*Sara*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä tapeltiin kanssa varpaankynsien kanssa, mutta tarpeeks ku valitin miehelle nii tuohan lupasi mulle sitten äitienpäivälahjaksi varpaankynsien geelaukset <3 Suosittelen kaikille! Oli mulla ne kyllä viime kesänäkin, ihana ku joku toinen laittaa varpaatkin kuntoon, eikä tarvii ite huolehtia. Säärien sheivaaminen onnistuu vielä täällä, mutta alapään siistiminen onkin sitten isompi operaatio. Aika arpapeliä, kun ei yhtään nää mitä sitä touhuu :D
Itekkin alan olee tosi kypsä tähän raskaana olemiseen, heinäkuu tule äkkiä! Mulla varmaan vaikuttaa toikin, kun tuli tää niin putkeen, että kohta tässä on melkein 2 vuotta kuljettu maha pystyssä.. Kumartelu on niin työlästä ja Micon lempileikki on tätä nykyä "minä tiputan, äiti ähisten nostaa".
Ja täällä on tullu riesaks aurinkoihottuma. Syytän tästä kyllä tätä raskautta, koska mulla on viimeks tullu aurinkoihottumaa 9-vuotiaana.
Itekkin alan olee tosi kypsä tähän raskaana olemiseen, heinäkuu tule äkkiä! Mulla varmaan vaikuttaa toikin, kun tuli tää niin putkeen, että kohta tässä on melkein 2 vuotta kuljettu maha pystyssä.. Kumartelu on niin työlästä ja Micon lempileikki on tätä nykyä "minä tiputan, äiti ähisten nostaa".
Ja täällä on tullu riesaks aurinkoihottuma. Syytän tästä kyllä tätä raskautta, koska mulla on viimeks tullu aurinkoihottumaa 9-vuotiaana.