Onnea Aamuli ja Satsuma
Hurjaa, että nyt näitä alkaa oikeesti tulla!!
Tänään kävin äitipolilla liikkeiden, tai oikeastaan niin puuttumisen takia. Eilen laskiessa en saanut kuin max 7liikettä/tunti täyteen ja sama homma tänä aamuna. Käyrillä ollessa onneksi vauveli alkoi touhuamaan ja sydän jumpsutti 130-170 :) Lääkäri kurkkasi pyynnöstäni vielä kohdunsuun ja kappas vaan, ei tässä ole turhia tuskisteltu supistusten kanssa, 2cm auki ja kaulaa 1,5cm jäljellä. Lääkäri toivotti tervetulleeksi ensi viikolla synnyttämään
. Mä olen kyllä sitä mieltä, että sais tää nyt ainakin kaksi viikkoa pysytellä vielä sisällä, ehtis puuhommat tehä
. Käsikopelolla tunnusteli vauvan kokoa, ja sanoi olevan n. 3-3,2kg, eli ihan sopiva jo syntymäänkin 
Hurjaa, että nyt näitä alkaa oikeesti tulla!!Tänään kävin äitipolilla liikkeiden, tai oikeastaan niin puuttumisen takia. Eilen laskiessa en saanut kuin max 7liikettä/tunti täyteen ja sama homma tänä aamuna. Käyrillä ollessa onneksi vauveli alkoi touhuamaan ja sydän jumpsutti 130-170 :) Lääkäri kurkkasi pyynnöstäni vielä kohdunsuun ja kappas vaan, ei tässä ole turhia tuskisteltu supistusten kanssa, 2cm auki ja kaulaa 1,5cm jäljellä. Lääkäri toivotti tervetulleeksi ensi viikolla synnyttämään
. Mä olen kyllä sitä mieltä, että sais tää nyt ainakin kaksi viikkoa pysytellä vielä sisällä, ehtis puuhommat tehä 
Olisi tosi kiva kuulla tarkemmin miten kaikki meni, sitten kun ehditte taas foorumille.
, huomenna kylmenee..