vapusta, iltapäivä!?
 
Takaisin
Top