oon miettinyt ihan samaa!!
esikoista oottaessa mulla oli jo raskauden puolesta välistä asti sellanen olo että ei puhettakaan että syntyy laskettuna. tuntu että mennään 2vkoa yli ja syntyy lopuksi sektiolla. (ja niin tapahtu!!) kun ei ollut mitään tuntemuksia, vauvan liikkeet tuntu ihan ylhäällä ja pystyin tekee ja reissaa vielä viikoilla 36 ihan ulkomailla eikä tehnyt yhtään tiukkaa mikään.. nyt liikkeet tuntuu kaikki ihan alhaalla, maha laskeutunut jo nyt. (mitä ei tapahtunut esikoista oottaessa vasta ku ihan hetki ennen synnärille lähtöä eikä sielläkäään laskeutunut ees imukupille) hirveet liitoskivut jne joten oon ihan varma että tän kaa ei mennä laskettuun kyllä.

tosin tää olo on niin tuskanen että oon valmis synnyttää tän nyt heti.

mieskin eilen katteli mun mahaa tuumaten että ohhoh on kyllä maha alhaalla ja varmaan tosi tuskanen olo...... heti yritti järkätä sänkyyn mulle parempia oloja tyynyillä ja peitoilla

ihan hassu mies. yrittää kaiken tavoin helpottaa mun oloa kun näkee kuin mulla oikeesti sattuu mahaan ja lantioon...
mä kävin peräti ostaa äskön vaippapaketin vauvalle. jotenkin tuntuu että ei oo mitään valmiina vaikka oikeesti on. eli syntyis nyt sitten jo

varmaan tän tunteen tekee se että esikoiselle ostin kaikki uutena. nyt oon ostanut vaunut ja turvakaukalon käytettynä, sänky, hoitopöytä, matkarattaat ja vaatteet esikoiselta, sitteriin panostin se on uus ja sen saa kehdoksi myös. oon tietenkin ostanut jotain vaatetta uutena vauvalle.. tuttipulloja ostin ja ne on pestynä ja keitettynä tuolla oottamassa. samoin harsoja ostelin hirveet läjät...... ja tutteja. :D
aluksi vauva on tietenkin meidän makkarissa mutta sitten kun alkaa olee yöheräämiset historiaa muuttaa siskonsa huoneeseen. esikoinenhan meillä aluksi oli jo heti muka omassa huoneessaan mutta eihän siitä tullut mitään. sitä halus vaan tuijotella ja ne harvat yöheräämiset oli paljon helpompi hoitaa kun vauva oli samassa huoneessa. muutti sitten 6kk ikäisenä omaan huoneeseen kun nukku täysin 12-14h yössä putkeen.