treffipalsta

Heeei, kuopiolaiset mammutit (anteeksi kutun itteeni mammutiks ja näköjään muitaki :D)...
Millon me nähdään? Mulle kävis huomenna ja ylihuomenna oikein kivasti! Huomenna klo 16.00 asti ihan aamusta passaa ja torstaina aamusta ihan iltapäivälle.
Kerkeisittekö käydä kaffella, jos juotte kahvia? :D
 
Tämä mammutti pääsis torstaina aamupäivällä klo 11.00. Huomenna varmaan vapaudun koulusta joskus kahden jälkeen. En juo kahvia mutta oheistuotteet uppoo...

Keskiviikolle ehdotan houkutus klo 14.30
Torstaille ehdotan coffee house klo 11.00

Olen kova tyttö ehdottelee...
 
 
Mulle käy periaatteessa kumpi vain, mutta hieman paremmin tärppäis tuo torstai kun olis autokin sillon käytössä ettei tarttis bussilla seilata edes takas kuopiota =D
Sovitaanko torstai klo 11 coffariin? [:)] Kaikki kuopion mammat sinne siis. =D
 
Sovittu ainakin minun puolesta. Mistäs me tunnistetaan toisemme? Vai onko meillä kaikilla jo mahat niin pystyssä ettei tartte paljoo arvailla? :D
 
Kyllä varmaan, no mulla on muuten tummat pitkät hiukset ja semmonen beige takki, maha erottuu oikein selvästi [:D]
sanokaa jos tiedätte esim. takin värin tai muuta mut eiköhän me toisemme tunnisteta iha äidinvaistolla jo hehehee =D
 
Okei. Minä luultavasti mustissa vaatteissa paikalle kipasen. Nähdäänkö sisällä vai ulkona?
 
Nähdään vaikka ulkona jo niin ei tartte sisällä pyöriä ja etsiskellä ja välttämättä ei sitä masuakaan erota jos toinen istuu=D
ja päästäänpähän samaan aikaan tilailemaan :)
 
Joo minäkin tuun. Mulla oranssi tukka ja liila takki. (Katoin netistä sen aukioloajan sunnuntaille eli sen pitäs sitten torstaina aueta yhdeltätoista kun on pyhäpäivä sillon...)

Nähdään siis torstaina!!
 
Helsinki hoooi!

Onhan meillä tärskyt pystyssä? ketä ilmoittautuu :)?
Osalla on saikkua ja kremppaa joten oman voinnin mukaan saa osallistua, pidetään rennon letkee meininki niin ei tartte rehkimistä miettiä[:D][;)], syödään ja löhöillään sekä nauretaan vattalihakset kipeiks![:D][:D]
Ens sunnuntai klo 11 kauppatorilla (vaik siinä suokin lautan lippukojulla?!?)
Toistaseks luvassa hellelukemia mutta pilvistä (meibi sadettakin) Mut katellaan vielä lähempänä jos treffit siirtykin johonkin sisätiloihin.
Omat eväät varmaan järkevintä, nin ei tartte alkaa allergioita vertailemaan...
 
Kaika ilmoittautuu!
Nähdään siellä suokin lippumyyntipisteellä ja tsiigaillaan siitä.
 
Mitenkän onkos täällä Jyväskyläläisiä äitejä paljon..
vois jotkut treffit vaikka miettiä?
kun ei noita kavereita paljoa ole niin ollaan aika pitkälti päivät tytön kanssa
kotosalla :D
 
Mä ilmottaudun kanssa sunnuntaille Kauppikselle [:)] En taida kuitenkaa eväitä etukätee ostella, kyllä kai se siwa tai mikälie suokissa on auki [:D] 
 
HELSINKII!!

Mä olen nyt hiljaiselossa netistä sunnuntaihin asti, joten olen siis siellä lipunmyyntipömpelillä (jos sataa, sisällä) sitten klo 11..
Nähdään!
 
Mä missasin teidän Kauppatorimiitin mutta pistetäänkö uutta pystyyn jossain vaiheessa? Pääsin vihdoin takaisin palstalle tunnussekoilujen ja työkiireiden jälkeen ja töidenkin puolesta voisi ehtiä tehdä jotain muutakin taas hetkellisesti. Nimim. 12-tuntisia päiviä mammuttimahan kanssa viime aikoina [8|]
 
Heipsan! Kiva kuulla sinusta kottarainen!
Ja isot onnittelut rimpsrempsasta[:D][:D]
Uusia treffejä vaan kehiin, Olen lomalla joten kaikki käy, paitsi la 12pvä, jollei isännällä jotain ole.
Illat ja viikonloput vapaana kunnes synnytän[:D][;)][:)].
 
Heippa!

Ilmoittaudun kanssa mielläni tästä eteenpäin Helsinki miitteihin, jos vielä mahtuu mukaan. Melkein kaikki ajankohdat käy. Paitsi 12pv[;)]
 
Takaisin
Top