Ai hyvä jos suun kautta annettava on tehokkaampi. Oisin mutuillu, että toisin päin. Mutta meille ostin tuon syötävän, kun aattelin sen olevan miellyttävämpi vaihtoehto. Ei vielä tarvinnut kuitenkaan onneksi, aika vähällä selvittiin piikeistä. Jonkin verran itkua ja pikkasen lämpimämpi kuin normaalisti, muttei kuumetta kuitenkaan. :) Tuo rota vaan taas pistää vatsaa sekaisin.. 
Kevät kuulemma on masentuneille pahin aika, kun muut muuttuu energisemmiksi ja itse tuntee oman olonsa kurjemmaksi. Vaikka keväällä vois vasta nauttiakin ulkoilmasta ja auringosta ja luonnosta ja kaikesta. En tiä, voisko väsymyskin iskeä tällä tyylillä, että jos tuntuu, että muut menee ja itse kokee ettei pääse? Nyt vaan ulos kaikki väsyneet!
Tekemään jotain mikä itseä rauhoittaa ja energisoi. :) Mulla oli kaikkein väsynein aika tähän mennessä synnytyksen jälkeen, nyt tuntuu, että on senkun parantunut olotila vain kokoajan. Auttaa kyllä toi, että saa nykyään yleensä nukkua yhen 6h pätkän ja on alkanu vähän tottua tähän katkonaiseen unirytmiin..
Kevät kuulemma on masentuneille pahin aika, kun muut muuttuu energisemmiksi ja itse tuntee oman olonsa kurjemmaksi. Vaikka keväällä vois vasta nauttiakin ulkoilmasta ja auringosta ja luonnosta ja kaikesta. En tiä, voisko väsymyskin iskeä tällä tyylillä, että jos tuntuu, että muut menee ja itse kokee ettei pääse? Nyt vaan ulos kaikki väsyneet!