Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea matkaan Satsuma!! Voi vitsit miten jännittääkin sun puolesta :D

Paljon tsemppiä matkaan Satsuma! Iloisia uutisia täältäkin suunnalta. Pieni tyttö näki tänään päivän valon rv 38+5. Meille syntyi siis pienoinen klo 14.30 tänään. Painoa prinsessalla oli syntyessään 3300g. Onhan hän vaan niin ihana! Ja ylpeä isosiskokin kävi pientä jo tervehtimässä. :):)

Voi paljon onnea Aamuli pienestä tytöstä!

Näähän tulee nyt ihan puskista nää kesäkuun syntyjät -apuaaa...pitää vissiin synnyttääkin joskus:eek:?
Eilen kysyin mieheltä mitä luulee syntymäpäiväksi, veikkasi 12.6 - mä menisin ehkä 17.6 asti omassa veikkauksessa. (la 9.6)
että monta viikkoa vielä aikaa valmistautuao_O

Oliko sulla lambi millanen tausta, ts. en nyt muista olivatko aiemmat raskautesi menneet yli lasketun - kiinnostaa miksi arvelet nyt menevän pitkäksi :)

Kun itsellä ensimmäinen tulossa, ja tilastollisestihan se tarkoittaa yli lasketun ajan, mutta itsellä tunne, että hyvä jos päästään kesäkuun puolelle... En yhtään tiedä miksi, varmaan vaan toiveajattelen niin :grin

Virallinen laskettu on 9.6., mutta kahden varhaisultran perusteella 5.6. Jostain syystä tosiaan tuntuu, että ihme, jos sinne asti menee. Pianhan se nähdään.

Onnittelut synnytysputken avanneille :)

Paljon tsemppiä Satsumalle!
Kylläpäs jännittää toisen puolesta:happy093

Onnea Aamuli tytöstä!

Voi ihanuus alkaahan niitä vauvoja syntymään:) Hurjasti tsemppiä satsumalle:smiley-bounce012 Onnea aamuli:)

Mä oon veikannu et tää meiän poitsu syntyy 13.6 kun se onpi perjantai 13. :D

Onnittelut synnyttäneelle!

Mä sain vihdoin alotettu pyykkirumban. Äippäpakkauksen vaatteet pesty, ja muutkin vaatteet lajiteltu pesun mukaan.

Ihanaa, tänään pääsee hierojalle, kyllä sit taas hartiat jumittaakin.

Ja kela on tehny tänään uuden päätöksen mun maksuista, ja se on kuin onkin nyt 6kk tuloilla, ja korkeempi ku esikosta :)

Laskeutumisesta ja vaivoista päätellen meillä vois syntyä ennen laskettua. Mut toisaalta ei mulla oo taas mitään veikkausta koska... Ja sit kun aattelen näin se menee kuitenki reilusti ylitte :rolleyes:

Ihanaa Satsuma, kun jaksoit tulla näin nopeasti kertomaan tilannettasi! Innolla odotan kuulla synnytystarinaa :)
Paljon onnea pojasta! :Heartred :hello2

Onnittelut minunkin puolestani satsumalle ja aamulille! ♡

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Onnea Aamuli ja Satsuma vauvoista! <3

Mun toinen lapsi laskeutui alas lantioon jo hurjan aikaisin, ja odotinkin sitä syntyväksi selvästi ennen laskettua aikaa. Esikoinen syntyi viikolla 40 + 6 ilman mitään ennakkotuntemuksia. Mutta niin vaan meni tyttökin lopulta 9 päivää yli lasketun ajan. Syntyikin kyllä sitten vauhdilla, reilu kolmessa tunnissa ekoista suppareista.

Tämän kolmannen kohdalla olen jo ajoissa varautunut siihen, että yli mennään taas. Paineen tuntu alapäässä on ollut tällä kertaa jopa tukalampaa kuin viimeksi, kuten koko raskaus muutenkin, mutta jospa se taas palkittaisiin helpolla ja nopealla synnytyksellä. Mutta sitä saa vielä odotella, kun la vasta kesäkuun lopussa, joten heinäkuulle varmasti menee, ennen kuin pääsee synnyttämään.

Oliko sulla lambi millanen tausta, ts. en nyt muista olivatko aiemmat raskautesi menneet yli lasketun - kiinnostaa miksi arvelet nyt menevän pitkäksi :)

No se on just se tausta..eka syntyi 42+0, sitten 39+6(mutta la oli siirretty 2vkoa eteenpäin..menkkojen mukaan sis sen 2vkoa tämäkin yli), 41+2 ja 41+1- eli tuollaista ainakin viikon oon henkisesti varautunut kantamaan yli lasketun. kaikki muu olis lähinnä shokeeraavaa:eek:-vaikka nyt noita vaivoja onkin enemmän ilmaantunut..
Mulla ei lapset oo mitenkään laskeutuneet etukäteen tuntuvasti, ja kaikki synn alkaneet "puskista", yhden kohdalla vain ollut ennakoivia supist öisin aina parin tunnin sarjoissa, muutaman viikon ajan. mutta se olikin iso vauva, ja varmaankin sitten painoi tietä erimalliin kun muut?

mutta on se vaan jännää kun eihän sitä voi varmasti TIETÄÄ milloin aika koittaa:), luulla vaan voi monenlaista:wink

Joo, tolla historialla kyllä ymmärtää oletusarvon :)

Mäkin vaan kuvittelen täällä, että tulisi ennen laskettua, mutta saletisti menee yli (jos siis uskoisi esim. niitä tilastoja) :grin En vaan pääse eroon ajatuksesta, että olisi tulossa aiemmin. En silti pidätä hengitystä, voi tulla muuten piiiitkä odotus...

Takaisin