Toukokuun touhut

Hahah eikä mulle tuli nyt kans himo mennä haisteleen jotain huoltiksen bensanhajua :D
Mä saan kauheet kiksit hampaiden pesusta mut sen tahnan pitää olla elmexiä. En tiiä mikä siinä on mut ah. :D
 
Kissan märkäruoka!!!! Njammmm!!! Se vasta herkulliselle tuoksuu, on tehny jo pitkään mieli maistaa, mut josko sitä malttais mielensä... :p
 
mä en voi olla keittiössä samaan aikaan kun kissat saa ruokaa :sick006 ollu yökötys raskauden alusta asti....
mutta toi autotalli :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:wav

muistelin että esikoista oottaessa oli sama juttu että istuin meidän kellarissa tallissa pitkiäkin aikoja nuuhlutellen mutta ei se ollu tätä luokkaa.... että pitää vartavasten mennä talliin haistelee monta kertaa päivässä :excited001 hyvä ettei oo nenä kiinni prätkän tankissa.. nojoo.....
naapuri leikkasi eilen nurmikkoo ja se haju mikä siitä koneesta lähti :excited001 yhdistettynä märkään nurmikkoon. :rolleyes:
on tää ihmeellistä tää raskaus. :rolleyes:
 
Tossa kun kauhistelitte, että kohta me ollaan vuorossa poksumaan...
niin tuolla neuvola- ja ultrakuulumisissa kävinkin jo kertoilemassa, että mua tänään äippäpolilla varoiteltiin, että meidän typy voi tulla kyllä jo ennen laskettua aikaa hyvinkin. (Tänään siis rv 35+1, laskettu aika 1.7.)
Typy on nimittäin jo niin pää kaivautuneena lähtökuoppiin, ja kohdunsuu on sormelle auki ja puolipehmeä, kohdunkaulaa enää 1,5cm jäljellä...

Pitäisi tosiaan se sairaalakassi pakata vissiin loppuun :grin
 
Joo niin mullekkin sanottiin ekaa odottaessa, kun maha roikkui ihan alhaalla jo rv 34, oli pää kiinnittyneenä, kohdunkaulaa 2cm jäljellä ja pehmeä, ettei enää pitkään mee, voi lähtö tulla vaikka huomenna ja kissan viikset, käynnistivät 39+5, että ihan vaan martuti vinkkinä, elä liian innokkaasti oota lähtöä, mulla meinaa rupes vähän keittää sillon kun tolleen sanottiin ja eipä sitä sit lähtöä tullukkaan. Pikkasen nimittäin vitutti kulkee toi melkeen kuus viikkoa ja odottaa että se lähtö tulee ihan kohta!
 
Joo kyllä mä olen innoissani :) Mutta toisaalta, ei tuota kannata ehkä kauheasti jäädä ajattelemaan, tulee sitten kun tulee. Eli en mä täällä nyt lähtövalmiudessa kyllä aio vielä olla :grin Kotona alkaa onneksi suht hyvin kaikki olemaan kunnossa vauvaa varten.
 
Härregyyd mä inhoon tätä henkistä puolta. Taas eilen illalla oli itkuun pillahtamassa, et onhan kaikki Toukalla hyvin ja ne kauhuskenaariot... Fyysisesti pääset helpolla, mut tää henkinen puoli... Argh!

Mutta toukokuukin lähes jo ohi. Vitsit menee aika nopeasti! Itellä vielä TJ6 ja sitten alkaa äitiyloma... Ai kauheeta :)
 
lunastar, mäkin jossain vaiheessa huolestuin kauheasti, kun en ollut osannut ajatella mitään kohtukuolemaa enää tässä vaiheessa ja sitten se iski tajuntaani, että sellainenkin on mahdollinen... mutta en ole sitä enää stressannut, kun ei sille mitään voi. Niin kauan kuin tunnen tyypin liikkeet normaalisti, niin uskoisin että kaikki hyvin :Heartred
 
Niin ja jotain hyvääkin. Kirjaimellisesti. Kirsikat :Heartred Yks päivä tällä viikolla joku teistä postas kuvan facebookiin kirsikoista. Nyt parina päivänä ollu pakko ostaa niitä itellekin. Ai että ovat hyviä!!! :) :) :)
 
Me lähetää miehen kans parin tunnin päästä heppaileen! Katotaa millanen reaktio ukolta tulee ku tajuaa mihin joutuu :wink Ja illal ravintolaan!

Mulla oli kans raskauden puolivälissä ihan kauheeta, jatkuva pelko, mut tietysti se johtu osaltaan tokso-diagnoosista ja punktioon joutumisesta. Mut sit helpotti ku tulokset oli hyvät, ja nykysin ku liikkeet on niin selkeet, niin ei osaa enää huolehtia niin kauheesti, täytyy vaan uskoa että kyllä tästä selvitään :wink
 
Oi, nyt kun lunastar mainitsi kirsikat, niin mun alkoi tehdä mieli luumuja... :rolleyes:
 
Laita Martuti sit joku semmonen ammattilaisen ottamakin masukuva tänne ni voidaa ihastella :)
Mä ajattelin kuvata itse itseni jollain kameran itselaukasimella nii ois ees joku kuva mikä ei ois vaa peilin kautta kännyllä otettu..
 
Mullakin oli ajatuksena, että jos on hyvässä kunnossa niin kävis ihan ammattilaisella kuvauttavana. Juu, ei ole tullut kiloja, mutta en ole timmissä kunnossa, koska jo rv 16 paikkeilla jouduin jättää treenaamisen. Joten tuo kuvaus hommeli jäi sitten vain haaveeksi omalla kohdalla. Vähän harmi. Mutta samalla tyylillä olen ajatellut jossain vaiheessa tehdä kuin tiu. :) Tähän mennessä vain peilin kautta, edestä ja sivulta. No joo, onhan mulla mies joka voisi ottaa kuvia, mutta kun hänen ottamat kuvat on niinkuin joku 5 vee ois ottanu. :grin:mad: Vaikka kuinka opastais niin aina on kuvassa ylhäällä tyhjää tilaa joka on aivan tarpeetonta ja sit tyyliin puolet kehosta jää kuvaamatta.. :oops:
 
Joo ja sit otetaan just siitä väärästä kuvakulmasta et tulee ainaki 10 ekstrakiloa kaupanpäälle nii kiitos ei otan itse :D
 
Puhuttiin tuossa miehen kanssa kummeista ja mie sit sanoin et pyydän serkkua ja sen vaimoa kummiksi( meillä siis jo kaks kummia on tälle muksulle) LIsäksi siis noille, niin mies meinas tiputtaa mut penkiltä kommentillaan, on siis ollu vähän väliä tän raskauden aikana sitä mieltä et tää olis viimeinen muksu meille, mut siis tokas tohon kummiasiaan, ettei niitä nyt kuitenkaan pyydetä, jos me vielä se neljäski tehdään:wtf
Mikähän tohon nyt on menny, oli kyllä niin yllättävä kommentti toi että huh, huh?
 
Takaisin
Top