treffipalsta

Hei, mä voisin täällä oulun seudulla kans harrastaa tota treffaamista, jos vain halukkaita löytyy??
 
Hupsista!
Enpäs tarkastanut kalenteria.[8D][:D]
eli kaikan ehdotus toistaiseksi voimassa!!!
Mulle sopii!
Eli sunnuntai 16.5. aamupvällä, klo X, paikassa x
 
Näillä näkymin sopii mullekin, ja tosiaan voisin toivoa ton sunnuntain töistä vapaaks [:D] Ihan varmuuden vuoksi [;)] Mut sopii mikä aika tahansa ja mikä paikka tahansa [:)]
 
Hei! Onko kellekään tullut ideoita mitä tehtäis tollon 16.5? Oon vapaalla sillon [:)] Mulle käy oikeastaan kaikki [:)] Mennään vaikka eläintarhaan jos siltä tuntuu [:D] 
 
Kuopiolaiset!

Juu treffit vois kyllä olla ihan kivat [:)]

Mulle kävis oikein hyvin ens viikko kun sen jälkeen alkaa työt ja sitten ei ehdi päivä treffeille jos ei viikonloppuna pidetä...

Jos nyt ehdotan jotain päiviä.. ti 11.5 klo 13, ke 12.5 klo 11, pe 14.5 klo 12.00.. Noi on nyt noita ennen kolmea treffejä ja sitten tietysti iltasin käy koska vaan (melkein)...

Treffipaikka ideoita? Kahvila? Houkutuksessa on parhaimmat kakkuvalikoimat [;)]
 
HELSINKI: Mennäänkä sään mukaan? Jos on nätti ilma vois vaikka ulkotreffit järkätä?
 
Kaika, kuulostaa hyvältä idealta, jäätelökiskatkin on avattu jo [;)]
 
Kuopion treffaajille [:D]

Noista jänön ehdottamista ajoista parhaiten sopisi 14.5, mites muut ? [:)]
 
KUOPIO hoi..

Mulle käy kans toi 14.5. Houkutuskin kuullostaa hyvältä. Ei varmaan vielä tuohon aikaan oo tupaten täynnä.
 
Helsinki!!
Piknikkii, piknikkii!!!
Jos sää ennuste näyttää kivalta nin pakataaks nyyttärimeninkil reput pullolleen
ja treffataan vaik kauppatoril ja mietitään siitä mennääks suokkiin tahi korkeesaareen
vai jäädääks maihin puistoon "pussikaljalle"
.
siitä torilta voi sit samal napata jotain herkkua vielä mukaan jos haluupi.

Oisko klo 11 hjyvä?

Jos taasen ilmat ei suosi nin vois brunssit kehitellä jossain raflas?!

Kuis Celina ja Minzkuli, pilpa, kottarainen+ muut jos joku unohtui... ??

 
Jeps! kuulostas kivalta [:)] sillon 16.5 ei ainakaan oo muuta sovittu että jos vaan mun kunto (supistusten takia nyt saikulla) antaa periks niin varmaankin pamahdan paikalle [:D] tosi kiva kun jaksatte järkätä! Kiitos aktiiviset mammat :) 
 
Voihan nenu, mä mielelläni lähtisin mukaan mutta meillä lähtee silloin illasta kone sinne Kreikkaan, niin veikkailen etten uskalla jättää viimehetken pakkailuja ton armaan ukkoni hartioille.. Hmph.. Kyllä mä viel johonkin meetinkiin itteni mukaan rykäsen [8|]
 
Noi voi pirulainen minzkuli!!!
Ei mene nappiin kyllä lainkaan nää kalenterit!
Eipä sillä, kyllä itsekin lemppaisin vaikka kenet jos kreikkaan sillä pääsisin[:D][:D][:D].
Laitetaan sitten tihenevään tahtiin näitä tärskyjä niin pääset mukaan aalloille[:)]
 
Klo 11 kuulostaa ihan hyvälle [:)] Mä anoin töistä vapaaks sen päivän, että pääsen tulemaan ihan mihin aikaan tahansa [;)]
 
Nyt hieman asian vierestä mut ihanaa, täällä on jokunen muukin joka lähössä reissuun lentelemään! [:)] me tänää maksettiin 8päivän matka portugaliin, ihanaa enää 3 viikkoa täytyy odottaa! [:D]
 
Kuopiotreffit!

Mun mies on vaikee[:-] sil onki vapaa se perjantai (14.5) ja haluu että lähdetään johonki pitemmälle reissuun (Pieksämäki [:D]) Joten treffipäivän ehdottaja tekee oharit. Toivottavasti ette nyt suutu mulle!!
 
Entä jos sovitaan joku toinen päivä? Ehdotuksia? Ite en tiedä ens viikosta yhtään, kun alotan uudessa työpaikassa.
 
sama täällä, kesätyöt alkaa mut, mulla työaika 9-17. En uskalla enää ehdottaa päivää etten tee taas tyhmiä ohareita[:D]  Mulla viikonlopuista ei oo vielä buukattu muita kun se "ylioppilasviikonloppu"... 
 
Takaisin
Top