Moikka!
Nyt on Joonalle ostettu elämänsä ekat shortsit! Vaan katotaanpa, saako noita päällä pidettyä... ulkona se turhaan vaan käristäis niissä nahkansa, mut jos esim. kauppareissuille tai muulloin, kun ei niinkään ulkona tarvii olla, niin sais ne päälle! UV-vaatteita unohdin täysin käydä kattomassa... ja siis itellenihän mun piti ostaa, mut yhestä kaupasta katoin vaatteita ja toisesta kenkiä, ja siihen se sit jäi :D
Elegia, jos et vaan "omaa hommaa helpottaakses" halua laitella vesiä valmiiks tuttipulloissa kaappiin, niin se kyllä säilyy ihan hyvin "huoneenlämmössä" siellä keittimessäkin! Tosin jos kattilassa keität, niin sittenhän se voi olla fiksuakin pullottaa valmiiks... Mut ite ku vaihtelen noita määriä 60-120ml vettä välillä, riippuen onko just syöny/juonu ja kaikkea muuta. Mutta kiva kun oot saanut homman pelittää, eikä tunnu ahdistavalta sen jauheen kanssa pelata! :)
Joonan kiinteät on mitattavissa noissa kaupan pikkupurkeissa, kasvista ja hedelmää menee 1.5-2prk/pvä. Nyt ollu aamupalana hedelmää, päivällä kasvista ja sit vielä iltasella hedelmää, se kun tuntuu näillä kuumilla keleillä uppoavan paremmin ku kasvikset.
Tiihuli, Joonan lemppareita kans on formulat! :D Pojat on näemmä poikia jo vauvasta asti, kuten Pranametrikin totesi, ja muistaakseni Halipossukin on joskus Aleksin kertoneen olevan ihan superkiinnostunut tollasista "poikien jutuista" :)
Ja iiiik! Miten ihania hellepoikia ja tyttöjä galleriassa onkaan! Ja noi juomantilaaja tytöt Veera ja Venla. Hih, pelaako se palvelu sitten niin hyvin, kun tytöt odottaa tilauksia tehdessään?
Djahdjah, mitähän tässä sitten. Illan lätkämatsikin meni vähän ohi, kun anoppi tuli nappulaa moikkaamaan ja sitten sainkin rättiväsyneen lapsen kipata vaunuihin unille. Ei toimineet päikkärit enää kaupoillakaan, vaikka olikin viileetä! Ehkä 30min maltto ottaa vähän unia, ja sitten taas oli tikkana tsuumailemassa maailman menoa ja leikkimässä seurana olleen kummitätinsä kanssa. Iso poika jo, kaukana on ne ajat, kun Joona vaan nukku kaupoilla ollessa tuntikaupalla!
EDIT: Kappaskuppas...täällähän oli toinenkin sivullinen lukematonta tekstiä! Nojuu, nopiasti vaan tohon äiti & isä -hommaan kommailen. Kyllähän meilläkin selkeästi huomaa, että meillä on aika erilaiset tyylit olla lapsen kanssa... vaan oppii sitä toiselta kummasti, vahingossakin (huomaan monesti itessä tai miehessä, että me höpötetään tolle pojalle aika samanlaisia asioita, käytetään samanlaisia lempinimiä, ja selkeesti tietää, että jotkut tollaset "fraasit" on toiselta opittuja!)! Mies ei oo koskaan ollut lasten, saati sitten vauvojen, kanssa keskenään ennen tätä tenavaa, mutta kyllä mulla on tuoreessa muistissa edelleen synnytyssairaalassa heräämöstä huoneeseen paluu... Siellä se isi oli pojan kanssa, kätilö opetti vauvan hoitoa ja mä ihmettelin miehen taitoja kauempaa! Siis WAU! Ihan edelleen osa noista hommista on paremmin isin hoidossa, osa mun... Mies osaa syöttää tota nappulaa niin paljon paremmin (siis kiinteitä), mun syöttäessä homma menee aina jotenkin lekkeriks ja sotkua syntyy enempi (hih, kuten näitte mustikkakuvasta), mies välillä kommentoikin mun syöttämistä jotenkin. Vituttaahan se, ja sattuu, minähän ton lapsen kanssa oon perkele koko aika, kyllä kai nyt minä jos joku osaan! Eli ymmärrän kyllä Praniksen miehenkin reaktion, vaikka silti, ylihän se tais mennä silti.
Mä kyllä tykkään siitä, miten toi on ISINÄ, siks yritän purra kieltäni, vaikka välillä tekis mieli sanoakin. Enpä mä muitakaan paljoo Joonan kanssa neuvo, oppiihan ne siinä, eikä se lapsi mee rikki! Voi olla, että kuulostan tosi lepsulta ja huolettomalta, sitä mä yritänkin toisaalta olla, vaikken mikään boheemi luonne ookaan. Joona nyt vaan on tollanen meidän elämän harjoituskappale, lähipiirinkin, ainoita vauvoja kun on!
Noniin, siinä se. Elkää suuttuko ;)