Kesäloma on nyt ohi (äkkiä se menikin, apua, mä olen ollut jo 4 viikkoa kotona!).
Tänään on kolmas äitiyslomapäivä :) Eka virallinen äippälomapäivä oli siis lauantaina.
Huomenna rv 35+0.
Kahden viikon päästä jos lapsi syntyy, hän on jo täysaikainen.
Viimeistään 7 viikon päästä tämä lapsi on varmasti pihalla masustani
Kävin viime viikolla ostamassa muutamat 56 kokoa olevat vaatteet, kun paniikissa huomasin että sen kokoisia bodeja ei ihan kauheasti ole.
No, eilen mun sisko toi mulle 2 Ikea-kassillista 50-62 vauvanvaatteita... oli unohtanut ne antaa, kun antoi aiemmin niitä 62-78 kokoisia vaatteita, jotka olen siis jo pessyt ja viikannut.
Niin että nyt saan taas laittaa pesukoneen laulamaan tällä viikolla, ja viikkailla lisää vaatteita

Pakkasin jo hiukan sairaalakassia, sen mitä etukäteen pystyy.
Vielä pitäisi mp3-soittimelle tehdä joku biisilista.
Viikonloppu meni hulinalla. Perjantaina meillä oli vieraita jotka jäivät yöksi. Kaveripariskunta lapsineen. Loimuteltiin lohta, paljuiltiin jne.
Lauantaina paljuiltiin uudestaan aamupäivällä, sitten vieraat lähti ja me lähdettiin pienelle jäätelötehtaalle maistelemaan jätskejä. Sitten mies lähti moottoripyöräilemään ja mä jäin tyttöjen kanssa kotiin, nuorempi leipoi suklaakakun, nam

Illalla paljuiltiin uudestaan.
Eilen oltiin pihalla koko päivän, kun mies meni kaveriporukan kanssa laitesukeltamaan, mä ja tytöt mentiin mukaan niin tytöt snorklailivat, mä vaan hengailin. Oli aika raskas päivä kun oli ulkona siinä kuumuudessa jaloillaan lähes koko päivän, illalla oli kyllä sellaiset limput nuo jalat että huh-huh!
Niin, me jouduttiin siirtämään sitä raskausajan valokuvausta, se onkin vasta nyt tämän viikon torstaina.
Mä odotan sitä kyllä innolla :)
Toki me ollaan kotona napsittu mun masusta kuvia, mutta se on musta ihan eri asia.
Ammattilaisen ottamista kuvista tulee aika erilaisia, kun on paremmat vermeet ja rekvisiitat ja kaikki.
Otetaan muutama kuva vaan musta ja masusta, ja muutamaan tulee sitten mieskin mukaan.
Musta on nyt pikku hiljaa alkanut tulemaan laiskempi, en oikein saa enää mitään aikaiseksi. Mun päivät kuluu kotona lukemiseen, netissä hengailuun, syömiseen, nukkumisen. Siinä välissä hiukan teen ruokaa, pesen pyykkiä, täytän/tyhjennän tiskikonetta. Siinä se. Välillä käyn kirjastossa tai kaupassa tai tapaan kavereita. Mussa ei nyt oikein ole mehuja enää sne kummempaan. Onneksi vauvaa varten sentään alkaa olemaan kaikki suht koht kunnossa. Ja olen saanut tehtyä kaikki ne siivousprojektit, mitä pitikin kesäloman aikana. Enää on yksi projekti kesken, eli se meidän hääalbumin teko on vaiheessa... noo, pikku hiljaa...